רשת רב-קט, הרשת המקצועית לאם ולילד, פותחת במסע שיווק מחודש למכירת מוצרי תינוקות.
במסגרת הערכות השיווקית המחודשת ניתן תקציב מערך יחסי הציבור, הטיפול בתקשורת ואסטרטגיית המיצוב , למשרד רוני אקרמן יחסי ציבור תקשורת והפקות בע"מ.
פעילות יחסי הציבור תכלול בנית תוכנית אסטרטגית, שנועדה לבדל את רשת רב-קט ממתחרותיה ולמצב אותה כרשת של מומחים אשר להם ניסיון רב בייעוץ וסיוע למשפחות חדשות, להורים בפעם הראשונה ולכל צרכי האם והתינוק.
כחלק מאסטרטגיה זו תציג רשת רב-קט סדרת מוצרים ייחודיים ובלעדיים לרב-קט, בנוסף למוצרים האחרים.
בנוסף מרחיבה רשת רב-קט את מספר סניפה מ-25 סניפים ל-30 סניפים. המהלך אמור להסתיים עד סוף שנת 2001.
במסגרת השינויים בחברה מינתה רשת רב-קט לפני כשלושה חדשים את אלון קורח לתפקיד מנכ"ל החברה.אלון קורח ניהל בעבר חברות היי- טק וסטארט-אפ בהצלחה מרובה.