עמותת לקט ישראל ודפי זהב נרתמו יחדיו לקמפיין ייחודי שיעלה השבוע כדי להאיר את חג האורות ולאסוף סופגניות לנזקקים. במסגרת הקמפיין, על כל LIKE שיעשה לבית עסק של דפי זהב באינטרנט, תיתרם סופגנייה אחת. הקמפיין יימשך עד לערב חג החנוכה, כאשר המטרה לאסוף כ-30 אלף סופגניות לחלוקה.
את הסופגניות שייאספו ייחלקו עמותת לקט, יחד עם בכירי הנהלת דפי זהב והפרזנטור אלירז שדה (זוכה
האח הגדול) לבתי תמחוי ונזקקים בחג החנוכה ב-9.12.10 בסיום פעילות חנוכה שתיערך ביום זה בדיזינגוף סנטר.
מיקי מריינפלד, מנהלת השיווק של עמותת לקט ישראל מוסרת: "בישראל חיים למעלה מ-1.7 מיליון אנשים שאינם זוכים לתזונה מספקת. יותר מ-750 אלף מהם ילדים, כאשר השאיפה שלנו כעמותה היא להפוך לכתובת המובילה לכל צרכי הביטחון התזונתי בישראל, ולהיות בית לכל ארגון או חברה הפועלים למען מטרה זו".