בינת סמך מקבוצת רד-בינת, השיקה השבוע את מרכז המידע הממוחשב לניצולי שואה. המרכז מיועד לשמש כמרכז מידע לאוכלוסיית ניצולי השואה בישראל ובמסגרתו, הוקם מערך Help-desk ייעודי הכולל תשתיות חומרה ומחשוב לרבות מערכת CRM, מרכזיה וטלפוניה, מערכות תוכנה, טפסים ודיווח ממוחשבות.
בישראל חיים כיום כ - 250 אלף ניצולי שואה. מטרת המוקד להוות מרכז לטיפול בפניות של ציבור זה ובני משפחותיהם, בכל הנוגע לשירותים המגיעים להם על-פי חוק. במסגרת זו יספק המרכז מענה לפניות שעניינן בקשת מידע ויספק טיפול בבירור זכויות ניצולי שואה ברשויות השונות.
דורון כהן, מנכ"ל בינת סמך: "אנו רואים פרויקט זה הרבה מעבר להיבט העסקי. יש כאן היבט ערכי עצום עבורנו". המוקד כולל מערך של אנשים מקצועיים ומיומנים. תהליך הטיפול בפניה יגובה ויתועד בתוכנת ניהול פניות ממוחשבת. כמו-כן, המוקד ינהל פעילות של מחקר וניתוח הפניות, עיבוד נתונים שייאספו על בסיס הפניות ויספק דוחות לפי חתכים שונים.
אודות בינת סמך (אאוטסורסינג) בע"מ
בינת סמך מקבוצת רד בינת מתמחה בתחומי האאוטסורסינג ושרותי המחשוב בשוק ה IT. החברה מספקת לארגונים עסקיים שירותים מקצועיים בתחומים הבאים: ניהול ותפעול אתרי מחשב בסביבות מחשוב רב גוניות, הקמה וניהול של מרכזי תמיכה (Help-Desk), הקמת מערכות מחשוב, תקשורת ואבטחת מידע, אספקת שירותים מנוהלים במתכונת של אחריות כוללת - אמנת שרות SLA)) יעוץ טכנולוגי ושילוב מומחים במסגרת שירותי התפעול השוטף
(Steady State ).
[קישור]/