תשלובת החלב של תנובה יוצאת במבצע אסטרטגי לחיזוק ערך הבריאות וקידום אורך חיים בריא בקרב צרכניה.
במסגרת המבצע חברה תנובה לשתי חברות המובילות בתחומן ומשלימות אחת את השניה לערך הבריאות - שומרי משקל ומגה ספורט. עוד, קונים חמישה ממוצרי תנובה המנוקדים על-פי שיטת הנקודות של שומרי משקל ומקבלים ערכה לחיים בריאים ומבחר הטבות מתנת שומרי משקל ומגה ספורט וכן משתתפים בהגרלה על חופשות ספא מפנקות באירופה.
לדברי חגית אדלר, מנהלת אגף השיווק בתשלובת החלב של תנובה: "כל גוף מביא למבצע ערך המוביל את הצרכן לשמירה על אורך חיים בריא ומאוזן. תנובה מביאה את המוצרים הטבעיים והבריאים , המתכונים וחווית המזון, שומרי משקל מביאה תפריט אכילה מבוקר ומאוזן ומגה ספורט מידע ומוצרים על כושר וחיים אקטיביים כתנאי הכרחי לשמירה על אורח חיים בריא."
שיתוף פעולה מיוחד זה מדגיש את החשיבות של שילוב תזונה נבונה עם פעילות גופנית הכרחית לאורך חיים בריא ומאוזן ומאפשר לתנובה כחברת המזון הגדולה בארץ לעזור לכל לקוחותיה ליהנות מתכנון יומיומי של תפריט אכילה מבוקר ובחירה בין מוצרים בקלות ובנוחות. תנובה מרוצה משתוף הפעולה ומדווחת על עליה במכירת מוצריה המנוקדים.
על הקמפיין:
תנובה תעלה קמפיין טלוויזיה בהיקף השקעה מדווח של מיליון שקלים. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO. הסרטון הינו המשך לסרטון הראשון ומציג סיטואציה הומוריסטית, מעין מקינג אוף לקונספט של האירוביזיון, בתום האירוויזיון השופטים נזכרים לספר לקהל על המבצע החדש מבית תנובה (שיטת הנקודות של שומרי משקל).