כשראיתי את הכותרת בגיליון הנוכחי "האם ארקיע שומרת על הנוסעים?", עלה בראשי, אולי באופן אסוציאטיבי - האספקט השיווקי, וזאת פשוט כי בסוף שבוע זה טסתי בחברת תעופה
זאת לאילת וחזרה (למעוניין מספר הזמנה 4083747) ואוכל רק לומר שעלי - שיווקית - כלקוח - הם לא שמרו!
אפשר להגדיר זאת כחוויה, החברה הכי חפיפניקית שיצא לי לעבוד עמה!
המטוס נראה פגום כשאת גופו מעטרים סימוני לורדים, לא ברור של מי.
ניקיון המטוס בפנים היה אף הוא מרשים בהעדרו, וכמובן מיותר לציין שהמזגן הוא חוויה שכלקוח לא מגיעה לי - הרי מה חשבתי לעצמי, שלא אזיע במטוס?
לבוש הדיילות הקרין במיוחד - ז ר ק נ ו ת! לא ברור לי על איזו גישה חדשה הם דיברו, אבל המסר שקיבלתי היה - ככה זה, תטוס או "צא בחוץ". אני אולי כותב זאת באופן משועשע, אך הסרקאזם הוא הדומיננטי פה.
ואולי גם ללוח הזמנים צריך להתייחס. בפשטות מוחלטת, לחברת התעופה הזאת אין כבוד ולו טיפת הבנה לאלה הבוחרים לטוס עמה. איחור של יותר משעה! כשהעלה אחד הנוסעים שאילתא בנושא זה לאחת הדיילות, תשובתה היתה: "ככה זה".
ואני שואל עצמי, אם כך נראית החברה מבחוץ, ישמור האל (ואני חילוני עד מאוד) מהטיפולים המכניים שעוברים כלי התעופה.
לו רק הייתה עז במטוס, הייתי מאמין כי אני משתמש בAfgan-Airlines.
אלה לא פני חברה המכבדת לקוחותיה, אלא המזלזלת בהם.