|   15:07:40
דלג
  |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות

חדשות היי-טק (6)

עיקר החדשות מס' 275 לשבוע של ה- 20.5-27.5

20/05/2001  |     |   מאמרים   |   תגובות
 קישורים
  ראיון השבוע- עם יריב שפירא, מנהל שיווק פתרונות, קומפאק ישראל

   רשימות קודמות
  ראיון השבוע - עם יריב שפירא מנהל שיווק פתרונות, קומפאק ישראל
  ראיון השבוע - עם אבי נגר, מנכ"ל סקיורנט
  חדשות היי-טק (5)
  ראיון השבוע עם פרי גונן, מנכ"ל קומפרייס, נציגי בורלנד
  חדשות היי-טק (4)


מינויים חדשים


סטיב ריזון התמנה ליו"ר ומנכ"ל חברת ממלינק

סטיב ר. ריזון (Stephen R. Rizzone), ממובילי תעשיית התקשורת האופטית העולמית, התמנה ליו"ר ומנכ"ל חברת הסטארט אפ הישראלית ממלינק, המפתחת פתרונות מיתוג לרשתות אופטיות. צעד זה משקף את הפוטנציאל הטמון בחברת ממלינק להפוך לגורם מרכזי בשוק המיתוג הכל-אופטי (all-optical). במסגרת תפקידו, ריזון יקים את מטה ההנהלה והשיווק של ממלינק בארה"ב, בעוד שחטיבת המו"פ תמשיך לפעול באזור התעשייה בהרצליה פיתוח. בתפקידו הקודם שימש ריזון כיו"ר, נשיא ומנכ"ל חברת הטלקומוניקציה אורטל קורפוריישנס (Ortel Corporations), שנסחרה בנאסד"ק והתמחתה בפיתוח טכנולוגיות ליבה בתחומי אופטו-אלקטרוניקה של מוליכים למחצה ותמסורת בסיבים אופטיים. ריזון הוביל את אורטל במהלך רכישת החברה בעסקת מניות לענקית התקשורת לוסנט טכנולוגיות באפריל 2000. ההיקף הכולל של העסקה עמד על 2.95 מיליארד דולר.


דירקטוריון נטוויז'ן מינה את אבי צבי למשנה למנכ"ל נטוויז'ן

דירקטוריון נטוויז'ן מינה את אבי צבי למשנה למנכ"ל נטוויז'ן. אבי צבי הצטרף לנטוויז'ן בינואר 2000 ומאז שימש כסמנכ"ל לקוחות פרטיים בחברה. בתחום אחריותו נמנים מערך השיווק, מערכי המכירות, ההפצה ושימור הלקוחות הפרטיים ופעילות התוכן של החברה. תחת הנהלתו של צבי , הצליחה נטווזי'ן לבסס את מובילותה בשוק האינטרנט הפרטי. אבי צבי, 31, שימש בעבר כמנהל מחלקת ערוצי הפצה בחברת הלווין YES, כמנהל פיתוח עסקי בחברת "מחשבת" וכמנהל תחום דילרים בחברת "מיקרוסופט ישראל".

קומפאק הכריזה על שינויים בהנהלת אזור אירופה, אפריקה והמזה"ת

קומפאק העולמית הכריזה על שינויים בהנהלת קומפאק אירופה, אפריקה והמזה"ת (EMEA), האזור הגיאוגרפי אליו שייכת גם ישראל. רוב ווקר, 49, התמנה לתפקיד סגן נשיא ומנכ"ל קומפאק EMEA. קודם לתפקיד זה שימש ווקר בתפקיד סגן נשיא ומנהל התפעול בקומפאק EMEA. במסגרת תפקידו יהיה ווקר אחראי על התכנון האסטרטגי, העלאת הגידול והרווחיות בתחום הפעילות של קומפאק באזור זה. ווקר ידווח ישירות לפיטר בלקמור, סגן-נשיא על למכירות ושירותים, במטה קומפאק העולמית, ביוסטון, טקסס. וורנר קופף, 59, אשר כיהן עד היום כמנכ"ל קומפאק אירופה, התמנה לתפקיד יו"ר בכיר של קומפאק באזור. בתפקידו החדש, קופף יוביל את העברת המטה המרכזי של קומפאק EMEA לציריך, שוויץ, וכן ישמש כנציגה המוסמך של קומפאק מול הממשלים השונים ונציגי גופי העובדים באירופה.

שני מינויים חדשים בחברת א.מ.ת מיחשוב

אלי רינגר, 32, מונה למנהל מכירות אזור הצפון. במסגרת תפקידו החדש יהיה רינגר אחראי על חיזוק הקשר עם לקוחות קיימים, קידום המכירות ופעילות החברה באזור הצפון. רינגר הצטרף לצוות המכירות של א.מ.ת מיחשוב באזור הצפון לפני שנה וחצי. לרינגר 3 שנות ניסיון בתחום המכירות בענף המיחשוב. בתפקידיו הקודמים היה רינגר מנהל שיווק ומכירות בחברת פוקוס הנדסה וניהול פרויקטים ומנהל מכירות בחברת פנדור. רינגר בוגר מנהל עסקים וכלכלה, מטעם אוניברסיטת חיפה.

