ביטוח 9.000.000 מעלה קמפיין פרסומי נוסף במסגרת קמפיין הריאליטי. לאחר שבפרסומות הקודמות קיבלו עוברי אורח כסף תמורת קפיצה למיכל עמבה, שתייה של שייק ווסאבי ותספורות בעיצוב של חיות, כעת מציע איבגי 400 שקלים לעוברי אורח שיאכלו תבנית ביצים קשות.
המסר החודש כולל מבצע למצטרפים חדשים: אפשר לעשות הרבה דברים בשביל כסף, ואפשר פשוט לחסוך מאות שקלים וגם ליהנות מחודש מתנה ברכישת ביטוח מקיף לרכב.
קמפיין הריאליטי עלה לאוויר בחודש מרס כחלק משפה תקשורתית חדשה של 9000000. את הקמפיין מנחה השחקן משה איבגי המגלם מנחה תוכניות ריאליטי, אשר עוצר אנשים ברחוב ומציע להם מאות שקלים בתמורה למשימות ריאליטי מטורפות. הקמפיין באמצעות אדלר חומסקי GREY והיקפו מוערך בכ-400,000 דולר.
בקמפיין הנוכחי, חושפת 9.000.000 את מבצע החודש שלה, במסגרתו מקבלים חודש מתנה ברכישת ביטוח מקיף לרכב. המבצע בתוקף למצטרפים חדשים דרך המוקד הטלפוני של החברה: 03-9000000, במהלך חודש יוני.
קרדיטים: סמנכ"ל לקוחות: דני ברנדה; מנהל קריאטיב: טל ריבן; קופירייטר: יניב שחר; ארטדירקטור: נמרוד מימן; סופרויזרית: שרית שטרנהל; קריאטיב פלנר: אלעד הרמל; מפיקה: רוני רוטמן; במאי: עודד דוידוף; חברת הפקה: אוג.
9,000,000 מוחזקות על-ידי צור שמיר אחזקות בע"מ (כ-66%). מניות החברה האם רשומות למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב. 9,000,000 פועלת על-פי מנגנון תמחור דיפרנציאלי, המשקלל כל צרכן בהתאם לנתוניו הפרטניים, יתרון זה בצירוף בסיס עלויות נמוך ותשתית טכנולוגית מתקדמת הן הסיבות לפער במחיר וברמת השירות לטובת הצרכן. 9,000,000 פועלת במספר תחומים מרכזיים: ביטוח רכב, רכוש, בריאות, חיים, משכנתא, מנהלים ותוכניות חיסכון.