|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

אירועים משמעותייים בפוליטיקה

צפויות השפעות גלובליות של כוכב יופיטר ופלוטו במזל גדי - תמונת הכוכבים לשבוע 14.12-20.12
15/12/2007  |   טובה ספרא   |   מאמרים   |   תגובות
ברק. טעויות בשיפוט מצבים

כוכב יופיטר עובר למזל גדי בתאריך 18.12.2007 וישהה שם עד לתאריך 06.01.2009. כוכב יופיטר ישפיע על תוכן השיחות החברתיות, שיתרכזו יותר סביב הביטחון הלאומי והכלכלי.

בשבוע שעבר, הזכרתי את צמידות הכוכבים יופיטר ופלוטו בתאריך 11.12.2007. צמידות בעלת כוח, שהשפעתה תהיה לאורך כמה ימים, אבל תהיה לה השפעה גם הרבה מעבר לכך.

מאחר שהצמידות הזו היא מול כוכב הדס (כוכב אורני) יש לה השפעה ברמה פוליטית, ממקום לא טוב, מאחר שכוחה של צמידות זו גורם להעלאה של כוחות פחות נחמדים של הטבע האנושי, מה שמצביע על הרס. ההמלצה היא להיות זהירים יותר בכל מו"מ ברמה החוקית, הפוליטית והעסקית.

הפיתוי לחוסר יושר חזק יותר מתמיד והאינטגריטי של כל אחד מאיתנו תלוי אך ורק בנו. ועדיין הכוכבים יופיטר ופלוטו מתגברים את התקווה והתכונות החיוביות של מזל קשת.

מצב הכוכבים הוא כוח חזק נגד ייאוש, נגד חתרנות, הוא עוצמתי עד כדי כך שהוא נוגד כישלון. ההבט הזה נותן לכל אחד כוח להאמין בעצמו, ובזולת עם אפשרות חיובית להאמין בשינוי.

התקווה מדליקה אש חיובית בלב, מעודדת גאווה כסמל לתעוזה בזמנים של אנדרלמוסיה אישית וקולקטיבית. יש הרבה כוח באוויר.
השבוע, תנו לתקווה לגונן עליכם, הדריכו את עצמכם והתעודדו בעשייה רוחנית.

אל תתנו לביטחון העצמי תגבור גדול, זה עלול לגרום לכם לאבד את הגבול בתחום הרגשי והפיננסי. המפגש של שמש, מרקורי ופלוטו בתאריך 19.12, במזל קשת, יעורר כוחות של אנשים הנמצאים בעמדות אוטוריטה, שיתגברו על יריביהם.

כוכב אורנוס בהבט לאסטרואיד ווסטה, מביא חוסר יציבות וחוסר ביטחון בתאריך 20.12, ולכן עדיף לדחות החלטות הקשורות בהשקעות. המפגש של השמש במזל קשת, עם כוכב פלוטו, במעלות בהן היה המפגש יופיטר פלוטו, יביאו לכמה נושאים לצאת מהמסגרת, לסחרחורת (ספין).

אפשר לצפות לתנועה גדולה של התרחשויות, אירועים משמעותיים בעיקר בפוליטיקה ובעסקים. מגעים דיפלומטיים לא יזרמו ויתפתחו כמו שמצפים בין התאריכים 20-21.12.

אפרופו מגעים דיפלומטיים, במאמר מהשבוע הקודם, הזכרתי, בעקבות מפגש אנפוליס, את המפגש הצפוי בתאריך 12.12.2007, מפגש עבודה בין ציפי לבני ועריקאת, במטרה לקדם את "התוכניות". באותו יום, במהלך היום כולו, היה הירח בלי הבטים, מה שנקרא בשפה העממית "ירח שחור"( void of course). הניסיון מלמד שעשייה כלשהי, מו"מ או עבודה, הנעשים בזמנים בהם הירח "בטל", אינם מובילים לתוצאה כלשהי.

בסופה של אותה פגישה כמובן שמענו על כך שכל אחד מהצדדים דיבר על נושא אחר. והכותרות "פגישה ללא תוצאות". מאחר שזו הייתה הפגישה הראשונה, היא תשליך על כל מה שיבוא בעקבותיה, כלומר, כל פגישה תסתיים עם אותה כותרת.