אסף פז, 32, מונה למנהל מכירות לתחום המגזר העסקי. במסגרת תפקידו יהיה פז אחראי על חיזוק הקשר עם לקוחות קיימים במגזר העסקי ועל קידום המכירות ופעילות החברה במגזר זה. פז עובד בחברת א.מ.ת מיחשוב כ- 4 שנים ובנוסף לתפקידו החדש מנהל בחברה את נציגות Platform Computing - החברה המובילה בעולם למתן פתרונות ניהול משאבים ועומסים בסביבות מיחשוב מורכבות ומבוזרות. לפז 5 שנות נסיון בתחום המכירות בענף המיחשוב. טרם הגיע לא.מ.ת מיחשוב עבד פז בחברת י.ב.מ במשך כשנה. פז הוא בעל תואר שני במנהל עסקים, מטעם האוניברסיטה העברית, ירושלים.

דויד מורג מונה למנהל מוצר בחברת ג'ון ברייס אינפראסופט, נציגת WebGAIN בישראל

דויד מורג, 37, מונה למנהל מוצר בחברת ג'ון ברייס אינפראסופט, מקבוצת ג'ון ברייס מוצרים, המייצגת את מוצרי WebGAIN בישראל ועוסקת בפתרונות Enterprise Java. במסגרת תפקידו יעסוק מורג בקידום הטמעת טכנולוגיות J2EE בארגונים בישראל ויהיה אחראי על נושא של מתן שירות אישי ותמיכה מקצועית המלווה את הלקוח משלב המכירה ועד שלב ההטמעה. טרם הגיעו לג'ון ברייס אינפראסופט ניהל מורג חברת בית תוכנה אשר עסקה במערכות סחר אלקטרוני וניהול תכנים. קודם לכן כיהן כמנהל תחום אינטרנט בחברת קונתהל וייעוץ בתחום ה- e-Business וניהול תכנים. לפני כן עסק בניהול פרוייקטים של מערכות בנקאיות ופיננסיות. מורג בוגר תואר ראשון במחשבים מטעם אוניברסיטת ת"א ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בוסטון.

אייל שייניס מונה לראש תחום יוניקס בקבוצת אדאנת לעסקים

אייל שייניס (27) מונה לתפקיד ראש תחום יוניקס בקבוצת אדאנת לעסקים. בתפקידו הקודם היה אייל מנהל מערכות יוניקס בחברת UDI, מקבוצת אדאנת לעסקים במשך כשנה. לפני כן, עבד כשנה בחברת אפליקום כמנהל מערכות יוניקס וקודם לכן בחברת טלרד כמנהל מערכות יוניקס במשך 3 שנים. אייל מסיים את לימודי התואר הראשון במדעי המחשב, האוניברסיטה הפתוחה. קבוצת אדאנת לעסקים הוקמה לפני כחצי שנה.

עיקר החדשות


אבנט תקשורת

טל: 03-7658688 פקס: 03-7658666
לפרטים: רותי רוזנטל
כתובת אינטרנט: www.abnet.co.il

ZOOM מציגה נקודת גישה אלחוטית בעלת רמת אבטחה מתקדמת

חברת ZOOM, המובילה העולמית בתכנון וייצור מודמים, הציגה נקודת גישה אלחוטית למחשב בעלת רמת אבטחה מתקדמת. חברת ZOOM מיוצגת בארץ על ידי חברת אבנט תקשורת. המערכת החדשה, ZoomAir AP11 (Model 4120), תעניק נקודת גישה אלחוטית בסטנדרט של 802.11b עבור לקוחות ניידים באמצעותה יוכלו להתחבר לרשת האתרנט המרכזית של הארגון במהירות של עד 11 מגה ביט לשניה. כל זאת יתבצע בקידוד מוצפן של 64 ו- 128 ביט. כמו כן, המערכת יכולה להגדיל את טווח הרשת האלחוטית על-ידי הפעלתה כמגבר.
____________________________

אורקל ישראל

טל: 03-9273627 פקס: 03-9273665
לפרטים: אילן שפיגלמן
כתובת אינטרנט: www.oracle.com

דיונון רכשה מאורקל כלי מידע עסקי לניתוח נתונים שיווקיים ופיננסיים

הנהלת רשת החנויות לאוניברסיטאות דיונון רכשה לאחרונה את כלי המידע העסקי Business ntelligence) Discoverer) של חברת אורקל המשמש לביצוע ניתוחים פיננסיים ושיווקיים ולקבלת החלטות. מערכת ה- Discoverer שואבת נתונים ממערכת ה- ERP "מעלה NX" של חברת עמיגר מקבוצת מחשוב ישיר תוכנה, הפועלת בסביבת בסיס הנתונים של אורקל וכן מנתונים המגיעים מעמדות המכירה של חברת ריטליקס ב- 6 סניפי הרשת.
____________________________

