|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

יום-יומיים גורליים מאוד

מפת הכוכבים לקראת השבוע הקרוב וכמובן, איך אפשר בלי, תחזית מדוקדקת לקראת ועידת אנאפוליס
23/11/2007  |   טובה ספרא   |   מאמרים   |   תגובות

השבוע הקרוב מושפע מכוכב אורנוס שנעצר ומשנה מגמה ומכוכב מארס הנמצא בנסיגה. כוכב אורנוס משנה כיוון בתאריך 24.11 בריבוע לכוכב האורני קופידון, זהו מבנה קשה.

במצב כזה, אנשים רוצים ללכת בדרכם האינדיבידואלית והיבט כוכבים זה כמובן מונע עבודת צוות, או שילוב ידיים בפעילות כקבוצה. זה מעיד על יום-יומיים גורליים מאוד, שלא עונים על הציפיות שלנו. (האסוציאציה המיידית היא וועידת אנפוליס, שארחיב עליה בהמשך, וגם המו"מ בין האוצר והמורים).

המנעד של הכוכבים מעורר התרגשויות ופעימות הלב מואצות, ובה בעת אנחנו שוקעים בהרהורים לא קלים לעיכול, או פשוט משעממים. אבל השבוע אנו גם זוכים בהבחנה מפתיעה דווקא במקומות בהם היינו יותר מוגבלים בעיקר על פני השטח, בנושאים שהיו עד כה מסווגים כטאבו.

היו מוכנים למעיינות של דמעות לא צפויות או התפרצויות של צחוק, אחרי מגע ברבדים הפנימיים של עצמכם ובהכרה, היו מוכנים גם להפתעה מהאינטנסיביות בה אתם מגיבים לתגובותיהם של אחרים. המסע שלנו בימים הקרובים ואפילו בשבועות הקרובים יהיה כל יום סיפור ריאליטי חדש, עם אירועים מפתיעים, במציאות שבה השמים והארץ משתתפים בנקודת הראיה שלנו, ובבחירות שאנחנו עושים.

גם הימים המתקצרים והאפורים מזמינים אותנו להתכנס בדרך יותר שמרנית ולהתבונן פנימה, אבל מה לעשות שצריך גם לצאת לעבודה, לערוך קניות, להגיע לאירועים חברתיים, כך שהרצון להתכנס ולהביט פנימה לא תמיד מתאפשר.

מבנה הכוכבים בימים אלה יוצר היבטים חיוביים בין כוכב מרקורי במזל עקרב, כוכב מארס במזל סרטן וכוכב אורנוס במזל דגים. אלה מזלות מים, אמוציונאליים, המחזקים את האינטואיציה ונותנים הזדמנות גם לאלה שהם יותר חומרניים וארציים לשקול את האפשרות לתפיסה לא רגילה של הדברים, לתת לכוחות הטבע לעשות את שלהם. מזלות המים הרגישים כל כך למה שלא נאמר, חווים את הדברים רק ב"להרגיש". ההיבט הזה עוזר לשחרר את אלה הנוהגים להפגין איפוק, להסתיר את מחשבותיהם. עם כוכב אורנוס הנוהג לעורר וליזום הפתעות, אפשר לצפות שהרבה ממה שייחשף בעת הזו, יהיה בעל השפעה מדהימה ומיידית.

מנקודת מבט אסטרולוגית המקור לשירה, פיוט ופילוסופיה זו הצמידות בין כוכב יופיטר וכוכב פלוטו במזל קשת. (זהו היבט שיתרחש עוד פעם בשנת 2244)

יופיטר הוא המיטיב הגדול, שוחר טוב, נדיב ומסמל את המזל הטוב, שמחה ואופטימיות, הומור וחיוכים.
כוכב פלוטו אינו עוצר, והוא סמל ייחודי לטרנספורמציה.

הקשת הוא המזל של מערכת האמונות. כאשר שני אלה נפגשים במזל קשת, כל אחד בסביבה שלנו , בין אם זה פרופסור חביב מהאוניברסיטה ועד חיית המחמד האהובה, חווה את הצורך לבטא את דעתו על מהותו ואופיו של הקיום.

הצמידות המדויקת תהיה בתאריך 11.12.2007, אבל ההשפעה כבר קיימת, ומתורגמת לאין ספור שיחות מעניינות על כך, בחברה ובמשפחה.

אפשר לצפות בשבועות הבאים דיבורים על איך החיים צריכים להיות, לנסות להעריך את מה שיש לכל אחד מאיתנו, לדעת להגיד תודה על מה שקיבלנו, לאמוד את ההישגים גם אם חווינו קשיים בדרך. אין זו הכחשה, אלא להבין שיש לכבד את הערך המקודש של החיים, כל אחד בדרכו.

