|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

מה צופים הכוכבים לשבוע הקרוב?

כל דבר הקורה השבוע יהיה בעל משמעות הכוכבים והשפעתם על הכלכלה, על השווקים ועל הדולר על-פי המפות ייתכן רצח בעל משמעות או פעולת טרור גדולה בארה"ב באביב
08/02/2008  |   טובה ספרא   |   מאמרים   |   תגובות

כל דבר הקורה השבוע יהיה בעל משמעות. כל החלטה שתיעשה עתה תהיה לה השפעה ארוכת טווח.

בתאריך 08.02, כוכב מרקורי יהיה בהיבט לפלוטו וזה מגביר את המחשבות והרעיונות, למילים יש השפעה גדולה יותר מתמיד. כדאי להיזהר בתקשורת בינאישית, קל מאוד לגעת בעצבים חשופים עתה.
כוכב מארס שהתיישר לאחרונה, מתקדם שוב להיבט עם כוכב פלוטו ששיאו יהיה בתאריך 06.03, מולות זו עלולה להשפיע באופייה בהווה, גם במהלך חודש פברואר 2008.

כזכור, לקראת סוף חודש ינואר 08 ההיבט בין כוכב מארס וכוכב פלוטו גרם ועורר אלימות גדולה ותאונות קשות (לאלה ששכחו, הרצח של בנזיר בוטו היה אז). היבט זה משפיע על הסגנון האגרסיבי, עם נטייה להתקיף מילולית ופיזית את מי שנמצא קרוב אלינו.

המתחים ממשיכים להשפיע, אולי האמונה בטוב, מחשבה חיובית, הומור ואופטימיות יהיו כמו קרני אור בתוך המצב העכשווי.

בתאריך 11.02, היבט הרמוני בין השמש בדלי והירח בטלה יכול לעזור לקדם תוכניות, החשיבה יותר אסטרטגית במובן החיובי, האנרגיה באותו יום טובה ליוזמות חדשות או להוציא תוכניות מהמגירה ולאוורר אותן.

גם בשבוע שאחרי, הקשרים בין השמש, ראש דרקון והשפעה של כוכב יופיטר, יעזרו לביטחון המשפיעים על הרוח (נפש, נשמה). בתאריך 18.02 כוכב מרקורי ייעצר, ויש לצפות שהתקשורת תהיה בעלת עוצמה יוצאת דופן, מה שיביא לאירועים, להודעות וחדשות וגם להחלטות משמעותיות.

כוכב פלוטו מתנהל בכבדות לתוך מזל גדי (תהליך של 16 שנה) ומוסיף עין חודרת לכל מה שהגדי מסמל, הממסד בכל צורה וגוון, (הנהגה, ממשלה, כנסת, מוסדות שהם סמלים כמו הסתדרות, בתי ספר ממלכתיים, משטרה, צבא וכן הלאה).

ארה"ב: ייתכן רצח בעל משמעות באביב

תמונת הכוכבים לשנת 2008 אינה נחמדה בלשון המעטה לארצות הברית. החל מאפריל 2008 כוכב אורנוס יגיע למערכת יחסים עם כוכב מארס בהורוסקופ של ארה"ב, עד אוגוסט 2008, ויחזור שוב לאותה נקודה בנובמבר 2008 עד פברואר 2009. זהו היבט המעלה את המתח הצבאי, גורם לפעילות אגרסיבית בעיקר בפעילות הקשורה במדיניות חוץ. בסוף יולי 2008 עד תחילת אוקטובר רואים שם שמחה ואופטימיות, יתכן מאוד שזה קשור לאותה פעילות צבאית. זה גם ישפיע על הנושא הכלכלי שיקבל אופי חיובי יותר. איומי מלחמה ערב הבחירות יכולים להשפיע על התוצאה, פעילות כזו עוזרת לנשיא בוש ולממשל הנוכחי וכמובן גם למועמד הרפובליקנים.

ועדיין גם זה לא הכל, יש עוד אינדיקציה לכך, מעברם של סאטורן ואורנוס לכוכב מארס וגם לראש הדרקון בסוף נובמבר-דצמבר 2008, מגביר שם את המתחים, ובנוסף מפת האינגרס של האביב (המסמלת תחילת שנה עם מעלת האפס במזל טלה) המותקפת גם, עלולים להצביע על אירוע פתאומי ודרמאטי המשבש את הנסיבות הקיימות שם בכל מקרה, ומעורר חשש מהתקפת טרור, או חלילה ניסיון לרצח שיהיה בעל משמעות והשפעה על ארצות הברית. וברקע תמונת המצב הכלכלי הבעייתי של ארצות הברית.