אינטל

טל: 07-6666376 פקס: 07-6666014
לפרטים: קובי בכר
כתובת אינטרנט: www.intel.co.il

תלמידה מחיפה זכתה בציון לשבח בתחרות המדע של אינטל אייסף בקליפורניה

עינב נחום, תלמידת י"ב מחיפה, זכתה בציון לשבח מהאיגוד הפסיכולוגי האמריקני בתחרות המוגדרת "האולימפיאדה של פרחי המדע", Intel ISEF שנערכה בבירת עמק הסיליקון, סן חוזה שבקליפורניה. נחום, שנסעה לתחרות בעזרת מלגה מאינטל, לאחר שזכתה בתחרות הישראלית במקום הראשון היא תלמידת בית הספר לאו בק בחיפה. נחום פיתחה תוכנית התערבות מיוחדת שמפחיתה את האלימות בגני ילדים.
____________________________

אינטראופ מקבוצת א.מ.ת מיחשוב

טל: 03-5766975 פקס: 03-7513626
לפרטים: שמעון קיקיון

SAP אימצה את מסגרת פיתוח האופטימיזציה של ILOG

חברת המחקר AMR דיווחה כי מסגרת פיתוח האופטימיזציה (ODF) של חברת התוכנה ILOG, אומצה ע"י חברת SAP ושולבה במוצר ניהול שרשרת האספקה שלה MySAP (לשעבר SAP APO). האנליסט בוב פרארי מ- AMR, אמר כי ע"י שימוש בטכנולוגיה זו של ILOG, חברת SAP היא הראשונה שעונה לצורך הקריטי לתפקודיות עמוקה יותר ביישומי תכנון ותזמון ייצור המיושמים בתעשייה ספציפית.
____________________________

א.מ.ת מיחשוב

טל: 03-5766999 פקס: 03-7513626
לפרטים: זהבה דמונשטיין
כתובת אינטרנט: www.eandm.co.il

פלטפורמת פורטל iPlanet נבחרה על-ידי משרד ההגנה של ארה"ב

משרד ההגנה של ארה"ב (DoD) ישתמש בשרת הפורטל של iPlanet (ברית Sun-נטסקייפ), להקמת פורטל אינטרנט חדש של משרד ההגנה. הפורטל ישמש תחילה עובדים פנימיים ובעתיד ישרת ספקים ושותפים חיצוניים אחרים ואזרחים העובדים עם DoD, ויתמוך בכ- 2.5 מיליון משתמשים במודל של ממשל זמין (e-government). יעקב ולטר, סמנכ"ל המכירות של א.מ.ת מיחשוב, מפיצי Sun ו- iPlanet בישראל, מציין כי שרת הפורטל של iPlanet מתאים ביותר להקמת פורטלים ארגוניים עבור גופים בטחוניים וגופי ממשלה כאחד.
____________________________

ברוד-נט

טל: 03-7535735 פקס: 03-7523907
לפרטים: עוזי אחיטוב
כתובת אינטרנט: www.johnbryce.co.il

מספקת את הדור הבא של פתרון מסחר אלקטרוני קמעונאי
ברודויז'ן הודיעה על אספקות BroadVision Retail Commerce 6.0 - גרסה חדשה של פתרון המסחר האלקטרוני הקמעונאי (B2C) שלה. BroadVision Retail Commerce הנו יישום מקיף המספק יכולות דרושות ללקוחות כדי לבנות במהירות ובקלות נוכחות Web קמעונאית מוצלחת ולתחזק אותה. כמו כל גרסאות 6.0 של מערך יישומי ה- e-business של ברודויז'ן, גם את BroadVision Retail Commerce 6.0 ניתן להתאים ולהרחיב תוך שימוש בטכנולוגיות J2EE פופולריות, כולל דפי שרת ג'אווה (JSP) וממשקי תכנות יישום Java Servlets.
____________________________

גולדפיש אינטראקטיב

טל: 09-9577555 פקס: 09-9577556
לפרטים: אלי פיש
כתובת אינטרנט: www.goldfish.co.il

רוצה להראות את הכלי שלך לכוווולם?

