מאיר חברה למכוניות, יבואנית ומשווקת רכבי הונדה בישראל, עולה בקמפיין חדש שנועד לתמוך במבצע ייחודי להונדה אינסייט (INSIGHT).
הקמפיין, באמצעות מקאן אריקסון, יעלה במשך שבועיים בטלוויזיה (ערוצים: 10 + 2), באינטרנט ובעיתונות.
היקף הקמפיין מוערך בכשני מיליון שקלים והסיסמא שתלווה אותו: "הטבע יודע שלא קנית אותה רק בגלל שהיא ירוקה".
במסגרת המבצע, מציעה הונדה את הונדה אינסייט במחיר אטרקטיבי של 127,000 שקלים בלבד. המבצע בתוקף עד ה-30 ביוני בלבד ומתקיים בכל סניפי הונדה ברחבי הארץ.
הונדה אינסייט מהווה חלק ממגוון הרכבים ההיברידים של הונדה בישראל הכולל מלבד האינסייט גם סיוויק הייבריד ואת ה-CRZ שהושקה לפני מס' שבועות בישראל.
קרדיטים: הגר ברזילי - סמנכ"ל לקוחות, גיא קמחי - סופרווייזר, הדס גורי - תקציבאית, טל רביב - סמנכ"ל קראייטיב, סיגל עבודי - מנהלת קראייטיב, יפעת שלזינגר והגר נחום - ארט, קופירייטר - אסי זליקוביץ, פלנר: עמית פס, מנהלת מחלקת הפקה: נווה זרח, מפיקת משרד: איריס בצלאל, מפיקת מק'אן מוביס: נועה רם, יחסי ציבור - סנדיק קומיוניקיישן.