ההורוסקופ של המדינה

בהורוסקופ של המדינה ההיבט בין כוכב מארס, במעלה 24 תאומים, על כוכב אורנוס במפה של המדינה ממשיך. ההיבט הזה גרם ועדיין גורם לכעסים ויצר גם מתחים ברמה האישית והביטחונית (הפיגוע בדימונה), מצב שעדיין נמשך עד אמצע פברואר.

בנוסף, ליקוי החמה במזל דלי "מדליק" את כל מה שאינו קונבנציונאלי, האנרגיה המשתחררת היא פתאומית, הדלי אינו מסורתי באופיו וגורם לא פעם לתמיהה בעיקר בדרך קבלת ההחלטות שלו.
כוכב מרקורי בנסיגה במזל דלי, פותח עוד ערוצי חשיבה, משהו שאינו מתחבר לשבלונה. כך נחשפת אמת, אחרי שהיא עוברת פילטר אישי כמובן.

לדוגמא, ביום רביעי האחרון, התעוררו התקשורת ואנשים שונים, בתגובה לדבריו של פרופסור דרור, על דרך קבלת ההחלטות בוועדת וינוגראד. הפולמוס על דבריו והמשמעות לדבריו ממשיכה ברמה כזאת או אחרת, ותמשיך גם בימים הבאים.

מסיבת העיתונאים והגשת דוח וועדת וינוגרד, היו כשבוע לפני ליקוי החמה (לכן הליקוי בהחלט השפיע ועדיין משפיע), השמש הייתה בצמידות לכוכב מרקורי בנסיגה ובצמידות לכוכב נפטון, לכן הדברים לא היו חד-משמעיים בחלקם. כמו כן כל אירוע המתרחש לפני ליקוי, צפוי להתפתח לא כפי שתוכנן. עתה הליקוי עבר, הנפטון התרחק מכוכב מרקורי ומתחילות ההבהרות. יש לשער שיהיו לכך עוד ספיחים בעתיד הקרוב, בעיקר אחרי שכוכב מרקורי יתיישר.

בנוסף התקדמותו של כוכב מארס לקראת המולות עם כוכב פלוטו, אינו נוח ביחס להורוסקופ של מדינת ישראל. זהו מעבר אלים ולוחמני שעלול להשפיע בדרך לא נעימה.

בשבוע שעבר כתבתי על מצבו של אהוד ברק (בן מזל דלי) בימים האלה, גם הוא "נפל" לתוך אותו שבוע של לפני הליקוי חמה (שהיה בתאריך 07.02.08), כך שהחלטתו, שגרמה אולי לחלק מהסובבים אותו תמיהה, עוד תביא לתוצאות שגם הוא לא מצפה להן. נכון לומר, שבכל החלטה (נשאר או לא נשאר) שהוא היה מקבל בימים אלה, לא הייתה טובה עבורו לטווח הארוך.

את החלטתו הוא קיבל ביום ראשון (03.02),כאשר מרקורי בנסיגה ובשעה בה היה הירח מבוטל (ירח שחור), המשמעות האסטרולוגית של המהלך היא "פול גז בניוטרל". מה יהיה כאשר המרקורי יתיישר שוב או יגיע לאותו מקום במחצית הראשונה של חודש מרס? מעניין יהיה לראות איזו הודעה או כותרת תופיע באמצעי התקשורת השונים.

ועוד על כוכב פלוטו במזל גדי

כוכב פלוטו יהיה במזל גדי בין השנים 2008-2024. ההיסטוריה מנחה אותנו לשפוט למה עלינו לצפות עם מעברו של פלוטו למזל גדי, העולה במסלול למעלה אל ראש ההר.

יתכן מאד שחלק מהתהליך בעתיד ישפיע על השווקים ברמות גבוהות מאד, העושר של העולם יהיה גורם מכריע בכוחם של אנשים. אלה העשירים יהיו עשירים יותר, מצב שיגרום לחוסר איזון בחברה, למעמדות, כאלה "שיש להם" וכאלה "שיש להם הרבה יותר".

המגמה להעלות מיסים תתחזק, תחת סיסמאות שונות לאו דווקא קשורות לרווחה. גם תנועות אנשים בעמדות כוח (ממשלות או דיקטאטורים), יפעלו כדי להגביל את הזכויות הבסיסיות של האזרחים.