משרד הפרסום גולדפיש אינטראקטיב מקבוצת BBDO העולמית יוצא בקמפיין פרסום עצמי שיתמקד במדיה האינטראקטיבית. גולדפיש תשלח E-MAIL אישי לאלפי מקבלי החלטות בארבעה שווקי מטרה עם מסרים אינדיבידואליים ופרובוקטיבים המתאימים לאותו קהל מטרה, כמו "רוצה להראות את הכלי שלך לכווולם?". הקמפיין כולו ילווה בבאנרים באינטרנט בפורטלים מובילים. גולדפיש אינטראקטיב מפיקה אתרים, קמפייני פרסום באינטרנט ומצגות מולטימדיה עבור חברות מתחומי תקשורת והיי טק, צבא וביטחון, מוצרי צריכה, בנקאות ופיננסיים.
____________________________

ג'ון ברייס הדרכה

טל: 03-7535800 פקס: 03-7523906
לפרטים: זיו מנדל
כתובת אינטרנט: www.johnbryce.co.il/sections.html

קורס מחשוב מקצועי בשיטת ה-e-learning blended נערך במלם

עובדי קבוצת מלם סיימו לאחרונה שני מחזורים של קורס ויזואל בייסיק בשיטת ה Blended e-Learning, הייחודית לערוצי ידע וג'ון ברייס הדרכה. הקורס הנו קורס המחשוב הראשון בארץ שנערך במלואו בשיטה זו, המבוססת על פלטפורמת האינטרנט. השיטה משלבת מפגשים פנים אל פנים עם לימוד אינטראקטיבי באינטרנט בכיתה הוירטואלית של LearnLinc ולימוד עצמי באינטרנט. במסגרת הקורס למדו עובדי מלם ממקום עבודתם או מביתם, לאחר שעות העבודה.
____________________________

גילת תקשורת

טל: 03-9255010 פקס: 925512303-
לפרטים: יעל באלי
כתובת אינטרנט: www.gilat.net

הכיתה הממוחשבת של גילת תקשורת זכתה בפרס יוקרתי
גילת תקשורת זכתה בפרס בחירת היצרנים והמשתמשים בהדרכה מבוססת אינטרנט (WBT) לשנת 2001 , בקטגוריית מערכות הלימוד הטובות ביותר. הפרס היוקרתי ניתן במסגרת תערוכת לימודים בארצות הברית וניתן לתוכנת הכיתה הוירטואלית של גילת תקשורת: לירנלינק גרסה 4.5 , שקיבלה את הניקוד הגבוה ביותר המבוסס על ציפיות, יישום, אפקטיביות ושביעות רצון.
____________________________


DavidShield


ט. 03-5667266 פקס.03-5667280
לפרטים: אלון קצף
כתובת אינטרנט : www.davidshield.com

דיויד שילד מרחיבה את הכיסוי הביטוחי לסטודנטים ישראלים בארה"ב

דיויד שילד, קופת החולים לישראלים בארה"ב, מקבוצת כלל ביטוח, הודיעה על הרחבת הכיסוי הביטוחי לסטודנטים ישראלים הלומדים בארה"ב. במסגרת הרחבת הביטוח יהיו הסטודנטים הישראלים פטורים מתשלום השתתפות עצמית כלשהי בעת קבלת שרותים רפואיים, במוקדי הבריאות ובתי החולים באוניברסיטאות. עלות השתתפות עצמית למבוטחים נעה בין 15 דולר- 250 דולר תלוי בסוג השרות הנדרש.
____________________________


היידריק אנד סטראגלס

(Heidrick & Struggles)
טל: 03-6137210 פקס: 03-6137220
לפרטים: גיל אלון
כתובת אינטרנט: www.heidrick.com

מדווחת על גידול בהכנסות וברווחים ברבעון הראשון של 2001

היידריק אנד סטראגלס, חברת חיפוש המנהלים הבכירים הגדולה בעולם, דיווחה על תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2001, בו הגיע הרווח למניה ל- 0.28 דולר - גידול של 56 אחוז מ- 0.18 דולר ברבעון הראשון של שנת 2000. הכנסות החברה גדלו ברבעון זה ב- 6 אחוזים ל- 139.3 מיליון דולר, מ- 131.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי הגיע ל- 5.7 מיליון דולר, גידול של 62 אחוז מ- 3.5 מיליון דולר ברבעון הראשון בשנה שעברה.
____________________________

יוניסיס

טל.03-7541112 פקס. 03-7541212
לפרטים: מנחם בוסטין
כתובת אינטרנט: www.unisys.com

עסקת אאוטסורסינג ב- 70 מיליון דולר עם בנק Westpac
בנק Westpac מסידני, אוסטרליה, דיווח כי הוא צופה חסכון של כ- 30 אחוז בעקבות הסכם אאוטסורסינג עליו חתם עם חברת שירותי התשלומים של יוניסיס, שהנה יחידה עסקית של חברת המחשוב יוניסיס. במסגרת ההסכם, שהיקפו כ- 70 מיליון דולר לשבע שנים, תטפל יוניסיס בפעילות עיבוד היום הראשון של Westpac, שהנה רכיב בסבב סליקת צ'קים תלת-ימי של הבנק.
____________________________

