חברת דיפלומט, המשווקת את מותגי הבישום המובילים של פרוקטר & גמבל: הוגו בוס, לקוסט, אסקדה, רושאס, פומה ועוד, משקיעה חצי מיליון שקלים בהשקת הקמפיין האורבני למותג הוגו מבית הוגו בוס.
הקמפיין יכלול שיתוף פעולה עם טיים אאוט עבור המדריך Urban Traveler, הכולל את כל המידע הרלוונטי על מקומות בילוי, מסעדות, חנויות וכדומה, בארבע ערי בירה מובילות בעולם: ברלין, ניו-יורק, לונדון ותל אביב. המדריך יתפרש על פני 68 עמודים. השקת המדריך תגובה בפעילות קידום מכירות ושילוט חוצות.
שי זנגי, מנהל השיווק של בשמי פרוקטר & גמבל: "קהל היעד של המותג הוגו, מורכב מגברים צעירים בטווח גילאים של 18-30 החיים אורח חיים אורבני. המטרה העיקרית של הקמפיין והפעילות הנלווית לו, הינה להעמיק את המודעות למותג וליצור חיבור ריגשי בין הצרכן למותג באמצעות חשיפה במדיות הרלוונטיות משולבת עם אינטראקציה אישית עם קהל היעד של המותג".
חברת קידום מכירות: ד'פלוס הפקות; משרד פרסום - אדלר חומסקי.