שביתת המורים

שילובי הכוכבים על ההורוסקופ של מדינת ישראל בתקופה האחרונה, נתן עוד אופטימיות כלשהי, עם כוכב יופיטר, שנמצא ליד פלוטו וכירון מצד השני.

אלא שכוכב יופיטר עובר למזל גדי בשבוע הבא, ותוך כמה ימים יתרחק מכוכב פלוטו וכירון ש"יישארו" להשפיע על כל נושא יחסי העבודה, כוכב שבתאי הנמצא במזל בתולה "עוזר" ליחסי העבודה להתבלגן עוד יותר. בתוך זמן קצר יתעוררו משברים חדשים במשק העבודה, בנוסף למשבר הקיים בנושא שכר באוניברסיטה עם המרצים.
הנסתר רב מהגלוי, למעשה השביתה של המורים לא השיגה את רוב המטרות, גם אם יש ניסיון להציג תמונה אחרת. תוך פרק זמן הנושא יעלה שוב לכותרות ויבעיר את הלהבות. לא אהיה מופתעת אם המורים יחזרו לשבות.

המו"מ האינטנסיבי התרחש בתאריך 12.12.07, כפי שציינתי בנושא השיחות הדיפלומטיות, עם ירח "בטל". רק בשעה 07:45 למחרת בתאריך 13.12 חתמו על ההסכם (כ-35 דקות אחרי שהירח נכנס לשורה בחזרה). כוכב מארס עדיין בנסיגה, וגם השבתאי שיכנס למצב נסיגה, יגיע שוב אל הנקודות הרגישות. זה מותיר אותנו עם השאלה - מה נשמע כאשר הכוכבים האלה יתיישרו ויחזרו למהלך קדימה, ויעלו על אותן הנקודות?

אהוד ברק

לאחרונה, ההורוסקופ האישי של אהוד ברק, עובר תהליכים המעידים על טעויות בשיפוט מצבים. הוא בוחן מצבים מחדש, מה שמביא לניתוקים, אבל עם הסאטורן, אלה מצבי מחלוקת לא פתירים בתקופה הקרובה. כלומר הניתוקים לא פותרים את הבעיות אליהן נקלע.

טעויות בהבנה גורמות לאדם לשלם על כך, וזה מופיע ככישלון, וחזרה לנקודת ההתחלה ("אהוד החדש"? "אהוד הישן"?). מצב הכוכבים ממליץ לו על סבלנות ולא לחשוב על הרווח המיידי. כל עזרה חדשה אותה ברק לוקח עכשיו (שינוי יועצים), תהיה זמנית בלבד. הרצון שלו הוא לפעול באופן עצמאי.

למעשה, המצב בו הוא נמצא מכיל בתוכו אפשרות של הונאה (מישהו שפועל נגדו), כך שכל הסכם שייחתם בתקופה הקרובה, סביר שיופר. אל לו לעשות עתה תוכניות לטווח ארוך, אלא לקחת החלטות שיאפשרו לו לבחון אותן כעבור פרק זמן מחדש. בדרכו ברק עובר כמה מכשולים, מגיע לצומת שתביא אותו לבחון שוב את הכיוון בעתיד הקרוב. במפה המשותפת שלו עם מפלגת העבודה, יש תהליך המעיד על "קצר" שעלול להשפיע על אופי דרכם המשותפת בעוד כמה חודשים.

כלכלה

בתקופה שבין התאריכים 18.12-31.12, יופיטר עובר למעלת האפס במזל גדי, והשמש בעקבותיו, וכוכב מארס בנסיגה מגיע לאותה מעלה במזל סרטן ממול.

בתיאוריה, השמש של הפדרל רזרב באותה מעלה (בגדי),תניע את הוועד המנהל (דירקטוריון) לפעולה משמעותית הקשורה לשווקים, לבנקים ותאום שערי מטבע, מתוך ניסיון לתקן את השווקים הנעים באי נוחות, מלמטה למעלה וההפך.

האם תיקון הריבית יחזיר את השווקים לעליות?

ההיסטוריה מלמדת שמעברו של כוכב יופיטר למזל גדי בשנת 1984 ובשנת 1996 השפיעו על ההחלטות להורדת הריבית, אבל כמה חודשים לאחר מכן, היו ירידות דרמאטיות, מאחר וכל הורדת הריבית הייתה זמנית.