לוסנט

טל: 09-9608804 פקס: 09-9608819
לפרטים: אילת זלצמן
כתובת אינטרנט: www.lucent.com

לוסנט מציגה חבילת תוכנה למערכות DSL רחבות פס באירופה והמזה"ת

לוסנט טכנולוגיות מציגה חבילת תוכנה משולבת לאספקת שירותים מבוססי פס רחב באירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA). חבילת התוכנה תאפשר לספקי שירותי תקשורת לספק ביתר קלות ומהירות שירותים המבוססים על טכנולוגיית DSL. כמו כן, התוכנה תאפשר לספקי השירותים להגדיל את נתח השוק שלהם בשוק ה- DSL שנפתח בעקבות ה 'unbundling' של שירותי התקשורת באירופה.
____________________________

מיה מחשבים

טל. 09-9712633 פקס: 09-9712630
לפרטים: רונית לפידור-בלו
כתובת אינטרנט: www.miac.com

Sagent תשווק פתרונות מודיעין עסקי (BI) מבוססי SAS
חברת Sagent, המספקת פתרונות מודיעין עסקי (Business Intelligence) מתקדמים, חתמה על הסכם אסטרטגי עם חברת התוכנה SAS, המיוצגת בישראל ע"י מיה מחשבים. במסגרת ההסכם תספק Sagent את תוכנת כריית הנתונים וניהול קשרי הלקוחות (CRM) הידועה של SAS, כחלק של פתרון המודיעין העסקי שלה.
____________________________

מירס

טל. 03-5658919 פקס: 03-5658823
לפרטים: משה בר צבי
כתובת אינטרנט: www.mirs.co.il

כרטיסי חיוג של אמיגו - מירס בדואר

רשות הדואר וחברת מירס חתמו הסכם לשיווק כרטיסי חיוג - PREPAID של מירס אמיגו בכל סניפי רשות הדואר. כרטיס זה מצטרף לכרטיסי חיוג סלולריים אחרים הנמכרים ברשות הדואר.
ברשות הדואר אומדים את המכירות של כרטיסי החיוג (כולל כרטיסי חיוג של בזק ) בכ- 250 מיליון שקל בשנה. מירס מציעה את שירות כרטיס החיוג במחיר 54 אגורות לדקה, שהוא המחיר הנמוך ביותר מבין כרטיסי החיוג של החברות הסלולריות המשווקים בישראל.
____________________________

מלם תקשורת ומחשבים (חטיבת אחסון)

טל: 03-9029257 פקס: 03-9029272
לפרטים: ישראל כהנא
כתובת אינטרנט: www.malam.com

מערכת הדיסקים 9840 של StorageTek קיבלה את רישוי מיקרוסופט

חברת ניהול האחסון Storagetek קיבלה את הרישוי של מיקרוסופט למערכת הדיסקים שלה מדגם 9840. כך מסר ישראל כהנא, סמנכ"ל מלם תקשורת ומחשבים, נציגת סטורג'טק בישראל. הרישוי מאפשר תאימות מלאה לשרת Windows 2000 ועומד בדרישות מחמירות של מיקרוסופט. הרישוי מבטיח תאימות לשילובים בין תוכנה וחומרה על מנת שהלקוחות יוכלו לנצל ביצועים משופרים ותכונות יעילות של מערכת הדיסקים 9840 בסביבת שרת Windows 2000.
____________________________

מלם תקשורת ומחשבים

טל: 03-9029235 פקס: 03-9029333
לפרטים: חנן וולפיש
כתובת אינטרנט: www.malam.com

התקינה את מחשב ה-ES7000 של יוניסיס בבנק דיסקונט
חברת מלם תקשורת ומחשבים, נציגת חברת יוניסיס בארץ, התקינה את מחשב ה- ES7000בעל 32 מעבדים של יוניסיס בבנק דיסקונט. המדובר במחשב בעל 32 מעבדים המריץ מערכת לשליטה ובקרה 2.4UNICENTER TNG של חברת CA. המחשב מעניק ערכים מוספים כגון: זמינות, שרידות ואמינות ברמה גבוהה, ניהול מרכזי וגמיש של המשאבים. כמו כן הוא מצטיין במהירות עיבוד גבוהה מאד, בשדרוג פשוט בעת צורך בהגדלת ביצועי המערכת, תוך שמירה על השקעות קודמות.
____________________________

מרקוני מערכות רפואיות

טל. 09-9702600, פקס. 09-9702623
לפרטים: צבי בר
כתובת האתר: www.marconimedical.com

