מיקרוסופט מרחיבה את פעילות האון ליין עם המגזר הארגוני, ומשיקה אתר אינטרנט המתמקד בצרכי ה-IT והמחשוב של המגזר הארגוני בישראל, הכולל את 400 הארגונים הגדולים במשק הישראלי, והוא מיועד למקבלי החלטות טכנולוגיים בארגונים, למנהלי ה-IT, ולעובדים בתחום מערכות המידע בארגונים הגדולים.
האתר כולל: ריכוז של משאבים ומידע אודות נושאים טכנולוגיים הנוגעים למגזר הארגוני; מציג את מגוון המוצרים ופתרונות ה-IT של מיקרוסופט למגזר הארגוני; לוח אירועים וכינוסים המיועדים לאנשי המחשוב במגזר הארגוני; סיפורי לקוחות בהם מתוארים פרויקטים מובילים במגזר הארגוני; הפנייה לפתרונות ומוצרים של שותפי מיקרוסופט בארץ ובעולם; מדריך לרישוי תוכנה ארגוני; והפניה לאתר שירותי ייעוץ ותמיכה במוצרי מיקרוסופט.
בנוסף, האתר החדש כולל גם קישורים למקורות ידע לא פורמאליים, כדוגמת: בלוג היועצים הטכנולוגיים של מיקרוסופט ישראל, וקבוצות דיון בהשתתפות מומחים ממיקרוסופט ומהתעשייה, שבאמצעותם ניתן להתעדכן בחידושים מבית מיקרוסופט למגזר הארגוני, ולקבל ייעוץ ותמיכה במוצרי החברה.
באתר החדש מדור מיוחד ובו מידע המותאם במיוחד לדרישות המחשוב של מגזר הפיננסים: בנקאות, ביטוח ושוק ההון, וכולל בין השאר התמקדות בפתרונות אבטחת מידע, ניהול תוכן ארגוני, פתרונות ניהול ידע ופתרונות ייעודיים שהותאמו למגזר זה.
כמו-כן, מתפרסם באתר החדש ניוזלטר ובו ריכוז של חדשות ומידע על נושאים עסקיים וטכנולוגיים הנוגעים למגזר הארגוני בישראל. כתובת האתר:
www.microsoft.com/israel/ enterprise.
רוני דביר, מנהלת שיווק בחטיבת לקוחות ושותפי Enterprise במיקרוסופט ישראל: "תחום ה-IT במגזר הארגוני מחייב התמחות במגוון רחב של נושאים ודיסציפלינות, כגון: אבטחת מידע, תשתיות, ניהול ידע, בינה עסקית ועוד. מטרת האתר החדש היא לשמש מרכז ידע אחד הכולל את המידע הרלוונטי למנהלי ומומחי המחשוב השייכים למגזר הארגוני, ולאפשר להם אמצעי נוסף לגישה למידע וידע הקיימים בתחום".