בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
הוט מעשירה ומחזקת את חבילת ה-HD
|
- הודעה מטעם הוט
מאת:
הילה שפיר | | הוט
|
חברת HOT מעשירה ומחזקת את חבילת ה-HD ללקוחותיה ומוסיפה ערוץ HD חדש ובלעדי ערוץ MTVN HD שישדר מגוון קליפים, הופעות חיות, סדרות, אירועים והפקות מקור של ערוץ MTV ומגוון תוכניות ילדים של ערוץ ניקלודיאון. הערוץ החדש והבלעדי מתווסף לחבילת התוכן ברזולוציה גבוהה (HD) שמציעה HOT ללקוחותיה וכוללת את הערוצים ערוץ HOT Definition HD, ערוץ EuroSport HD, ערוץ National Geographic HD, ערוץ VOOM HD וערוץ ספורט 5 HD. ערוץ MTVN HD, המיוצג כמו שאר ערוצי MTV בישראל, על-ידי חברת ענני תקשורת, יעלה היום לשידור ב-HOT בערוץ מספר 519 וישדר 7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה לקהל הצעירים והילדים. ערוץ המוזיקה החדש ישדר באיכות שמע AC3 ומיועד ללקוחות בעלי ממיר HD המנויים על חבילת HOT HD ללא עלות נוספת. בנוסף, יהיו זמינים חלק מתכני הערוץ במסגרת השירות החדש VOD HD. MTVN HD ישדר בין השאר תוכניות מפתח מוכרות כגון MTV אנפלאגד, מספרי סיפורים (Storytellers) של VH1, וכן אירועי חשובים בתחום, ביניהם טקסי הפרסים האמריקאיים והאירופאים MTV וכן את Chart Blast, תוכנית שמשלימה את חווית המצעד המסורתי של MTV מבחינת המימד הטכני והופעות חיות. בנוסף, הערוץ יכלול תכני HD חדשים ובלעדיים שטרם שודרו בארץ כגון התוכניות: UNCOMPRESSED - קליפים חדשים מהמקומות המרהיבים ביותר באירופה ובעולם עם כל העובדות שלא ידעתם לגבי המוסיקה והאומנים ו"פיצוץ של מצעד" (Chart Blast) - הקליפים של האומנים החמים ביותר בעולם, בהנחיית כרמן אלקטרה. בנוסף, יספק הערוץ החדש שידורים לילדים בימי שבת וראשון בבוקר וישדר ביו השאר מבחר מיוחד מלהיטי ערוץ ניקלודיאון ובהם בוב ספוג, רן וסטימפי, דרייק וג'וש, אוואטר ועוד. בהווניט סינג מנכ"ל MTV העולמית וסמנכ"ל חטיבת פיתוח עיסקי: "השקת הערוץ מחזקת את מחויבותינו להביא לקהל לקוחותינו תוכן חדשני ומרתק. אנו שמחים לשתף פעולה עם חברת HOT ולספק ללקוחותיהם חווית צפייה ייחודית של המותגים המובילים מבית MTV בעולמות המוזיקה והילדים". רון הרמלין, מנהל הערוצים של HOT" :HOT גאה להוביל את תחום ה-HD בישראל ולשדר 7 ערוצי HD שעלו בתוך כשנה לצד ה-HOT VOD HD שקיים רק ב-HOT. תוך פרק זמן קצר הצליחה HOT לחזק ולהעשיר את היצע התוכן בעולם ה-HD ולהשיק בו זמנית ערוצי HD חדשים עם גופי השידור המובילים בעולם בבכורה עולמית. העלאת הערוץ הינה חלק מחידוש ההסכם ושיתוף הפעולה רב השנים עם חברת MTV NETWORKS במסגרתה ימשכו שידורי ששת ערוצי MTV ב-HOT לתקופה נוספת. הערוצים שימשיכו את שידורם: VH1 ,MTV HITS VH1 CLASSIC ,MTV DANCE ,MTV ו-MTV2 המשודר בבלעדיות ב-HOT".
|
תאריך:
|
10/12/2008
|
|
|
עודכן:
|
10/12/2008
|
|
הילה שפיר
|
|
העונה השנייה של דני הוליווד, הסדרה המוסיקאלית היומית בת 100 פרקים, בהפקת טדי הפקות, תעלה לאוויר במהלך 2009 בערוץ Yes stars ישראלי.
|
|
|
קולגייט, המובילה בארץ ובעולם בתחום מוצרי היגיינת הפה, עולה בקמפיין לרגל השקת משחת השיניים עם מאות מיקרו קריסטלים לבנים, המתמוססים בעת הצחצוח ומשחררים עוצמת הלבנה בכל צחצוח, לשיניים לבנות יותר - "קולגייט מקס וייט". הקמפיין יעלה תחת הסיסמא המובילה: "תנו לחיוך לדבר בשבילכם", בהשקעה מדווחת של כ-600,000 דולר.
|
|
|
קבוצת הרבור גרופ מכרה בניין משרדים בג'קסונויל פלורידה תמורת 51.4 מיליון דולר לקרן REIT אמריקנית. את בניין המשרדים, Wachovia Tower, המתנשא לגובה של 22 קומות ומשתרע על שטח של 106,330 מ"ר רכשה הרבור גרופ בינואר 2004 תמורת 38.3 מיליון דולר. שיעור התפוסה בנכס עומד כעת על 98%.
|
|
|
חברות ישראליות יוכלו לפרסם את מוצריהן על אביזרי הפנים של חברות תעופה, לאחר שמפעלי מרום אפ.ג'י.פי מכפר סבא קיבלו את הזיכיון הבלעדי בישראל לחברת "סניפר צ'אנל" והגיעו, בשלב ראשון, לשיתוף פעולה בנושא עם חברת התעופה סאן דור, חברה בת של אל על.
|
|
|
דומינו'ס פיצה, רשת משלוחי הפיצות המובילה בישראל, עולה בימים אלה בקמפיין פרסומי חדש, לרגל השקת קטגוריית הפיצות החדשה, הדקה והחריפה - DOMINO'S-EXTREME - (דומינו'ס אקסטרים).
|
|
|
|