חברת ibbl spirit יוצאת בקמפיין לצעירים למותג בושמילס, בשיתוף עם חברת לעומק התודעה המתמחה בפרסום ושיווק לצעירים.
הפעילות תתפרס בשטחי פרסום ב-100 מועדוני לילה, ברים ופאבים מובילים בפריסה ארצית באמצעות מחלקת המדיה מקבוצת לעומק התודעה, המתמחה בפרסום ושיווק ממוקד לצעירים בגילאי 18-35.
שטחי פרסום אלו הנמצאים במקומות בילוי של הקהל הצעיר, מאפיינים את הרגלי הצריכה שלו ובכך יוצרים קשר ישיר עם קהל היעד הממוקד למבצע. היקף הקמפיין - 50,000 שקלים.