|
|
|
|
| המידע עולה כסף | |
| אין נציג טלפוני 24 ש' | |
| השירות לא כולל מוניות שירות | |
| אין מידע בערבית וברוסית | |
|
|
|
|
|
מוקד מידע ארצי לתחבורה ציבורית - "כל קו" יוצא לדרך. מהיום ניתן לקבל מידע על התחבורה הציבורית בישראל גם בטלפון כוכבית 8787, ובאמצעות שליחת מסרונים.
המוקד החל לפעול רשמית לאחר ניסוי שנערך בשבועות האחרונים. בניגוד לרוח
החוק שהתקבל השבוע, הקובע כי המידע יימסר לנוסע ללא תשלום, גובה משרד התחבורה תשלום עבור השירות.
ה"כל קו" נותן מענה לעד חמש שאילתות בכל פנייה. הוא אינו מספק מידע על הקווים בזמן אמת, כפי שקיים בחלק ממוקדי המידע של חלק מחברות התחבורה הציבורית, ומסתמך על בסיס נתונים קיים. המידע ניתן בעברית ובאנגלית בלבד, ולא בערבית, ברוסית או בכל שפה אחת.
כמו-כן, בניגוד לתוכנית המקורית, לא יפעל המוקד בכל שעות היממה - ונוסעים שירצו מידע מפורט לא יוכלו לקבלו בשעות הלילה המאוחרות ובשעות הבוקר המוקדמות. שעות הפעילות של מוקד המידע הטלפוני:
- מוצאי שבתות וחגים - חצי שעה מצאת השבת עד 23:00.
שר התחבורה ישראל כ"ץ אמר כי מדובר במערך מידע לאומי הכולל את כל מפעילי התחבורה הציבורית, אולם מתברר כי המערך אינו כולל את מוניות השירות ולא את הכרמלית והרכבל בחיפה.
לאחרונה הקים משרד התחבורה אתר המרכז את קווי התחבורה הציבורית. על יתרונותיו של האתר וחסרונותיו הרבים עמד News1 כאן בהרחבה ב
רשימה קודמת.