לראשונה בישראל, WINDOW SHOPPING, מיצג אופנה בתלת-מימד של המותגים המובילים בישראל ובעולם המציגים את אופנת אביב קיץ 2010, אירוע טרנדי עם ניחוח חו"ל בקניון רמת אביב.
במרכז הקניון יוצגו 16 חלונות ראווה יוקרתיים הבנויים כולם מפריטים ייחודיים המאפיינים את הטרנדים העולמיים באופנה.
חלונות הראווה יעוצבו על-ידי מעצב החלונות הראווה - עדי ויידה ויוקמו במרכז הקניון כשדרה יוקרתית.
הרעיון המרכזי של המיצג הוא להעצים את התחושות והאמוציות שמתעוררות אצל נשים סביב נושא השופינג.
בכל חלון יעוצב ויזואל ייחודי המביע תחושה אחרת כמו: SEXY, PASSION, ELEGANCE, COOL, WILD, LOVE, JOY, EXCITING ועוד. בתוך חלונות הראווה יוצגו הפריטים על גבי מוצרי וינטאג' מעניינים הצבועים בלבן כדי להדגיש את הפריטים עצמם. המתחם כולו יואר בתאורה מיוחדת אשר תיצור עניין נוסף בחלל, כל החלונות יוצבו על גבי שטיח באורך 35 מטרים.
במסגרת האירוע, יתאפשר ללקוחות הקניון לזכות בחלון ראווה שלם, הכולל עשרות פריטים בעלות כוללת של 20,000 שקלים. הזכייה תתאפשר ל-16 בני מזל, אשר רכשו בתקופת בסכום של מעל 600 שקלים במגוון חנויות הקניון ואשר נרשמו בעמדתה הממוחשבת שתוצב במקום.
בנוסף, כל לקוח שישתתף במבצע יקבל כרטיס חנייה, כוס קפה מתנה. חלק מהמשתתפים במבצע יקבלו את כספי הקניות חזרה בסך-הכל 10,000 שקלים.
האירוע יתקיים החל מאמצע מרס ועד סוף מרס בין ה-15.3 ועד ה- 31.3.