בדיקות C.T לבעלי חיים במכון Pet-C.T

מכון פט-סיטי, מכון דימות רפואי המתמחה בדיאגנוסטיקה של בע"ח, הינו המכון הראשון בישראל המבצע בדיקות CT (טומוגרפיה ממוחשבת) לבעלי חיים. הבדיקות מתאפשרות באמצעות מערכת CT מהדור האחרון של חברת מרקוני מערכות רפואיות - ELITE EXEL 2400, שהינה מהמתקדמות מסוגה בעולם לביצוע דימות רפואי. שני היזמים העומדים מאחורי היוזמה של מכון ה- CT הייחודי לחיות הינם מיכאל רינגרט וד"ר איתן ברנע.
____________________________

נובל

טל: 09-9514455 פקס: 09-9514466
לפרטים: נורית אניב
כתובת אינטרנט: www.novell.com

ג'ון ברייס מכריזה על סדרת סמינרים חדשה על NetWare 6

ג'ון ברייס הדרכה ונובל הכריזו על סדרת סמינרים חדשה בנושא NetWare 6 - מוצר הדגל המוביל של חברת נובל בתחום רשתות המחשוב הארגוניות. הסמינרים יתבססו בין היתר על תכנים ונושאים שהועברו בכנס הטכנולוגי האחרון של חברת נובל באירופה.
____________________________

נטוויז'ן

טל. 04-8560533 פקס. 04-8560673
לפרטים: אורית שחם-וואלך
כתובת אינטרנט: www.netvision.net.il

מציעה שרות חדש ללקוחותיה - עיתון אלקטרוני ייחודי
נטוויז'ן מציעה שירות חדש ללקוחותיה ומשיקה עיתון אלקטרוני חדש, שנערך ועוצב על ידה ויופץ במיוחד ללקוחותיה. העיתון האלקטרוני, המכונה "יום יום", מציג כתבות בתחומים שונים מאתרים שונים ברשת מהארץ והעולם. הנושאים בהם ניתן להתעדכן הם: חדשות, כלכלה, תרבות ובידור, ספורט ומחשבים ואינטרנט. בנוסף, ניתן למצוא בעיתון מדורים ייחודיים כמו מדור שמציג את תוכנת היום, אתר היום, מדור המכיל מתכונים לקוקטיילים - "משהו לשתות" ומדור המלצות על ספרים תחת השם "משהו לקרוא".
____________________________

אפליקום

טל. 09-9598895 פקס. 09-9598822
לפרטים: גיל כהן
כתובת אינטרנט: www.newapplicom.co.il

תוכנה ראשונה בעולם לבדיקת מסדי נתונים באמצעות סימולציה

חברת התוכנה האמריקאיתSoftware BMC, המשווקת בישראל על-ידי ניו אפליקום, פיתחה את תוכנת הסימולציה הראשונה בעולם המציעה לארגונים פתרון בדיקה וניתוח של מסדי נתונים של אורקל באופן בלתי חודרני. לקוחות BMC שיטמיעו את תוכנת הסימולציה פטרול SQL אקספלורר יכולים מעתה לכוון את מסד הנתונים הארגוני SQL לסביבות הייצור בזמן העומס הגדול ביותר, בו מתרחשות רוב התקלות. באמצעות תוכנת הסימולציה מתאפשר כיוון מדויק (tuning) המונע השפעה כלשהי של העומס על אפליקציות מסד הנתונים של הייצור.
____________________________


NPI


טל. 03-6966242 פקס. 03-6960079
לפרטים: צבי קושניר

שירות חדש בישראל: NPI תוציא עבודות פיתוח תוכנה מישראל להודו

חברת Network Programs פתחה סניף בישראל ותוציא עבודות פיתוח תוכנה מישראל למפתחים בהודו. החברה מספקת פתרונות תוכנה ללקוחות בתחומי טכנולוגיה מובילים כמו מסחר אלקטרוני, טלקומוניקציה ורשתות. הפעילות העולמית של Network Programs נותנת לא רק תמיכה טובה יותר ללקוחותיה, איכות גבוהה וחסכון בעלויות, אלא מעניקה להם את כל היתרונות של ארגון עולמי.
____________________________

סאפיינס

טל: 08-9382862 פקס: 08-9382855
לפרטים: משה שמיר
כתובת אינטרנט www.sapiens.com

מסייעת לחברת הביטוח AXA להעביר את ביטוח הרכב לאינטרנט

סאפיינס אינטרנשיונל הודיעה כי טכנולוגית ומתודולוגית ה-eMerge של החברה מהווים מרכיב חשוב בפיתוח מערכת תמחור ומכירות לביטוחי רכב בחברת הביטוח הבריטית AXA. המערכת החדשה מאיצה את תהליך ביטוח הרכב באופן משמעותי, ומאפשרת ללקוחות פוטנציאליים לקבל הצעת מחיר און-ליין. המערכת גם מבצעת רישום של הפוליסה ומנפיקה את המסמכים באופן אוטומטי.
____________________________

סימנטק ישראל

טל: 09-7438853 פקס: 09-7438860
לפרטים: אריה דנון
כתובת אינטרנט: www.symantec.com
____________________________

