לאור הצלחת הקמפיין, ולרגל יום ההתרמה הארצי ב-5 במרץ לאלו"ט (האגודה הלאומית לילדים אוטיסטים) יוצאת MRM Israel בקמפיין התנדבותי ייחודי לגיוס תרומות באינטרנט לאלו"ט.
הקמפיין שזכה בעבר להצלחה אדירה ובמסגרתו גוייסו עשרות אלפי שקלים, מדגיש את המילה אוטיסט כצורת התייחסות שלילית (כקללה, בד"כ), אל מול המציאות.
הקמפיין יצא תחת הכותרות: "תקליק, יא אוטיסט!", "עזוב, סתם אוטיסט..." ו-"תגיד, אתה אוטיסט?".
הגולשים מקליקים על הבאנר ונכנסים לעמוד שבו עומדות בפניהם שתי אפשרויות: הראשונה, לחייג למוקד התרומות של אלו"ט ולתרום. השנייה, הם יכולים למלא את פרטיהם ונציג אלו"ט יחזור אליהם על מנת לקבל את תרומתם.
אמיר חודורוב, מנכ"ל MRM Israel: "בחרנו אמנם בקריאייטיב קיצוני ובועט לכאורה, אבל עם ההקלקה, הכל מתבהר. הרעיון היה לא לאפשר לגולש להתעלם ועשינו את זה באמצעות טיזר אינטרנטי קלאסי. אנחנו מצפים להיענות רבה ולאפקטיביות גבוהה ומעל הכל למימוש המטרה: תרומות לאלו"ט".
אמצעי המדיה של הקמפיין נתרמו על-ידי האתרים: ynet, גלובס, Aonline, TheMarker, וואלה, נענע, תפוז, קופידון, ו-MSN. תמונת האילוסטרציה של הקמפיין נתרמה על-ידי ASAP. הקמפיין ירוץ במשך השבועיים הקרובים.
קרדיטים
מנהל תחום אינטרנט: אלון מוליאן
תקציבאית: גלית כהן
קופירייטרית: גלית פרידמן-דרעי
ארט: שגיא צ'יזיק, איתי בקר
מתכנת: אביגדור בראון.