|
יריב קרני [צילום: זאב ינאי]
|
|
|
|
|
יריב קרני מונה (יום ה', 27.8.09) לתפקיד מנהל אתר Jpost.com - אתר האינטרנט של הג'רוזלם פוסט. קרני מונה לתפקיד מטעם חברת נט אפיקי תקשורת, המפעילה את האתר בהסכם מיקור חוץ עבור קבוצת מרקעי תקשורת מאז אפריל השנה.
קרני, 38, בעל תואר ראשון בתקשורת ומינהל עסקים מאוניברסיטת חיפה שימש בשנים האחרונות במגוון תפקידים בתחום השיווק. את דרכו החל כמנהל פרויקטים בחברות מחקר וסקרים, ולאחר מכן עבד בענף הפרסום במשך עשר שנים, מתוכן כשש שנים כפלנר בכיר ומנהל מחלקת התכנון האסטרטגי במשרד הפרסום יהושע TBWA. ב-2006 הצטרף לחברת השיווק הויראלי קטע קטע, שם שימש במשך שלוש שנים כסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי, הוביל את התרחבות החברה לחו"ל והיה שותף לגיוס השקעה מקרן הון בחברה.
במסגרת תפקידו ב-Jpost יהיה אחראי קרני על תפעולו השוטף של האתר, ניהול פעילויות מסחריות-שיווקיות שונות ושיתופי-פעולה עם גורמים חיצוניים, כמו-גם על פרויקט בניית האתר החדש.
סולי אברמוב, מנכ"ל משותף בנט אפיקי תקשורת: "השילוב בין ידע אינטרנטי וניסיון עשירים בעולם הפרסום, לצד ההיכרות המעמיקה עם השוק האמריקני, הופכים את יריב לאדם המושלם לתפקיד. במיוחד בימים של שינוי מעמיק כל-כך באתר שיושק מחדש בקרוב. אנו מאחלים לו הצלחה רבה ובטוחים כי יעשה חיל".
נט אפיקי תקשורת הוקמה באחרונה על-ידי סולי אברמוב וחברת קליפ TV בבעלות יזם האינטרנט גולן שחר. החברה מתמחה בניהול, פיתוח מדיה ושיווק בעולם האינטרנט. כאמור, מנהלת החברה את אתר Jpost עבור קבוצת מרקעי תקשורת מאז אפריל השנה.