רויטרס חתמה על חוזה אבטחת מידע באינטרנט עם סימנטק בשווי מיליוני דולרים

חברת סימנטק, העוסקת באבטחת מידע באינטרנט, הודיעה על חתימת חוזה אבטחת מידע באינטרנט עם סוכנות הידיעות הבינלאומית רויטרס בשווי מיליוני דולרים. במסגרת ההסכם תגן סימנטק על מערכות המידע והחדשות של רויטרס, הפועלות בלמעלה מ- 200 ערים בכ- 100 מדינות ברחבי העולם, כולל בישראל, מפני סדקים ופרצות אבטחה. חוזה האבטחה נחתם ל- 4 שנים ומתבסס על תכנית האבטחה של סימנטק לארגונים.
____________________________

סיסקו

טל: 09-9700000 פקס: 09-9700444
לפרטים: ליטל שאוליאן
כתובת אינטרנט: www.cisco.com

גלובל וואן תתקין ציוד IP-VPN של סיסקו ב60- חברות רב לאומיות

חברת סיסקו נבחרה כספק תשתית האינטרנט העולמית לרשתות VPN IP לחברת התקשורת הבינלאומית Global One. Global One חתמה עם כ- 60 חברות רב לאומיות מארה"ב, אירופה ואסיה על הסכם להקמת שירותי רשת IP-VPN, שמשמעותו הקמת רשתות וירטואליות פרטיות ע"ג רשת ה-IP הגלובלית שלה. בין 60 החברות שחתמו על ההסכם: יצרנית הרכב הצרפתית רנו, קונצרן אנגלו אמריקן, אריאן 2, קינגפישר, קיי ליין והנציבות האירופית.
____________________________


Sun


טל: 09-9710500 פקס: 09-9513467
לפרטים: גלית עופרי
כתובת אינטרנט: www.sun.com

Sun ו- OpenWave הקימו שותפות אסטרטגית לאספקת פתרונות אינטרנט ניידים

Sun Microsystems ו - OpenWave, הכריזו בכנס ה- GSM שהתקיים בקאן, צרפת, על שותפות אסטרטגית רחבה שנועדה להאיץ אספקה של פתרונות שירותי אינטרנט נייד מקיפים. ההסכם כולל יוזמות טכנולוגיות לרוחב קווי מוצר של שתי החברות, שביחד מציעות לספקי שירות אלחוטי/סלולרי מערך מרשים של יכולות יצירת ופריסת שירותים שנועדו להגדיל את ההכנסה הממוצעת ממשתמש, להפחית תחלופת לקוחות, ולפתוח מגזרי שוק חדשים.
____________________________

סקר

טל: 09-8922444 פקס: 09-8922440
לפרטים: ניר דונת
כתובת אינטרנט: www.sekerconsult.com

גידול ניכר באימוץ תפיסת ה- CRM בשנת 2001

חברות וארגונים ברחבי העולם מבינים את היתרונות הגלומים בתפיסת ניהול קשרי הלקוחות (CRM) ומשקיעים משאבים רבים על מנת ליישמה בהצלחה", כך אומר ניר דונת, מנכ"ל משותף בחברת הייעוץ סקר, המתמחה בייעוץ בפרוייקטים ליישום תפיסת ה- CRM בארגונים בישראל.
____________________________

פוליקום ישראל (לשעבר אקורד רשתות)

טל: 03-9251444 פקס: 03-9211571
לפרטים: אמנון שחר
כתובת אינטרנט: www.accordnetworks.com

פוליקום משיקה שלושה מוצרים חדשים

החברה משיקה כלי פורטל לאינטגרציית IP מבוססי רשת לתקשורת קול ווידיאו אינטראקטיביים, Gateway לתקשורת עשירת מדיה ב- ISDN ו- IP, ופתרונות תקשורת מקצה לקצה עבור רשתות מתפתחות. כל המוצרים הם של קבוצת מערכות הרשת של פוליקום (לשעבר אקורד רשתות) והם הוצגו בתערוכת נטוורלד + אינטראופ 2001 שהתקיימה בלאס ווגאס בין התאריכים 8-10 למאי.
____________________________

קומפאק

טל: 09-7623888 פקס: 09-7440066
לפרטים: רויטל לובינסקי
כתובת אינטרנט: www.compaq.co.il

שת"פ עם NetIQ לפתרונות עבור תשתית ניהול התפעול החדשה של מיקרוסופט

קומפאק ו -NetIQ הכריזו על שותפות גלובלית לפיתוח, אספקה ושיווק של פתרונות המבוססים על תשתית ניהול התפעול החדשה של מיקרוסופט (MOM-Microsoft Operations Manager). הפתרונות החדשים יאפשרו ללקוחות להרחיב ולפשט את הניהול הארגוני ותשתית העסקים האלקטרוניים, הרצים על גבי פלטפורמת המיחשוב בסטנדרט שוק של קומפאק בסביבת שרתי חלונות של מיקרוסופט.
____________________________

