קיימתם ישיבה, אספתם נתונים, התיעצתם עם מומחים וגיבשתם תוכנית פעולה ומה עכשיו? מי יבצע את כל ההחלטות? במיוחד בימים אלו מקבלי החלטות חייבים לעקוב אחרי יישום החלטות שבקבלתן הושקעו זמן ומשאבים רבים. במיוחד לשם-כך חושפת מידעטק מודול לתיעוד החלטות הארגון ברמות השונות, כולל הקצאת משימות ומעקב אחר ביצוען.
מערכת מעקב ההחלטות שפותחה במידעטק על-גבי מערכת ה-ERP PRIORITY, כוללת תיעוד הישיבות השונות בארגון, הכנת חומר מקדים לדיון ואפשרות להפצת סכומי הישיבה, קישור החלטות מדיונים קודמים לדיון נוסף, הזמנת עובדים ומשתתפים חיצוניים, הדפסת מסמך מקדים לישיבה, רישום נוכחים, תיעוד הנושאים שנידונו וכן החלטות שהתקבלו. בנוסף,מאפשרת המערכת הקצאת המשימות לעובדי הארגון, הדפסת והפצת סיכום הישיבה וכן מעקב ועידכון בהתקדמות ביצוע המשימות על-ידי העובדים. המערכת תומכת בהרשאות לפי ההיררכיה הארגונית, כך שמשתמש יכול לראות את המשימות שלו ושל הכפופים לו בלבד.
המודול מותקן כחלק ממערכת ה-Priority ומאפשר טיוב קבלת החלטות ומעקב אחריהן והתוצאה היא כמובן חסכון במשאבים, יעול תהליכים ושימוש במחשוב לייעול המערכת.
מידעטק טכנולוגיות מידע בע"מ מתמחה ביישום מערכת PRIORITY ובפיתוח מערכי תוכנה נוספים בסביבת היישום של PRIORITY. המודולים הנוספים משולבים במערכת ה-PRIORITY באינטגרטיביות מלאה ונשמרים בשדרוג המערכת.