הצמידות של כוכב יופיטר ופלוטו בקשת, מתרחשת סביב המעלה ה-27 בקשת, שהיא מרכז הגלקסיה, וזו אחת הסיבות להשפעה הגדולה שיש לצמידות הזו על הפעילות האנושית. כוכב פלוטו צפוי להגיע למעלה הראשונה של מזל גדי, והוא עובר גם את נקודת האפס. נקודת האפס במזלות היוזמה היא מעלה שנחשבת לבעל השפעה על העולם כולו. זהו תהליך הממשיך עד לשנת 2009, עם דגש על הנושאים של חיים ומוות, מאיפה באנו, מה המקור של הזן האנושי, האם עמדתו של דארוין היא הנכונה, או האם האדם הוא באמת יצירתו של האלוהים.

האנושות נמצאת עתה כמעט בשלב הסופי של פיצוח הקוד הגנטי, DNA, כך שמעניין לראות איך כוכב יופיטר קשור לנושא, עם הבשורה החדשה על שיבוט קוף, מה שהביא להצהרתו של ד"ר לאנזה על התפתחות גדולה לקראת מקור חדש לרפא אנשים. (להשתמש בעוברים כדי לקבל את מה שצריך כדי להציל חיים). זה יהפוך לנושא פוליטי! מאחר וכוכב יופיטר הוא אחד העקרונות המשפיע על דת ופילוסופיה, ופלוטו מתקשר לנושא חיים ומוות, ולמקור החיים.

מרכז הגלקסיה הוא סמל לחשיבה אוניברסאלית, זה המקור ממנו צצים רעיונות מקוריים, בעיקר בנושאים וסמליים המשותפים להרבה תרבויות.

עם מעברם של כוכב יופיטר וכוכב פלוטו במרכז הגלקסיה, האנושות עומדת שוב על הקצה ומפצחת את המסתוריות הגדולה של חיי האדם.

השאלה מה יעשו הפוליטיקאים בנושא, האם יקשו ויודיעו שהמחקר אינו חוקי, ונושא הדת יהיה למרכזי
בוויכוח הזה? אין ספק שהוויכוח הזה יהיה מעניין מאוד לאורך השנתיים הקרובות, כאשר כוכב פלוטו עובר בין שתי הנקודות מרכז הגלקסיה ומעלה ראשונה במזל גדי.

כוכב יופיטר המצטרף לפלוטו יביא את הנושא למרכז הבמה הציבורית. והרמז הוא למשקיעים בעלי הבנה, החושבים על הטווח הארוך.

לעיתים רחוקות אנו נתקלים במאבק חזק כל כך בין האמונה הדתית והמדע. האם תהיה עצירה של המחקר המדעי בגלל סוגיות דתיות?

סימן השאלה אינו מיקרי, אנו עוברים עתה בהדרגה מעידן הדגים (אמונה ודת) לעידן הדלי (מדע וידע).
גם ראש הדרקון העומד לעבור ממזל דגים למזל דלי, יחזק את כל הנושאים הקשור במחשבים, טלוויזיה, טכנולוגיה של מחשבים, אינטרנט וכד'. (למשקיעים עם מחשבה לטווח ארוך, כדאי לחשוב על כך גם).

נושא הנדל"ן בארה"ב ממשיך לגרור את הכלכלה שם ויוצר דאגה. הקוראים זוכרים את המאמר שכתבתי בתאריך 29.9.2007, עם הכותרת שהפתיעה בזמנו, על כך שארה"ב צפויה למיתון. הדגש היה בגלל כוכב אורנוס מול כוכב סאטורן. מצב כוכבים שעוד ארחיב עליו בהמשך (באחד המאמרים הבאים).
לכן התראתי, שלמרות כל הפעולות של ההנהגה הכלכלית בארה"ב, למתן את התהליך, המיתון שם יהיה לעובדה בתוך זמן קצר.

בנוסף גם מעברו של כוכב פלוטו למפת הפדרל רזרב, מסמל התמודדות עם מצבים קיצוניים בדרך כזו או אחרת.

בהווה, מומחים בכלכלה המדברים על הנזק ממשבר האשראי (שני טריליון דולר), מצביעים על כך שהנזק הזה גורר את ארה"ב למיתון משמעותי.

המשקיעים עתה נמצאים בדילמה בגלל מצבו החלש של הדולר, ובכלל הדאגה ממשבר האשראי.
חלק מהשינויים הצפויים בארה"ב יביאו לשינויים כלכליים בענף הנסיעות והטיולים (כוכב יופיטר) ובנושא החינוך (כוכב יופיטר) בארה"ב.