אפשר לצפות שנכון לעכשיו הריבית היורדת תביא לעליות, אבל בטווח של כמה חודשים, יבוא השינוי, והשווקים ירדו באופן תלול. בכל מיקרה כדאי להיות ערניים סביב התאריך 21.12 (סוף שבוע הבא).

ווארן באפט התראיין בתאריך 11.12 לרשת CNBC ואמר, שהכלכלה האמריקנית עלולה להיקלע למיתון ויש סיכון משמעותי בהשקעות. (קוראי השבועיים שמעו ממני על המיתון הצפוי כבר בספטמבר האחרון). מאחר שהכותרות החוזרות בנושא, משפיעות על המשקיעים, כדאי לחזור ולהזכיר לקוראים, שהמיתון צפוי ויעברו כמה שנים עד שארה"ב תתאושש מהמשברים האחרונים.

הדברים יתבהרו יותר לאחר הבחירות בנובמבר 2008 משיקולים פנימיים (אותם מניתי בטור הקודם). בינתיים דבר אחד בטוח, עם היכנסו של כוכב יופיטר למזל גדי, הסולידיות תהיה דומיננטית יותר בכל הקשור לספקולציות. האנשים יעדיפו את הצד הבטוח יותר, אם החליטו להמשיך להשתתף במחול השווקים. השנה הריקוד יהיה איטי יותר, מדוד ומחושב בכל צעד.

השפעות גלובליות של יופיטר ופלוטו במזל גדי

כוכב יופיטר יכנס בתאריך 18.12.2007 למזל גדי וישהה שם עד לתאריך 06.01.2009, כוכב פלוטו בעקבותיו, יכנס בינואר 2008 גם הוא למזל גדי. אחד הדברים המעניינים באסטרולוגיה הוא, שכל דבר שאנו חושבים שהוא חדש, למעשה כבר היה בעבר, וזה נכון כאשר אנו מתייחסים ליופיטר בגדי. את הפלוטו במזל גדי עדיין לא חווינו בדור הזה, (הוא מופיע בהורוסקופ של ארה"ב יולי 1776).

עם קריצה וחיוך, אם אתם מעודכנים באופנה, ואוהבים לאסוף בגדים, חפשו בבוידם, את הבגדים שהיו אופנתיים לפני 20 או 40 שנה. הנטייה לחזור למה שהיה, מאפיינת את הגדי הקונסרבטיבי.

ועתה לניתוח התהליכים עצמם

היופיטר לו אנו קוראים המיטיב הגדול. הוא שליט מזל קשת. האנרגיה שלו עדיין זורמת, והרגשנו אותה בשפע ובהרחבה, שהיו בשווקים ובכלכלה בכלל במהלך השנה האחרונה.

הוויברציה של היופיטר זו שמחה, אור שפע ובדרך כלל, במקום שהוא נמצא אפשר לצפות לדברים טובים. השמחה זורמת אל חיינו. הוא יאיר את החשיכה, עוזר לתקווה, אם כי בדרכו להתפשט ולהתרחב הוא עלול גם להיות הגורם לעלייה במשקל.

בתוך מצבים מאכזבים, כאשר היופיטר מגיע הוא גורם לפסק זמן, לעשות משהו גדול לקראת ההזדמנות החיובית. הוא נותן את האופטימיות שגם אם צריך לעבוד קשה, הוא יעזור לנו לממש את הציפיות. אך עדיין, הוא מעודד לקחת סיכונים לאו דווקא את מה שניראה בטוח, האופי הספקולטיבי של כוכב יופיטר גורם לרצון ולניסיון להגיע גבוה יותר ורחוק יותר. האדם אמיץ יותר, מחפש התנסויות והרפתקאות, לעיתים גם בפזיזות.

היופיטר מביא את הצחוק וההומור, הוא עולץ, אבל באותה מידה יכול לשוחח או להתווכח על נושאים רציניים, אקטואליים ואינטלקטואליים, ולשזור בשיחה הערות מבדחות או אמירות שנונות כדי לא לאבד את הפרופורציות ולשמור על אווירה ותחושה טובה.

אגב, זה נכון גם אם קרה מדובר בנושא כבד או נורא, כוכב יופיטר "יודע" שבכל מצב, כואב ככל שיהיה אין כמו בדיחה טובה לעבור את התקופה. היה מי שאמר שההומור הוא מתנת האלוהים, סאטירה, שנינות וציניות, תמיד עזרו לחלץ אותנו ממצבים שנראו בלתי אפשריים.

