לאחר ההשקה המוצלחת של בירה מכבי החדשה, העשירה יותר בטעם ובאחוזי אלכוהול, תעלה חברת טמפו קמפיין חדש המכיל סידרה של סרטונים הומוריסטים המציגים חוויות של "חברות גברית" תחת הסיסמא הבלתי מתכלה "יש מכבי יש חברים".
אז מה חדש?
בעידן של היום החברים נמצאים בפייסבוק. טמפו יצרנית מכבי פיתחה במשותף עם מחלקת האינטראקטיב של מקאן אפליקציית פייסבוק המשתמשת בפלטפורמה של "top friends" בה כל אחד מהגולשים יוכל להתקין את האפליקציה אצלו בדף הבית, להשתמש בה על-מנת לבחור את ששת חבריו הקרובים ביותר, וגם לקבל שישיית בירה מכבי במחיר שקל לבקבוק.
לדברי גיא צוקרמן, מנהל חטיבת האלכוהול בטמפו, "יותר קל לשדרג טעם מסיסמה מנצחת. 'יש מכבי יש חברים' הוכיח את עצמו ושמר על כוחו מאז השקת הבירה לראשונה. באמצעות הקמפיין החדש והחיבור לרשת החברתית, ננסה להביא את הערכים של מכבי לעולם החדש שבו חברויות נרקמות ברשת".
לדברי צוקרמן, "המטרה היא גם ליצור מעורבות גבוהה באפליקציה וגם לייצר התנסות בבירה החדשה שרבים ממשתמשי הפייסבוק עדיין לא התנסו בה".
בירה מכבי, אשר לה קהל לקוחות ותיק ונאמן, שומרת על נתח שוק קבוע, וכיום עומדת על 13%. מכבי נחשבת לבירת הייצוא מספר 1 בישראל. מטרת הקמפיין להרחיב את קהל המשתמשים, להכיר אותו לדור הצעיר יותר ולהוביל אותו לטעימה הראשונה.
הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון בהשקעה של שלושה מיליון שקלים.