|
מתוך הקמפיין [צילום: גל חרמוני]
|
|
|
|
|
חברת יפאורה תבורי משווקת SCHWEPPES בישראל השיקה משקה "מיקסר" חדש לקוקטיילים SCHWEPPES RUSSCHIAN, המצטרף למשפחת משקאות "המיקסר" ביטר למון, טוניק, ג'ינג'ר אייל וסודה.
בהמשך להשקה הארצית יוצאת SCHWEPPES באמצעות משרד הפרסום הגלויה של שלי, בקמפיין הברמנים הגדול: קמפיין ריאליטי שנועד לחזק ולמצב את המותג בסצנת חיי הלילה.
קמפיין הברמנים של SCHWEPPES הינו פסיפס אנושי של חיי הלילה בישראל. הקמפיין מורכב מטעמם הייחודי של ברמנים וברמניות המובילים את הסצנה הלילית, מחוויות אישיות ותמונות. כל אלה אפשרו לנו הצצה נדירה לחיי הלילה שלהם.
50 ברים מובילים, נבחרו על-ידי הגלויה של שלי להוביל את קמפיין הברמנים הגדול. כ-100 ברמנים וברמניות מובילי דעה בסצנת הלילה הרכיבו קוקטיילים המבוססים על משקאות "המיקסר" של SCHWEPPES. הברמנים והברמניות צולמו ורואיינו במהלך עבודתם והתוצאה שהתקבלה היא קמפיין הברמנים של SCHWEPPES.
"הם צעירים, יפים, נמצאים באירועים הכי נחשבים, עובדים בברים המובילים והפכו למובילי דעת קהל", אומרת שלי רוקח, מנכ"ל ומייסדת הגלויה של שלי על הפרזנטורים החדשים של SCHWEPPES. "מעורבותם של הברמנים והברמניות בתהליך יצירת הקמפיין והנכונות של בעלי הברים לשיתוף הפעולה החל משלב הרכבת הקוקטיילים, החשיפה לאור המצלמות ושיתופו של הקהל עם חוויות אישיות שלהם יצרה אצלם נאמנות למותג. מהלך שיתרום לביסוס את מעמדו של המותג בחיי הלילה בישראל.
טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה תבורי: "הכניסה למקומות הבילוי של חיי הלילה עם משקה חדש הינה פעולה מורכבת. המשקה החדש של Schweppes - Schweppes Russchian אשר פותח בשיתוף ברמנים כדי להתאים לערבוב בקוקטילים, ובעיקר כמיקסר לוודקה, הוא משקה ייחודי ל-Schweppes. על-מנת להחדיר את המשקה החדש והייחודי יצאנו בשלב הראשון בקמפיין מגזינים ושלטי קירות ובשלב השני בנינו יחד עם הגלויה של שלי קמפיין ששילב פעילות גם מול בעלי הברים וגם מול הברמנים עצמם. שיתוף הפעולה והתגובות החיוביות שקיבלנו מהברמנים היו מעבר לציפיות ועל כך אני מודה להם.
קמפיין הברמנים של SCHWEPPES יעלה לאוויר במהלך חודש מרס ויכלול 50 גלויות שונות. הגלויות יעלו בלמעלה מ-400 מקומות בילוי ברחבי הארץ. תקציב קמפיין הגלויות בכיכוב הברמנים עומד על כ-400,000 שקלים.
קונספט וקריאייטיב: שלי רוקח, קופי "טיפ לאומה": הברמנים המשתתפים בקמפיין, הפקה: לילך רוקח, תקציבאית: דיקלה באשי, צלם: גל חרמוני.