חברת יעקבי יוצאת בקמפיין פסח בהיקף של 2 מיליון שקלים. הקמפיין יכלול תשדירי רדיו וסרטון קולנוע.
את תשדירי הרדיו של חברת "יעקבי" יוביל הבדרן יובל סמו והוא יתמקד בסידרת חומרי הניקוי של "הפי" בסדרת חומרי הניקוי של "אסטוניש" וכן בצבעי יעקבי לחידוש האמבט.
על הקמפיין של תשדירי הרדיו אחראי משרד דודי חברון.
בנוסף לתשדירי הרדיו, תצא חברת יעקבי, חטיבת הצבעים, עם סרטון קולנוע, למותג הצבע "המרייט" כשהסיסמא המובילה היא: "המרייט לצביעה ישירה על חלודה".
את הסרטון הפיק משרד הפרסום אליקים-הרמן.
קמפיין פסח של יעקבי יעלה למשך 3 שבועות.