המנהיגים האלה בעולם ירחיבו את כוחם וזכויותיהם, בדחפים אימפולסיביים ראשוניים, להרוס או לפגוע בחלק מאוכלוסיית העולם "המפריעה" להם בתפיסת העולם, המושלמת לדעתם. אותם מנהיגים יכולים גם לבנות מחדש את התשתיות של מדינתם, להעניק את הצרכים הבסיסיים לקהילות התומכות באותה אוכלוסיה. כמו כן, יהיו מנהיגים שיבנו לעצמם את "האגדה" על גדולתם והאדרה של אישיותם כמנהיגי המדינה בה הם שולטים. מצד אחד יעשו דברים טובים, ומאידך יהיה מחיר לאותם אנשים שיעשו איתם עסקים, וזה עלול להיות כרוך באובדן זכויות, או הפלייה גזעית או דתית או לאומית, מה שגורם לאותם אנשים ל"העלם" מעל פני האדמה, כי הם מפריעים לחזון של העולם המושלם.

האם זו חייבת להיות הדרך? כמובן שלא, ובסופו של דבר לפני שכוכב פלוטו יעזוב את מזל גדי, אותם אנשים עם המגלומניה והתאווה לכוח הטוטלי, יעשו טעות קשה בדרך קבלת ההחלטות, בדיוק כמו שקרה כבר בעבר, האוכלוסיה תקום ותעיף אותם מעמדת הכוח. אבל זה יקרה רק אחרי שהם קודם יפגעו ויהרסו את הגאווה הלאומית.

המסר של פלוטו במזל גדי הוא חזק מאוד, לבנות גשר היוצר אחווה ומחבר בין אנשים שונים עם כבוד והערכה הדדיים. לארגן ולחלק את המקורות בהגינות, לשתף פעולה זה עם זה כדי להשיג מטרות משותפות, להתגבר על הפיתוי לשלוט ולהשתמש בכוח, או להשתמש בו בכדי להכריח אחרים לעשות דברים נגד רצונם.

לכוכב פלוטו יש כוח אבל גם כיוון. כוחו הוא ביצירת שינויים אפקטיביים לשנים רבות. כל אחד מאיתנו יחווה את התהליך של פלוטו במהלך השנים הבאות, מה שישפיע על הערכים והמטרות בלימוד והבנה שיש בהבדלים בין הטוב והרע, בין הצודק והנוכל, בין נכון ללא נכון. לבנות את האופי על בסיס ניסיון ומסקנות של זכויות בסיסיות וערכיות, לחזור אל המסורת והצניעות.

בשבוע הבא אתן כאן את ההשפעה של כוכב פלוטו לכל אחד מכם לפי מזל האופק.

כלכלה ושווקים

מה לא שמענו על בני מזלות האש ברננקי ופאולסון בעת האחרונה. אלה לא מוכנים לקבל את הכישלון, רוצים להשיג תוצאות חיוביות כמה שיותר מהר בכדי לזכות בתהילה. אבל החיפזון מהשטן. הם הורידו את הריבית פעם אחרי פעם ויצרו פאניקה במקום הרגעה.

שוב גם כאן, הפעילות הייתה לפני הליקוי חמה, לכן גם ההתפתחויות לא היו כמו שצפו. גם הנשיא בוש שהצטרף ל"פרויקט" להצלת הכלכלה בארה"ב, הזרים סכומי עתק כדי ליצור מקומות עבודה, אבל הכוכבים לא "שיחקו" את המשחק שלהם.

לתמונה ניכנס כוכב מרקורי בנסיגה, והוא מביא עימו הודעות סותרות, בין אם אלה מגיעים מאנשי פוליטיקה או תכנים אחרים מאנשי עסקים ופיננסים.

אפשר להניח שהתנועות למעלה ולמטה ימשיכו עד שהמרקורי יתיישר בתאריך 18.02-19.02. אבל ככל שנתקדם לשבוע הקרוב, בו כבר יש גם מפגש בין השמש במזל דלי עם כוכב נפטון, יהיו פחות תנועות חזקות בעיקר במסחר היומי ויתכן גם שצמידות הזאת תשפיע כמה ימים בדרך חיובית על השווקים.
כוכב יופיטר יהיה מול השמש במזל סרטן (בהורוסקופ של ארה"ב), בתאריך 16.02, זה ישפיע על ביטחון גדול יותר במוסדות הפיננסים ובתהליך הבחירות, מה שיחדש גם את האופטימיות שם.