קומפרייס

טל: 09-9598921 פקס: 09-9567282
לפרטים: פרי גונן
כתובת אינטרנט: www.comprise.co.il

חושפת פלטפורמת פיתוח מהיר ראשונה בתעשייה של שירותי אינטרנט

חברת התוכנה בורלנד, המובילה בפלטפורמות להטמעת e-business, הודיעה על הזמינות של דלפי 6 (Delphi 6) - גירסה חדשה של סביבת פיתוח יישומים מהירה (RAD) עבור חלונות. ככלי ה- RAD הראשון שעוזר למפתחים להשתמש בקלות וליצור שירותי Web סטנדרטיים, דלפי 6 מאפשר פיתוח ופריסה מהירים של יישומים המשתמשים בטכנולוגיות שירותי אינטרנט מבוססות XML ו- SOAP.
____________________________

רמדור

טל: 03-7667777 פקס: 03-7667770
לפרטים: ארז שטיך
כתובת אינטרנט: www.ramdor.co.il

ATVIEW מאיצה את הביצועים בגרסה 8 של @VIEWnet

@VIEWnet הוא מוצר הדגל של ATVIEW Inc., המספקת פתרון כלל ארגוני מבוסס-אינטרנט לניהול פרויקטים, שיתוף נתונים ותקשורת. הגרסה החדשה של המערכת מציעה שיפורים משמעותיים בזמן התגובה של תכונות שונות, פישוט תהליכי העבודה וחיסכון בזמן יקר. רמי רונן, מנכ"ל ונשיא @VIEWnet: "ההתפתחויות המשתקפות בגרסה החדשה ממחישות את אסטרטגיית החברה לספק שירותים אמינים ברמה עולמית לבסיס לקוחותינו הגלובלי, תוך יצירת סביבת עבודה אחידה ומשותפת".
____________________________


TNT


טל: 03-5761301 פקס: 03-7522182
לפרטים: אודי כספי
כתובת אינטרנט: www.tnt.com

TNT יוצאת בקמפיין דיוור ישיר, שישלח לאלפי ארגונים ועסקים בארץ

TNT, חברת המשלוחים והלוגיסטיקה הבינלאומית יוצאת השבוע בקמפיין דיוורישיר, שישלח לאלפי עסקים וארגונים בישראל. מדובר בקמפיין המחולק לארבעה שלבים, ובכל שלב ישלח דיוור אחר הכולל מסר ספציפי, אותו מבקשת חברת TNT להעביר לקהל לקוחותיה הקיימים ולקוחותיה הפוטנציאלים . בין המסרים הכלולים בקמפיין זה: הצגת החברה - מי אנחנו, עליונות

תאריך:  20/05/2001   |   עודכן:  20/05/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פתרונות קומפאק למסחר אלקטרוני
20/05/2001  |    |   מאמרים
פרשת דרעי ממשיכה לספק כותרות. וגם ספיחים מביכים. הפעם קשור לאחד מאלה נשיא בית המשפט העליון אהרן ברק. בכבודו ובעצמו.
17/05/2001  |  יואב יצחק  |   מאמרים
השר נתן שרנסקי הגיש תביעת דיבה כנגד מי שהשמיצו לכאורה. ובמשפט, כמו במשפט, העניינים מסתבכים. הפעם מתבקש שרנסקי לחשוף מסמכים שקיבל מנשיא רוסיה, המתעדים את החקירות שנוהלו שם נגדו על-ידי שלטון החושך.
17/05/2001  |  יואב יצחק  |   מאמרים
כשנחשפה הפרשה טענו בית החולים, המשטרה וגם הפרקליטות, כי לא נמצאו קלטות המתעדות את הצילומים האינטימיים המביכים של הנבדקים בבית החולים איכילוב; עכשיו מתברר, כי בשבועות האחרונים נתפסו קלטות, המתעדות חולים/נבדקים במצבים אינטימיים; ויש גם עד מדינה שאת זהותו מסתירה הפרקליטות.
17/05/2001  |  יואב יצחק  |   מאמרים
15/05/2001  |  יואב יצחק  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
חמאס חותר לשמור על שליטה בפועל [צילום: דובר צה"ל]
פרופ' קובי מיכאל
הרשות הפלשתינית לא תוכל לשלוט ברצועה בשל השחיתות והחולשה שלה, וברור שחמאס איננו אופציה    ישראל תצטרך לשלוט בשטח עד שניתן יהיה להכניס כוח זר בשילוב גורמים מקומיים
נעם סולברג
נעם סולברג
דברי השופט נעם סולברג בטקס הסמכת עורכי דין חדשים, בבנייני האומה בירושלים [י' באדר ב' תשפ"ד, 20.03.2024]
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il