בשנה האחרונה, כאשר יופיטר עבר במזל קשת, הוא בחר לעשות מה שהכי טוב לכולם. ההתייחסות לחיות, עזרה לעניים, מאכילים את הרעבים, מטיילים על פני הגלובוס, חווים תחושת ביטחון ושמחה.

אבל הגדי הוא הרבה פחות פילוסופי מהקשת. הגדי הוא מזל אדמה, מעשי, מכוון לבנות את ההצלחה, הוא הבנאי של גלגל המזלות. מזל גדי הוא בן ברית לעסקים גדולים, מטרות ענייניות ופרקטיות, כדי ליצור הצלחה. הגדי בוחר את דרכו ויתמיד בה, ויהי מה.

הקשת הוא הילד של העולם, שומר על עצמו ומקפיד לא להיות קשור לשום מחויבות, להגיע לכל מקום, גם אם הוא רחוק מהבית. אולם הגדי חי כאן ועכשיו. הוא מתכנן את העתיד, אינו מהמר. הבית, המשפחה, האומה, אלה הם הבסיס לכל פעילות שיעשה.

הקשת הוא החולם, האוהב לנוח על הדשא ולדמיין את מה שאפשר, בתנאי שיהיה מרתק, מעניין ואקזוטי. בזמן שהקשת מביט על החיים עם עדשה רחבה מאוד, הגדי חולם בפוקוס, המטרות מכוונות, הוא משתמש במשקפת כדי לראות את התנאים והאם האפשרויות מעשיות. הקשת הוא החזון הרעיוני, הגדי הוא החזון המעשי, היוצר סולידיות בתבניות העבודה.

היופיטר בקשת והיופיטר בגדי, כל אחד מהם רואה את העולם בדרך שונה, אבל עדיין זה היופיטר. אם הרעיונות להתפתח יגיעו מצידו של הקשת, האדריכל עם היופיטר בגדי יצור אותם פיזית. יצור את הטיילת על שפת הים, עם הקניון והחנויות, עם הגנים הפורחים. ההנאה של האזרחים תהיה מאותם מסעדות וחנויות במקום. הארכיטקטורה בתקופה שבה היופיטר בגדי פורחת. גשר הזהב בקליפורניה נפתח בזמן שבו היופיטר היה בגדי (הבנייה הושלמה באפריל 1937 והגשר נפתח במאי 1937).

כוכב יופיטר במזל גדי יחשוב במושגים שונים, האנרגיה של הגדי התכליתי היא לחשוב איזו עסקה כדאית, ומה תהיה התמורה בשקלים, דולרים או אירו. אבל הוא לא יהמר.

עסקים גדולים בעולם קמו עם מעברו של כוכב יופיטר במזל גדי. בשנת 1949, שנה שלא הייתה הכי טובה לשוק המכוניות, הגיע היינץ נורדהוף, אזרח גרמני לארה"ב, במטרה לעניין את השוק האמריקני במכונית תוצרת פולקסווגן, "החיפושית". הוא נאלץ למכור את החיפושית שלו לאזרח אמריקני, תמורת 800 דולר כדי לשלם את דמי המלון.

תוך זמן קצר, האנרגיה של היופיטר בגדי גרמה לכך שהחיפושית הפכה לתופעה הכי גדולה בהיסטוריה של כלי הרכב, המכונית הזו הדליקה המוני אנשים בארה"ב והיתה לפופולרית ביותר, המכירות שלה הדהימו את כולם.

יש עוד דוגמאות, התפתחותה של העיר ניו-יורק לאחת הערים הגדולות והמרכזיות בסחר העולמי (ובכך החליפה את לונדון), הייתה עם כוכב יופיטר בגדי בשנת 1937.

מוצרים נוספים שהוכיחו את עצמם, גם אם התפתחו לאט יחסית, הם האטארי והטלפון הסלולרי. אלה החלו את דרכם לראשונה עם היופיטר בגדי (השיחה הראשונה שעשה ממציא המכשיר מרטין קופר היתה בתחילת 1973). גם אם ההתפתחות היתה בהדרגה, כמו שעושה הגדי, ההצלחה היתה לעובדה.

הרשימה ארוכה ומביאה אותנו לשאלה - למה אפשר לצפות עם היכנסו של כוכב יופיטר למזל גדי בדצמבר 2007. אומנם יופיטר נכנס למזל גדי, אך כוכב פלוטו נכנס גם הוא, בעקבותיו למזל גדי.

