יצחקי בת ה-29 שימשה בשבע השנים האחרונות כמנהלת מחלקת לקוחות VIP בפלאפון והגדילה אותה מ-300 ל-1,500 לקוחות.
יצחקי מביאה עימה למשרד תפיסה שיווקית חדשה בתחום יחסי הציבור תחת מערך הבקרה והייעוץ האישי של מוטי מורל. בשלב ראשון תתמקד יצחקי בלקוחות המרכזיים. "בנוסף לטיפול האישי של מוטי מורל, ייבנה סביבם מערך בקרת איכות שרות שיבטיח את הרמה הגבוהה ביותר של שרות ושביעות רצון הלקוחות - זה מה שאני מביאה איתי", אמרה יצחקי.
"זהו צעד נוסף בשיפור איכות השירות שאני מוביל בחודשים האחרונים ואין לי כל ספק כי רוית תביא איתה מיומניות נוספות שיטיבו עם לקוחותינו", מסכם מורל מורל, בעל המניות העיקרי (74%) בחברה הקיימת 24 שנים, פועל לנצל את ההתאוששות בשוק כדי להצעיד את החברה שלב נוסף בצמיחתה. "בנינו לעצמנו שם של חברה הנותנת ללקוחותיה שרות ללא פשרות, ובכוונתנו אף לחזק את השם הזה. זה מנוע הצמיחה שלנו, כי הוא מביא לנו עוד ועוד לקוחות". "עד היום זוהה המשרד בעיקר עם ניהול משברים בעוד שייעוץ אסטרטגי ובניית מערכי שיווק ותדמית הם הליבה שמאפיינת את הלקוחות המרכזיים במשרד. כשיש משבר מטפלים בו, אבל יותר חשוב למנוע משברים לפני שהם קורים. ולטווח הארוך חשוב לבנות בהתמדה את תדמית הלקוח", אומר מורל.