ביום שישי יוצא גיליון סוף-השבוע הראשון של העיתון ישראל היום. העיתון, שיוצע חינם ב-100,000 עותקים ולכלל הגולשים באינטרנט, הולם בעוצמה בשוק עיתוני סוף-השבוע הגדולים - מעריב וידיעות אחרונות.
במערכות עיתונים ותיקים אלה נלחצים מנוכחותו של השחקן החדש בשוק, ומנסים להגדיל את מכירותיהם למרות המכה הצפויה בכיס.
לאחר שידיעות לא צלח בהכשלת הוצאתו לאור של המתחרה, החל העיתון במסע פרסומי. פרסום ססגוני על הצפוי ביום שישי מופיע באתר Ynet מקבוצת ידיעות, וכן ברדיו.
גם מעריב אינו טומן את ידו בצלחת, ובראש העיתון של יום חמישי הוא מבשר על חגיגת סוף-שבוע, הכרזה ריקה מתוכן שמאחוריה לא עומד דבר, לא כתבות יוצאות דופן ולא מספר עמודים מוגבל. הדבר האחרון שיכול מעריב לומר על הקרב הצפוי לו הוא חגיגה.
כעת צפויים העיתונים הוותיקים להכות בברזל בכל הכוח. בכוונתם לגייס את מיטב כותביהם, ואולי אף לצרף כותבים חדשים, כדי להביא כמה שיותר סיפורים בלעדיים וראיונות סנסציוניים. מה שבטוח - יהיה שמח.