עם היכנסו של כוכב יופיטר לגדי בתקופה זו, נושא השיחות החברתיות יתמקד יותר בכלכלה הבינלאומית, בביטחון הכלכלי, וזה ישפיע על דרך קבלת ההחלטות בעסקים ובפוליטיקה.

התיאוריות צריכות להוכיח את עצמן. ההצלחה מגיעה לאחר מאמצים והתחייבויות, תקוות של למחר עם המציאות של היום.

אין ספק שאנשי עסקים יתעודדו עם כוכב יופיטר לקחת סיכון ולבנות בגדול, או לחשוב על אפשרות לעשות את הכסף הגדול. יכולות להתעורר החלטות שיעודדו אנשים לבנות משהו, אולי עוד רעיון כמו "החיפושית" או הטלפון הסלולרי. אבל הפלוטו שמגיע לגדי, למרות שלא יוצר מפגש בין שני אלה, (מאחר שכוכב יופיטר הוא מהיר יותר), עלול לשבור את ההתפתחות ועלול לגרום להתרסקות בשווקים, אולי בגלל ההימור הלא נכון או כישלון שיגרום לפשיטת רגל.

אופיו של הפלוטו היה ויישאר כמו ציפור הפניקס, למות ולהיוולד מחדש. כלומר להרוס ולהתחיל מהתחלה. מזל גדי אינו קשור ל"התרסקות", אם הסיטואציה אינה ריאלית, אלא אם יש בועה, היא תתפוצץ. הגדי מתקשר יותר למיתון, במובן של מחשבה לטווח ארוך, לא משהו של "זבנג" וגמרנו.

בינואר 2008 כאשר כוכב פלוטו נכנס למזל גדי, גם כוכב וונוס וגם כוכב יופיטר יהיו ב"גדי". כך שיש כאן שילוב של ריסון (מזל גדי), מלאי (כוכב יופיטר) וכספים (כוכב וונוס). כלומר, העושר קיים, (הוונוס עם יופיטר) אבל ההוצאה תהיה סולידית.

הקשרים בין כוכב פלוטו לכוכב סאטורן (שליט מזל גדי) חיוביים, ועל כן תהיה חשיבות לדרך בה יבחר האינדיבידואל ללכת, כלומר, לרדת לקרקע ולהיות שקול מאוד עם ההוצאות במהלך השנים הקרובות.
יתכן מאוד שכל הגישה של לחיות מעבר ליכולת הכלכלית, תיעצר. לאחרונה כאן בארץ יצרו את מסגרת האשראי, כדי להיות מחושבים יותר. מלמדים אותנו, במסגרות שונות, כיצד לנהל משק בית. הערכים הללו בהדרגה, יביאו את כל אחד לחיות לפי מה שיש לו באמת ולא על כסף דמיוני... הפלוטו שישהה במהלך 15 השנים הבאות במזל גדי ישקם את הביטחון הכלכלי בלי תעתועים או אשליות.

זו תקופה בה יעברו חוקים חדשים בעיקר בכל הקשור להתקשרויות לא חוקיות, הגדי תמיד יסמל את הממסד. לכן גם נושאים הקשורים במבנה ממסדי מסורתי יעלו לכותרות.

יש לזכור, שמעלת האפס במזלות הקרדינאל (טלה, סרטן, מאזניים וגדי), היא מעלה המשפיעה בגדול על היקום כולו ועתה מגיע למעלת אפס גדי, כוכב פלוטו. נושא הגרעון הכספי בארה"ב יהיה פתאום לבעיה של כל הגלובוס. כאילו יש נושא המאחד את כולם. אולי מס אחד בכל העולם, שיגיע דרך האו"ם? אולי משהו הקשור לאקלים, לטובת האוכלוסיה כולה? הסביבה בה אני חיים?

כוכב יופיטר במזל גדי מצביע על כך, שהממשלות יעשו את המרב בכדי לא להגיע למפולת או התמוטטות, אבל הרבה משטרים יעברו מהפך, ושינויים פוליטיים דרמאטיים צפויים בהרבה מקומות.
בהורוסקופ של ארה"ב כוכב פלוטו נמצא במזל גדי, החזרה של כוכב פלוטו לאותו מקום מצביע על מהפכה במדינה הזאת. אם היא תהיה שקטה ושלווה או אלימה, זה תלוי באוכלוסיה שם.

