|
מי יהיה הכוכב הנולד? [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
אם מזמן כבר חלמתם להיות דוגמנים, ואתם חושבים שאתם מתאימים לככב בקמפיינים, אז חברת קוסמופארם, יצרנית ומשווקת מוצרי הטואליטיקה של חברת כיף, נותנת לכם הזדמנות. החברה מחפשת פרזנטור חדש לסדרת מוצרי השיער.
כוכב הטלנובלות הדרום אמריקני פיליפה קולומבו, שימש כפרזנטור של החברה במשך שנתיים. כעת, הוחלט כי הפרזנטור החדש ייבחר מקרב אוכלוסיית בני הנוער.
כיצד בוחרים?
הבחירה תיעשה בשיתוף אתר האינטרנט shin1, רשת חברתית לבני נוער. החל מהיום (ה', 20.11.08) ולמשך שלושה שבועות, בנים בני נוער יתבקשו להעלות תמונה באתר shin1 כשהם מצולמים, לאחר שהשתמשו בג'ל של חברת כיף. התמונות ידורגו באתר על-ידי הגולשים והגולשות. בתום שלושת השבועות תתקיים בחירה של הפרזנטור הזוכה מבין התמונות הבולטות והמעניינות שיועלו. גולשי האתר שידרגו את המועמדים, יוכלו אף הם לזכות בפרסים מתנת כיף.
מדובר במהלך שיווקי ראשון של החברה באינטרנט, בו הושקעו 300 אלף שקלים. את המהלך תפרסם קוסמפוארם בקמפיין באינטרנט, הכולל באנרים באתרי אינטרנט שונים, הפונים לבני הנוער בשפתם ומכריזים כי "תחרות הסלב של כיף מתחילה". לקמפיין עוצבו מודעות תחת סלוגנים כמו: "גבר, סלב כבר היית?". אחד הויז'ואלים שילוו את הקמפיין: תמונה של סדרת מוצרי הג'ל של כיף כאשר הראש של הפרזנטור חסר בה.
יובל לנדסברג, מנכ"ל קוסמופארם, מסר כי "לאחר ההצלחה הגדולה עם הפרזנטור הקודם, החליטה הפעם החברה לבחור את הפרזנטור מקרב קהל בני הנוער. במקום לפנות לסוכנויות ולבחור שחקן מוכר, החלטנו הפעם לתת הזדמנות שווה לכולם, מתוך קהל הצרכנים הנאמן של מוצרי החברה".