הזהב, גם אם הוא ירד קצת, עדיין צפוי לעלות ויגיע לשיאים חדשים מאמצע חודש מרץ.
לאלה העוקבים אחרי הדולר, כדאי לשים לב, הדולר יורד והזהב עולה...כלומר כל עוד הזהב עולה, הדולר ...יורד.

בימים האחרונים החלו לעכל בארה"ב שבכל זאת צפוי מיתון ומדברים על מצב שלא היה כמותו כ-20 שנה. הקוראים הקבועים שמעו על כך ממני כאן בטור כבר בספטמבר האחרון. מבנה הכוכבים שמגיע לקראת סוף 2008, מזכיר את הכוכבים שהיו בתחילת שנות ה30. לכן צירוף המילים מיתון מתון אינו מתאר את המציאות הצפויה שם.

הבעיה של מדינת ישראל, היא הקשר הסימביוטי עם ארה"ב, וגם אם מצב הכלכלה בארץ הוא חזק, אין ספק שזה יחלחל לכאן ואפשר שזה יהיה מתון יחסית למה שקורה שם, אבל כל מי שקשור בקשרי מסחר ועסקים עם ארה"ב, כדאי לו להתכונן לקשיים הצפויים שם.

האופי והתכנים של המצב הזה תלויים גם בתוצאה של הבחירות בנובמבר 2008. האם הנשיא יהיה דמוקרטי או רפובליקני. (ההון נמצא אצל הרפובליקנים, כך שהכוח היצרני, התעשייתי תלוי בהם).
כוכב מארס בהורוסקופ של ארה"ב, "זוכה לטיפולם" של הכוכבים אורנוס וסאטורן, מה שנותן אופי מיליטנטי לכוכב מארס, והמשמעות היא "רוחות מלחמה". והאפשרות הזאת לא יורדת עכשיו מהפרק.

על הבחירות בארה"ב

באחד המאמרים הקודמים, כתבתי על השפעת מולד הירח בתאריך 08.01.08 במזל גדי (במעלה ה17) על תהליך הבחירות. באותם ימים התקיימו הבחירות בניו המפשייר והמנצחים היו הילרי קלינטון וג'ון מקקין. בגלל מיקומו של הירח במזל גדי, שיהיה שם גם בבחירות בנובמבר 2008 וכוכב יופיטר שיגיע למעלה ה-17 בגדי באותו היום, המנצחים באותו יום של מולד הירח יהיו מועמדים לנשיאות ארה"ב.

עתה, גם ביום שלישי הגדול (כפי שמכנים זאת האמריקנים), הירח במזל גדי והתוצאות שוב (גם עם ניצחון דחוק) הילרי קלינטון בין הדמוקרטים וג'ון מקקיין במפלגה המתחרה.

בתאריך 04.11.2008 יהיה הירח כאמור במזל גדי וכוכב יופיטר יהיה במעלה ה-17 בגדי, לכן סביר להניח ששני אלה יהיו המועמדים הסופיים בבחירות.

מזל גדי הוא מזל קונסרבטיבי ומייצג אנשים שיש להם קורות חיים מלאי תוכן ועשייה, אנשים שהוכיחו את עצמם בעבר. מזל גדי מייצג אנשים בוגרים, המעניקים תחושה של ביטחון. חוק וסדר, כוח וניסיון.

הירח מייצג תמיד את הצרכים הבסיסיים, שלא תמיד אנחנו מודעים אליהם, אבל מגיבים לפיהם. מכאן, אתם יכולים להבין למי יש סיכויים גדולים יותר לזכות בבחירות הבאות.

אחרי שהמפלגות יעניקו את המינוי למועמד שלהם, אם אלה הדמוקרטים ואם אלה הרפובליקנים, אפשר יהיה לומר בוודאות מי יהיה הנשיא ואתם תהיו הראשונים לדעת.

(הבעיה שלי כרגע, שאין שעת לידה לרוב המועמדים, ולחלק מהם יש סימני שאלה לגבי הדיוק בשעת לידתם. אסטרולוג מיומן ומקצועי לא עושה תחזית כלשהי בלי הנתון הבסיסי של שעת לידה).