נושא הכספים שמגיעים בדרך לא דרך ומאפשרים לעבריינים להשתמש בהם בצורה חוקית (הלבנת הון), יטופל בדרך חוקית.

כל הנושא של "רכוש אינטלקטואלי", בתקשורת, האינטרנט, המוזיקה וכד', יקבל את המסגרות החוקיות נגד הפיראטים. כאשר פלוטו עבר במזל קשת בשנת 1995 הוא שינה את כל התקשורת בעולם, האינטרנט איחד אותנו והפכנו כולנו לכפר אחד קטן.

אבל פלוטו כמו פלוטו, הצללים נמצאים גם הם באינטרנט, מצד אחד תקשורת בלי גבולות ומצד שני תקשורת מסוכנת ללא גבולות. מידע אינסופי בלי פרטיות.

כוכב פלוטו בגדי יעורר יותר את המודעות והזהירות. ומאחר שהוא מסמל טרנספורמציה, התהליך יכניס אותנו למשמעת. אגב, החוקים בנושא כבר התחילו.

המשמעות של פלוטו בגדי תהיה דגש של הממשל מול העם. בהרבה מקומות על פני כדור הארץ נישמע על משטרים חדשים ולא דמוקרטיים... מניפולוציות של מנהיגים כמו ניסיונו של שאבז' בוונצואלה להיבחר לכל חייו זו דוגמא לאופיה של הפוליטיקה החדשה.

שימו לב גם למהלכים של פוטין ברוסיה, בדרכו לא לאבד את השלטון. הגישה הקונסרבטיבית תתחזק. מזל גדי הוא מזל אדמה, מעשי. השילוב בין יופיטר פלוטו במזל גדי, וסאטורן במזל בתולה, יאפיינו את השנתיים הקרובות, באתגרים תכליתיים. כל נושא יהיה בעל זהות מוגדרת.

עסקים גדולים יבחרו דרכים לאסוף כספים כדי להלחם באיידס ויעזרו במסחר, כמו חולצות טי שירט עם לוגו שיכבוש את השוק, כאשר כל ההכנסות יהיו למען מטרה נעלה. יתכן מאוד שהמדע והעסקים ישלבו זרועות ליצור מערכת שתעזור לנושא האקולוגיה.

כוכב סאטורן (שבתאי) במזל בתולה וכוכב יופיטר (צדק) במזל גדי, יאפשרו שליטה ואנרגיה חיובית לקדם שינויים חיוביים. התאריכים הדומיננטיים יהיו סביב 21.1.2008, 08.09.2008, ו-21.11.2008 (טוב לשווקים).

עם כוכב פלוטו במזל גדי, יהיו יותר התחייבויות, העוזרות לבחירות שמשמעותן לא להשאיר דברים סתם כך מאחור. עם הפלוטו הדברים אינם חבויים, כל מה שנמצא מאחורי הקלעים, או מתחת לשולחן, ייחשף ויעלה על פני השטח. פרויקטים ועסקים גדולים שיתחילו את דרכם עם הפלוטו, יהיו משמעותיים מאוד לעתיד החברה על הגלובוס.

ואיך אפשר בלי משהו יותר פיקנטי, פלוטו הוא סמל הסקס. כאשר היה במזל קשת שמענו על סקנדלים שהיו מעורבים באנשים הקשורים למזל קשת, אנשי דת, תקשורת ואקדמיה. כאשר יגיע למזל גדי, "הסיפורים" יצוצו במוסדות השלטון. כוכב פלוטו יכנס לגדי בסוף ינואר 2008, שימו לב לחדשות, הרבה סודות יחשפו.

דבר אחד בטוח - העולם יהיה אחר עם מעברו של כוכב פלוטו למזל גדי.

