ב-1 במאי 2011 החלה מהפכת התחבורה הציבורית ברמת הגולן. ארבעעה חודשים אחר כך, ב-1 בספטמבר - לאחר שלושה חודשי הרצה וחודש נוסף של הפקת לקחים, יוצאת לדרך הפעימה השנייה.
מספר הנסיעות היומי, שאמור היה להיות בתקופת ההרצה 173 אך בפועל עמד על 144, הוא מעתה 200. מדובר בעלייה חדה (פי 6.5 בערך) לעומת התקופה שקדמה לארגון-מחדש, כאשר אגד הפעיל רק 31 נסיעות ביום.
לאחר בדיקת הצרכים בשטח, בהתאם למשוב הנוסעים, גיבשו מועצה אזורית גולן, החברה הכלכלית וחברת רמה תוכנית משופרת ומוגברת, והשינויים בפעימה השנייה כוללים שינויים בלוחות הזמנים, הגדלת היקף הנסיעות באופן משמעותי ותוספת של קווים חדשים.
השינויים נותנים מענה של כניסות ליישובים נוספים אשר הקווים לא נכנסו אליהם עד כה. כמו-כן, תוגבר מערך בקווים נוספים, כמו קו לטבריה דרך צמח, קו לחיספין דרך הישובים אניעם, יונתן, נטור, רמג"ש אשר מתוזמן עם הקו מחיספין לטבריה וחזרה. מענה ניתן ליישובי ציר המפלים וליישובי מעלות הגולן, וכן הגדלנו את היקף הנסיעות, התאמנו כמה שאפשר את קווי ההזנה עם הקווים הראשיים והוספנו קווים חדשים. ככלל, מעכשיו ישנה התאמה טובה יותר של קווי ההזנה עם הקווים.
הנסיעות כוללות גם נסיעות במסגרת הסעות תלמידי בתי-הספר העל-יסודיים המשמשים כקווי תחבורה ציבורית.
ראש המועצה האזורית גולן, אלי מלכה, אמר: "חודשי ההרצה רק חיזקו את עמדתנו כי אם מספקים לתושבים ולנוסעים תחבורה יעילה ונגישה, יש שימוש נרחב בשירות זה. אנו עומדים על 33 אלף נוסעים כבר בחודש השלישי להרצה".
החיסרון הבולט הוא המידע החסר
באתר הרשמי של חברת רמה המפעילה את התחבורה הציבורית בגולן.