פנינה רוזנבלום בחרה בוואלה! להשקת קמפיין פרסום חדש. זו הפעם הראשונה שחברת הקוסמטיקה המובילה בוחרת במדיה אינטרנטית.
הקמפיין החדש הוכן ע"י פרסום נביא ושות' מחיפה והקפו כ 40 אלף דולר.
בקמפיין יוצגו הקטלוג החדש בנושא איפור פנים, טיפוח שיער וקולקציה חדשה של מוצרי טיפוח לגבר.
מוצרי הפרסום בהם יופיע הקמפיין: באנרים, ג'מבו אד ובאנר אקסטרים.
"הכל התחיל כשקיבלתי הצעה מוואלה! לבנות את אתר החברה שלנו", סיפרה פנינה רוזנבלום. "נדלקתי, והחלטתי להשיק את קמפיין הפרסום שלנו בוואלה!. אני מאמינה ביכולת של וואלה! לתת לנו מענה מדוייק ויעיל למטרות החברה. בכלל, אני רואה באינטרנט מדיה פרסומית חזקה, משפיעה ועם פוטנציאל אדיר".
פיני גורן, סמנכ"ל מכירות וואלה! תקשורת: "אנחנו שמחים על כך שקטגוריית הקוסמטיקה עולה לאוויר באמצעות מותג, המוביל בתחומו כמו פנינה רוזנבלום. קמפיין זה מהווה לדעתנו סנונית ראשונה לפרסום קמפיינים נוספים בתחום האופנה והיופי".
אודות וואלה! מדיה גרופ
וואלה! מדיה גרופ מקבוצת וואלה! תקשורת מתמחה בשיווק ומכירת מדיה ושטחי פרסום בוואלה!, IOL והארץ. לוואלה! מדיה גרופ ניסיון מצטבר של למעלה מ-1,000 קמפיינים. וואלה! הוא פורטל האינטרנט הפופולארי בישראל ומבקרים בו מדי שבוע כ-500,000 גולשים.