תאריך:  15/12/2007   |   עודכן:  15/12/2007
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אירועים משמעותייים בפוליטיקה
תגובות  [ 47 ] מוצגות   [ 47 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
נאוה קורן
15/12/07 12:07
2
אורלי א.
15/12/07 12:18
3
קורין
15/12/07 12:20
4
דביר תורן
15/12/07 12:29
5
חיים דויד
15/12/07 12:29
6
טלילה ר.
15/12/07 12:35
7
שמיל השועל
15/12/07 12:35
8
רובי דהן
15/12/07 12:40
9
דודו רביד
15/12/07 12:41
10
אוריה רון
15/12/07 12:46
11
קרן אור
15/12/07 12:47
12
יובל הללי
15/12/07 12:52
13
נורית ארדיטי
15/12/07 12:52
14
צבי יקיר
15/12/07 12:57
 
צוחק בדרך לבנק
15/12/07 16:23
15
yaels
15/12/07 13:01
16
תמיר שר
15/12/07 13:57
17
אליאנה
15/12/07 14:00
18
מוטילה
15/12/07 14:03
19
ראובן ר.
15/12/07 14:07
20
יהודית גשרי
15/12/07 14:14
21
ד"ר בן צבי
15/12/07 14:18
22
איתמרי
15/12/07 14:21
23
דאגתי אמש.
15/12/07 14:31
24
לאלחנן טננבוים??
15/12/07 14:43
25
אסטרוזוג חובב
15/12/07 14:51
26
שרול י.
15/12/07 16:30
27
אורי ב.
15/12/07 16:32
28
דבורה י.
15/12/07 18:41
29
דבר כזה.
15/12/07 18:43
30
נמאסת
15/12/07 19:47
 
אליאל
16/12/07 06:19
31
אסטרונום
15/12/07 19:53
 
נרקיס מלך הביצה
16/12/07 09:04
32
דויד ב.
15/12/07 21:20
33
המעריץ הקבוע
15/12/07 21:27
34
LEO B
15/12/07 22:34
35
חה
15/12/07 23:58
36
אליאל
16/12/07 08:43
37
אחד מכוכבים
16/12/07 09:41
38
חכם רואה את הנולד
16/12/07 13:43
 
חה חה חה
16/12/07 17:04
 
מבינה שספרא נשארת
16/12/07 17:07
39
CAN SOMEONE
16/12/07 21:10
40
אבו סאלח
16/12/07 21:17
 
מכיר אותך
16/12/07 22:49
41
אחד מהמעריצים
17/12/07 18:41
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אהוד ברק לא היה אף פעם אהוד עלי. לא בתקופה שבה הוא היה ראש הממשלה של כ-ו-ל-ם, ובוודאי שלא בתקופות שקדמו לכך. אופיו תמיד עורר בי סלידה. כך הרגשתי בעת שהוא היה רמטכ"ל, כשהתרחש אסון צאלים ב', וכך הרגשתי בעת שהוא הסתלק, כראש הממשלה, באישון לילה, מרצועת הביטחון בדרום לבנון.
15/12/2007  |  ד"ר חיים משגב  |   מאמרים
רבות נכתב בימים האחרונים על העימותים במפלגת העבודה בכלל ועל הצעד הקיצוני שבו נקט אהוד ברק, כשהודיע באופן חד-צדדי, בהודעה בהולה באמצעות הביפר, מעט לפני חצות (06.12.07), על הפסקת כהונתו של עו"ד אלדד יניב כיועצו האסטרטגי.
15/12/2007  |  יואב יצחק  |   מאמרים
ארגון זכויות האדם "אמנסטי" נוהג להחמיר בדוחות שהוא מפרסם על הריגת אזרחים פלשתינים בידי כוחות צה"ל והוא האשים את צה"ל לא אחת בפשעי מלחמה ודרש להעמיד חיילים ומפקדים לדין. האירועים האלימים ברצועת עזה בשנה האחרונה הביאו את הארגון לפרסם דוח, ממנו ניכרת נימה מפתיעה של זילות ביחס להריגת פלשתינים בידי בני עמם וע"י ארגוני הטרור הפלשתינים.
15/12/2007  |  יהונתן דחוח-הלוי  |   מאמרים

14/12/2007  |  אברהם (פריצי) פריד  |   מאמרים
נכים רבים פונים לוועדות נכות מטעם המוסד לביטוח לאומי. בין שמדובר בנכי עבודה, או בנכים "רגילים". רבים מהפונים נפגעו פגיעות מהסוג המשפיע על תנועות מפרקי הגוף (ברך, קרסול וכיו"ב), או על תנועות עמוד השדרה (צווארי וגבי). פגיעות אלו יכולות להיות תוצאת חבלה, או תוצאת מחלה. התלונה השגרתית במקרים אלו היא על כאבים והגבלת תנועות המפרק או עמוד השדרה .
14/12/2007  |  עו"ד אנדראוס שאדי   |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il