חברת רקיט בנקיזר משווקת סטרפסילס, לקחה חסות על חידון חדשות כוכב נולד 6 באתר קשת בו יזכו הגולשים בכרטיסים לגמר הגדול. החסות תלווה בקמפיין אינטרנט תחת הסיסמא "מת לשיר אבל הגרון כואב גם בקיץ? סטרפסילס עזרה ראשונה לגרון כואב". הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום יורו ישראל בתקציב של כ-500 אלף שקלים.
במסגרת הפעילות יפורסם חידון שבועי בנושא מהדורת חדשות כוכב נולד המשודרת באתר. חמשת הגולשים הראשונים אשר יענו נכון בכל שבוע יזכו בכרטיסים לגמר הגדול של כוכב נולד. החידון יעלה לאתר ב-22.7 וימשך עד ה-20.8 באתר
www.keshet-tv.com.
לדברי אפרת ריקלין מנהלת המותג סטרפסילס "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה של המותג סטרפסילס עם כוכב נולד ורואים בו חיבור טבעי בין עולם התוכן של התוכנית המתמקד בשירה ולבין סטרפסילס, הפיתרון היעיל והמהיר לגרון כואב. כאבי הגרון אינם תופעת חורף בלבד, גם בחודשי הקיץ החמים אנו סובלים מהם כאשר ברוב המקרים הבדלי הטמפרטורות בין המזגן לחום שבחוץ הם שגורמים לכאבי הגרון וסטרפסילס זו העזרה הראשונה לטיפול בכאב לאורך זמן".