חברת טעם טבע אלטמן משקיעה 1,200,000 שקלים בקמפיין לאלספה, המותג המוביל את קטגוריית מוצרי אומגה 3 בישראל. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי יעלה בטלוויזיה, ברדיו, ובאינטרנט.
בקמפיין נחשף סלוגן חדש: "היום כבר כולם יודעים, אלספה - המומחים לאומגה 3, בגלל האיכות, המגוון והידע". הקמפיין מתמקד בהעמקת הידע בכל הקשור לאומגה 3 ומציג שאלות ותשובות אודות אומגה 3.
הקמפיין כולל גם מבצע לצרכן:
"קנה 2 אריזות של אלספה וקבל את השלישית מתנה" - המבצע מתייחס לאלספה, אלספה סופר ואלספה כשר בלבד! (מארזי שלישיות).
לאחרונה השיקה אלספה מגוון מוצרים ייעודיים של אומגה 3 בתחום ההריון, מצב הרוח וקשב וריכוז בילדים. מוצרים אלו מהווים פריצת דרך מדעית וטכנולוגית בשימוש באומגה 3 בקבוצות שונות.
אומגה 3 הינו רכיב חיוני בתזונה שהגוף אינו מייצר וחייב לקבל ממקורות חיצוניים. כתוצאה מכך צריכת התוספים של אומגה 3 בעולם נמצאת בעלייה מתמדת של עשרות אחוזים לאורך השנים האחרונות וישראל היא חלק מהמגמה העולמית.
רונית קופל, מנהלת מותג אלספה: בקמפיין החדש בחרנו להדגיש ולהעמיק את היתרון שלנו כמובילים בשוק מוצרי האומגה 3 בישראל. כמו-כן לקמפיין ערך מוסף דרך מידע שניתן לצרכנים על-ידי שאלות ותשובות בנושאי אומגה 3 השונים. אנו שוקדים רבות על איכות ומגוון המוצרים ומקפידים על הסטנדרטים הגבוהים ביותר.
לאתר אלספה -
www.alsepa.co.il.