לכוכב פלוטו יש זיקה לנושא הגרעין, מה שיביא להרחבה בשימוש הכוח הגרעיני לטכנולוגיה בעולם. למעשה, הצמידות בין יופיטר ופלוטו היא זו "המקבעת" את הדאגה אודות ההשלכות של סיפור הסאב פריים, והדאגה הזו הגורמת לירידות השערים, (פאניקה?) ועדיין לא רואים את הסוף. כבר ציינתי שהיבט כזה במפות אישיות מביא לפשיטות רגל ו/או למשברים כלכליים. אני חושבת שבהמשך נשמע על עוד חברות המושפעות מהמשבר הזה. מהלכו של כוכב אורנוס ביחס לנקודת המזל, גם מעיד על הפתאומיות בה חלים שיבושים המשפיעים על השווקים.

כוכב אורנוס, (המתנהג תמיד בצורה יוצאת דופן), המגיע לאמצע מזל דגים ומסיים את הנסיגה בתאריך 24.11, הוא גורם השפעה חזק במיוחד על השווקים לפחות עד סוף החודש, ומכאן אפשר לחזות את הירידות, אבל גם את ההתאוששות שתבוא אחר כך. עם אורנוס, הכוכב הרדיקאלי, דבר אחד בטוח, הוא יתנהג וישפיע בדרך לא צפויה, אם על עליות שערים או על הירידות, ובהשפעתו העניינים, לעיתים רחוקות. מתפתחים לפי הציפיות.

אנאפוליס: אין אפשרות לתוצאה חיובית

ביום שלישי האחרון, 20.11.2007 נסע ראש הממשלה אולמרט בבהילות אל מובראק נשיא מצרים, שיעזור ויתמוך במהלכים שהוא (אולמרט) מאמין בהם. בספר מלכים ב' פרק י"ח כתוב: "עתה הנה בטחת לך על משענת הקנה הרצוץ הזה, על מצרים".

מאחר והוא לא שאל אסטרולוג על מועד הנסיעה לשם, אולמרט הגיע אל מובראק בזמן שהירח "שחור", ירח שאינו יוצר שום היבט בין הכוכבים, והמשמעות "פול גז על ניוטרל". אי אפשר להניע דבר מפגישה הנעשית בזמן כזה. כך שזה רק בזבוז זמן, מאחר ואין כיסוי למילים ולהבטחות בזמן כזה. כל מה שנאמר שם עף ברוח.

כמו שכבר כתבתי, מבנה הכוכבים על ההורוסקופ של מדינת ישראל, אינו מאפשר לוועידה הזאת להביא תוצאה חיובית. למדינה אין כוח להניע תהליך משמעותי לטובת עתידנו. צפוי לחץ על ישראל, כדי לתת משהו יותר מחייב לאבו מאזן וכל המפגש יהיה עם יותר כיפופי ידיים ומרפקים. (כוכב מארס, דומיננטי על מפת ישאל בזמן הוועידה). ההרגשה הכללית היא שיש כאן הצגה ותו לא.

ההורוסקופ של אהוד אולמרט, עם כוכב נפטון, מעורר תהיות, האם הוא מציאותי? (ואני שואלת בעדינות), הימים הקרובים מעידים על הלחץ הנוראי, המתח האינסופי, שקשה להאמין שיש לו שליטה על מוצא פיו. הוא גם פגיע מאוד ולכן גם פוגע בסובבים אותו.

לפני כמה שבועות, הסברתי שכוכב מארס נעצר ומתחיל את הנסיגה במעלה ה-12 במזל סרטן. האירוניה היא שבהורוסקופ של אולמרט כוכב מארס מלידה, נימצא באותה מעלה (אצלו בבית הכספים והנכסים הפיננסיים), כך שהלחץ והמתח יבואו לידי ביטוי, ואת המשמעות נבין אחרי שכוכב מארס יסיים את הנסיגה ויתחיל לנוע קדימה, במהלך החודשים פברואר - מרץ 2008.

במצב הכוכבים שאולמרט נימצא בו בשבוע הקרוב, יש חוסר אמון מצידו כלפי אחרים, שאינו מאפשר לו להגיע להסכמה, וגורר אותו להסתבכויות.

הערנות שלו לפרטים קטנים חשובה במיוחד בזמן הזה, ואיך אפשר עם כוכב נפטון כל כך דומיננטי המשפיע על ההורוסקופ שלו.

הדינאמיקה בה הוא נימצא מחזקת את ההרגשה של חוסר שליטה והוא למעשה תלוי ברצון טוב של אחרים. (בוש? קונדליסה? ארצות ערב ?) הישרדות?

את המסקנות הסופיות לעתיד אותה וועידה אכתוב כאן מנקודת מבט אסטרולוגית בשבוע הבא, כאשר תהיה לנו גם את השעה בה הגיעו להצהרה, הסכמה או סתם לחיצת ידיים.