תאריך:  08/02/2008   |   עודכן:  08/02/2008
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מה צופים הכוכבים לשבוע הקרוב?
תגובות  [ 14 ] מוצגות   [ 13 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
דרורית
8/02/08 11:19
2
דודי ק
8/02/08 13:43
3
לי לי אור
8/02/08 17:16
4
שמש ואור
8/02/08 17:43
5
ז.י.
8/02/08 18:14
6
פ.ע.
8/02/08 18:24
7
רומן ק.
9/02/08 09:23
8
ל.נ
9/02/08 09:48
9
רון1
9/02/08 12:03
10
תומש
9/02/08 13:21
11
ד"ר בן צבי
10/02/08 18:50
12
ד"ר בן צבי
10/02/08 18:57
13
EM
12/02/08 00:05
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הסמינריון הטלפוני שהעניק פרופ' יחזקאל דרור לעיתונאי ממעריב, מוכיח בעליל שאין לאפשר לפרופ' דרור לצאת משערי האוניברסיטה בלא השגחה צמודה של איש אחראי מצידו האחד, ופיליפינית מסורה מצידו השני.
08/02/2008  |  עו"ד יוסי דר  |   מאמרים
חברים יקרים, פה לא צריך להמתין לוועדת וינוגרד השנייה. העובדות מדברות בעד עצמן. משרד החוץ מפקיר את זירת ההסברה בעולם, ובכך ממשיך ופוגע בביטחון הלאומי של מדינת ישראל. אתר משרד החוץ, אשר אמור להוות פתח אינפורמטיבי מרכזי לאלפי עיתונאים ברשת, אינו מעודכן, דל בנתונים אקטואליים, ולמעשה, נראה כי הוא יצא לנופש פעיל - מבחירה.
08/02/2008  |  יוסי עבדי  |   מאמרים
אתחיל מנקודת מוצא: כל אדם, אפילו הוא שופט או פרופסור, לוקח איתו בבוקר לעבודה, את השקפתו האידיאולוגית/פוליטית והעדפותיו הפרסונאליות. בעניין הזה, אני לא זקוק לחיזוקים מפרופ' קרמניצר שאמר לאורית לביא-נשיאל: "אני חושב שאין היגיון להפריד בין דעתו הפרטית של דרור, לבין דעתו כחבר וועדה. אני לא חושב שיש אדם שמסוגל בעצמו לעשות את ההפרדה הזו" (חדשות ערוץ הכנסת / 6.2.08).
08/02/2008  |  נרי אבנרי  |   מאמרים
מהפכת האינטרנט והמידע שינתה לדורות את דפוסי התקשורת המודרנית. האינטרנט הפך לכלי מרכזי להתעדכנות בהתפתחויות, לאיסוף מידע, לגיבוש דעה, להפצת מידע, לניהול דיונים, ליצירת קשרים חברתיים ולצפייה בתכני אודיו ווידיאו. כל אמצעי התקשורת ה"ישנים" - העיתונות, הרדיו והטלוויזיה - נכנעו למהפכה החדשה, וכולם עושים בה שימוש על-מנת להגיע לקהלי היעד ולספק להם את התוצרים המבוקשים. כך גם בעולם הכלכלי וברשתות החברתיות. הכלל הוא - אני באינטרנט משמע אני קיים.
08/02/2008  |  יהונתן דחוח-הלוי  |   מאמרים
די מקובל בשיח האנושי לתאר תכונות אנושיות בעזרת דימוי למתכות שונות. יש לב אבן ויש לב זהב. יש איש הפלדה ויש נחוש כנחושת ואלה רק דוגמאות. כמובן, דימויים אלו אינם המצאה של העברית החדשה. הנה למשל העיקשות היהודית המפורסמת (ישעיהו מ"ח): [ד] מִדַּעְתִּי, כִּי קָשֶׁה אָתָּה; וְגִיד בַּרְזֶל עָרְפֶּךָ, וּמִצְחֲךָ נְחוּשָׁה. ובמיכה (ד') בכיוון חיובי, עוצמתם של יהודים ביחס לאויביהם: [יג] קוּמִי וָדוֹשִׁי בַת-צִיּוֹן, כִּי-קַרְנֵךְ אָשִׂים בַּרְזֶל וּפַרְסֹתַיִךְ אָשִׂים נְחוּשָׁה, וַהֲדִקּוֹת, עַמִּים רַבִּים; וְהַחֲרַמְתִּי לַה' בִּצְעָם, וְחֵילָם לַאֲדוֹן כָּל-הָאָרֶץ.
08/02/2008  |  נסים ישעיהו  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il