חברת הביטוח AIG ישראל מציעה, לראשונה, ביטוח לרכב ללא התחייבות, כלומר ללא תשלום קנס במקרה של ביטול הפוליסה לפני תום החוזה וכן חודש מתנה לרוכשים ביטוח מקיף לרכב בחודש מאי. המבצע מלווה בקמפיין פרסומי ברדיו ובטלוויזיה, באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן DDB, שיכלול סרטון פרסומת בכיכובם של אבי קושניר ואורלי זילברשץ. היקפו הכספי של הקמפיין מוערך בכשני מיליון שקלים.
בסרטון הפרסומת נראה קושניר יושב עם אשתו אורלי ונציג של AIG, שמספר לו על המבצע. קושניר נעלב ושואל "מה זאת אומרת אין התחייבות? הכסף שלי לא מספיק טוב בשבילכם?". הסרטון יעלה לאוויר בערוצים 2 ו-10 עד סוף חודש מאי.
המבצע תקף לרוכשים ביטוח מקיף לרכב לכל אורך חודש מאי 2010. "מבצע ייחודי זה מהווה נדבך נוסף במדיניות מוכוונת הלקוח של AIG ישראל לפיה אנו שוקדים כל העת על פיתוח מוצרים, שירותים ומבצעים שיענו על צרכי לקוחותינו", אמר אורי קליין סמנכ"ל שיווק ומכירות AIG ישראל. "עם זאת, אנו ב-AIG מאמינים במוצר ובשירות שלנו, ועל כן בטוחים כי הלקוחות החדשים שיצטרפו אלינו במהלך חודש מאי יהיו מרוצים ולא ינצלו את המבצע".
קרדיטים: AIG ישראל: סמנכ"ל שיווק ומכירות: אורי קליין; מנהלת שיווק ופרסום: לושי ברנד; אחראית פרסום: מורן ריפל; אחראית מרקום: יפעת ורדי.
זרמון גולדמן: מנהל קריאייטיב: אלעד סטפנסקי; ארט: מורן בן עמי; קופירייטר: טל קמיאבי.
יחסי ציבור: וגנר יועצי תקשורת.
אודות AIG ישראל AIG ישראל, חברה לביטוח בע"מ, החלה לפעול בישראל במאי 1997 תחת בעלות משותפת של עורק ושל קונצרן AIG העולמי. לחברה רישיונות לעסוק בענפי ביטוח כללי וחיים: ענפי פרט (רכב רכוש, רכב חובה ודירות), ביטוחי בריאות ותאונות אישיות, ענפי ביטוח מסחרי (ביטוח מקיף לבתי עסק, ביטוח אובדן רכוש, ביטוח הנדסי, ביטוח אחריות מעבידים, ביטוח אחריות לצד שלישי הכולל ביטוח אחריות מקצועית וביטוח נושאי משרה ודירקטורים), ביטוח אחריות המוצר וביטוח חיים. מנכ"ל החברה: חווה פרידמן שפירא. אתר החברה:
www.aig.co.il.