תאריך:  23/11/2007   |   עודכן:  24/11/2007
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יום-יומיים גורליים מאוד
תגובות  [ 27 ] מוצגות   [ 27 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אוריתה
23/11/07 20:21
2
חמדה
23/11/07 21:54
3
אליהו מושקוביץ
23/11/07 22:08
4
דבורה י.
23/11/07 23:00
5
קדימה מחמאות
24/11/07 06:24
 
אליאל
24/11/07 09:58
6
רובי דהן
24/11/07 08:30
7
דביר ישורון
24/11/07 08:31
8
שרית חרותי
24/11/07 09:19
9
ד"ר בן ישי
24/11/07 10:40
10
יעל ו.
24/11/07 10:47
11
דורית ד.
24/11/07 11:52
12
דפנה קורן
24/11/07 11:58
13
יריב אלעזרי
24/11/07 12:01
14
אביגיל נחמני
24/11/07 12:05
15
אורי ב.
24/11/07 13:23
16
איילת צ.
24/11/07 14:51
17
דפנה ק.
24/11/07 14:54
 
shmico
24/11/07 21:53
 
shmico
25/11/07 01:25
18
אלון 11
24/11/07 16:22
19
יהושוע ל.
24/11/07 16:41
20
מרילה
24/11/07 17:31
21
יוליה יהוכין
24/11/07 21:56
22
HEM
25/11/07 04:57
23
יהויכין
30/11/07 18:01
 
יוהויכין י.
3/12/07 13:58
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לקראת המפגש עם עשו אחיו, יעקב נכנס ללחץ, גם מנטלי וגם לחץ שמתבטא בפעלתנות אינטנסיבית. בעבר עמדנו על חלק מהדברים, בעיקר במישור של פשט הדברים וההיסקים האקטואליים. כעת ננסה להתמודד עם פרט צדדי שהתורה מספרת, אירוע שחווה יעקב, לכאורה בלי קשר להכנות שהוא עושה לקראת המפגש הגורלי. לאחר שהוא שולח את המנחה המכובדת אל עשו תוך הנחיות מפורטות למלאכים מה לומר לעשו, מסתיים חלק זה (בראשית ל"ב) בפסוקים: [כא] וַאֲמַרְתֶּם--גַּם הִנֵּה עַבְדְּךָ יַעֲקֹב, אַחֲרֵינוּ: כִּי-אָמַר אֲכַפְּרָה פָנָיו, בַּמִּנְחָה הַהֹלֶכֶת לְפָנָי, וְאַחֲרֵי-כֵן אֶרְאֶה פָנָיו, אוּלַי יִשָּׂא פָנָי. [כב] וַתַּעֲבֹר הַמִּנְחָה, עַל-פָּנָיו; וְהוּא לָן בַּלַּיְלָה-הַהוּא, בַּמַּחֲנֶה. לבדו עם המחשבות והספקות.
23/11/2007  |  נסים ישעיהו  |   מאמרים
"בית הראשונים" בסביון, מוזיאון בצריף מהודר, נחשב לשריד האחרון של ההתיישבות החלוצית מלפני 130 שנה באדמות יהוד. בתחילת המאה הקודמת שימש הצריף כבית-מגורים לראשוני המתיישבים במקום. מאז נוסדה שכונת הווילות סביון, על אדמת יהוד הנטושה, היה האתר לספריה לתלמידי בית הספר היסודי של הסביבה.
22/11/2007  |  ראובן לייב  |   מאמרים
ב-19 בנובמבר 2007, החליטה ממשלת ישראל לשחרר 441 "אסירים" פלשתינים נוספים במה שהוצג כ"מחווה" ליו"ר הרשות הפלשתינית לקראת כינוסה של ועידת אנאפוליס. גורמים במשרד ראש הממשלה ציינו כי השחרור "לא יפגע בשחרור שליט משום שלא מדובר באסירים שחמאס דרש" והוא "נועד לאותת לחמאס שרק בדרך של משא-ומתן ניתן להגיע להישגים".
22/11/2007  |  יהונתן דחוח-הלוי  |   מאמרים
ושוב, האטימות המתנשאת, והזלזול בתכנון מערכתי עושים את הצעד הנוסף בהובלת ישראל ככבשה למזבח. התחיל בזה הנשיא קארטר, ברוב עורמה ונבזות, המשיך הנשיא קלינטון, בקלות הדעת האופיינית לו, וכעת - הנשיא בוש עם מזכירת מדינה מוּכת דיבוק של מימוש המזימה היחידה של הקג"ב הסובייטי שלא שבקה חיים יחד איתו - להקמת מדינת לאום ללאום שלא קיים במזרח התיכון, כדי לספק בסיס בטוח לטרור האיסלאמי.
22/11/2007  |  יוסף דוריאל  |   מאמרים
10 האיומים הצפויים לשנת 2008:
22/11/2007  |  מערכת PCאון  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il