מהחברה נמסר כי הקמפיין יימשך כחודש, במטרה לחשוף את תחום הסרת המשקפיים לכל הגולשים באתר מקושרים, המוערך בכ-600,000 מנויים.
עלות הקמפיין היא כ-60,000 דולר.
"מקוריות הקמפיין והאפקטיביות שלו מגיעה בין השאר מכך שהוא מאפשר חשיפה שמחוברת באופייה ישירות אל המסר שאנחנו מנסים להעביר", אומרת ריקי מינצר מנכ"לית קר ויז'ן. "ניתן להעיד על כך כבר לפי מספר המתקשרים הרב לו אנחנו זוכים בתקופה הקצרה בה רץ הקמפיין".
הקמפיין מופעל למעשה כאשר הגולש מתעניין בכרטיס של אחד המנויים. באותו רגע מופיעה תמונת הפרופיל של המנוי המבוקש כשהיא מטושטשת, ויש ללחוץ עליה כדי להפסיק את טשטוש התמונה. בשלב זה הגולש מקבל חלון ובו התנצלות הומוריסטית על ה"פלישה" לכרטיס שלו וכן הטבה מיוחדת ברכישת ניתוח הסרת משקפיים המיועדת לגולשי האתר בלבד.
"האמת שחששתי מעט מתגובות הגולשים על החדירה הזו, אבל מתברר שלא רק לי יש חוש הומור, אלא גם לגולשים", אומרת ריקי מינצר. "אנשי שיווק ופרסום מחפשים כל הזמן מדיות מיוחדות ובולטות בפרסום ואין ספק שהקמפיין הזה, באופן הייחודי והשונה בו הוא מועלה, מדגיש את העובדה שגם השירות שאנו מעניקים, ייחודי באספקטים רבים לעומת מכונים מקבילים".
Care-vision היא רשת מרפאות בינלאומית הפועלת בגרמניה, הולנד וישראל. הרשת היא מהמובילות בארץ בתחום ניתוחים לתיקון ראייה בלייזר. על הצוות הרפואי של הרשת נמנים מנתחי עיניים מהשורה הראשונה בישראל. לרשת חמישה סניפים ברחבי הארץ, והיא חתמה לאחרונה על שיתוף פעולה מחקרי ומסחרי עם בית החולים סורסקי תל אביב (ביה"ח איכילוב).