|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

הורוסקופ: תחזית לשבוע הקרוב

תמונת הכוכבים לשבוע שבין 15.02-21.02 ובהמשך, פלוטו עובר למזל גדי ויביא לשינויים תרבותיים גלובליים. טובה ספרא מסבירה כיצד ישפיע מעברו של הכוכב פלוטו על כל אחד מאיתנו
15/02/2008  |   טובה ספרא   |   מאמרים   |   תגובות
פלוטו. יביא לשינויים משמעותיים בכל העולם ולתקופה ארוכה [צילום: נאס"א]

השבוע, בתאריך 18.02 כוכב מרקורי נעצר, אבל ההמלצה היא לא לפעול לפני התאריך 24.02, אז מרקורי כבר צועד קדימה אל העתיד. כדאי לשים לב, מרקורי נעצר זה מתייחס ל"חדשות"! משהו קורה בדרמאטיות, או משפיע על ההתפתחויות. חדשות חשובות מגיעות, כמו גם הודעות ופרסומים. צפויה גם קבלת החלטות, למרות שעדיף להמתין עם ההחלטות עד תחילת השבוע שאחרי.

עוד מסר צפוי מהמודיעין שתהיה לו השפעה על העולם, (כמו שקרה עם הדוח האחרון של האמריקנים בכל הקשור לפיתוח הפצצה באירן), נקווה שהפעם ההודעה לא תפגע בנו.

כוכב מארס שהיה במהלך החודש האחרון על כוכב אורנוס בהורוסקופ של המדינה "הוכיח" שהוא פועל!
"חטפנו" בדימונה, בהמשך הילדים (משפחת טויטו) שנפגעו בשדרות, ועד סוף השבוע הוא יתקדם הלאה מהמעלה ה-24 בתאומים. אנו עוד נרגיש את השפעתו כאשר הוא יגיע למעלה ה-27 בתאומים ויפגוש בכוכב אורנוס המקודם במפה של המדינה, והוא ממשיך הלאה למפגש עם פלוטו בחודש מרץ, כך שהאלימות עוד "מלווה" אותנו.

הזהירות נדרשת גם בדרכים, נהגים והולכי רגל וגם ברמה הביטחונית.

מפגש בין השמש, ראש דרקון ויופיטר בין 16.02-17.02, מחזק את הביטחון, ומעניק תחושה של רוממות הרוח.
ליקוי לבנה צפוי בתאריך 20.02, השמש בצמידות לווסטה במולות לסאטורן ויש לשער שנשמע "בשורות" על שוק העבודה, (ווסטה היא אסטרואיד הקשור לעבודה, והסאטורן במזל בתולה. בתולה היא מזל של עבודה). צפויות התפתחויות, אולי גם משהו הקשור בביטוח הלאומי (פנסיות?) ושוק העבודה בדרך כזאת או אחרת.

בנוגע לשווקים הפיננסיים, כדאי לזכור ששינוי מגמה ב18.02 משפיע ליום יומיים, ואחר כך חוזרים לשגרה. שינוי משמעותי ותנודות חזקות צפויות סביב 4-7 מרץ, כאשר מולד הירח יהיה בצמידות לכוכב אורנוס, וכוכב מארס עובר ממזל תאומים למזל סרטן במולות לפלוטו בגדי. על כך ארחיב בשבועות הבאים.

אם אתם מתכננים התחלה חדשה, מהלך משמעותי, 26.02 הוא היום המתאים להתחיל עבודה חדשה, לקדם מהלך משמעותי המשפיע על התפקוד ביום יום, או כל אירוע אחר שחשוב לכם.

השבוע אני מקצרת, מאחר וצרפתי כאן לפי בקשתכם את המשמעות של מעברו של כוכב פלוטו למזל גדי, במפה האישית, כל אחד לפי מזל האופק שלו.


כוכב פלוטו עובר בהורוסקופ האישי


תנועתו של כוכב פלוטו היא איטית ותימשך לאורך 16 שנה (עד שנת 2024). הוא נע כ 3-4 מעלות בממוצע לשנה, לכן כל אחד מאיתנו יחווה אותו במהלך השנים הקרובות.

כוכב פלוטו משפיע על הדחפים של כולם, הוא יביא לשינויים תרבותיים וערכיים קולקטיביים בכל הגלובוס, אך כל אינדיבידואל מושפע מכוכב פלוטו ברמת המוטיבציות האישיות שלו.

פלוטו מביא אותנו למודעות הנובעת מהרבדים העמוקים ביותר של האישיות של כל אחד מאיתנו. אצל אנשים העוסקים בפסיכולוגיה, פסיכיאטריה או בכל תחום הקשור בייעוץ רגשי ונפשי, ימצא כוכב פלוטו דומיננטי.
הפלוטו בדרכו מאלץ כל אחד להבין שמה שהיה הסתיים, לטוב או לרע והאדם נעשה רגיש יותר למה שקורה מתחת לפני השטח. עליו ללמוד שהגיע הזמן לשינויים, להרפות מהעבר, להכיר פן אחר באישיות שלו, לעשות הערכה חדשה של הדרך בה התחנך או בחר ללכת בה לאורך חייו. יתכן שהשינויים נעשים בדרך שאינה גלויה, מאחר והשינוי מתרחש בתוכנו, אבל בסופו של התהליך התוצאה תתבטא בשינוי חיצוני.

פלוטו מסמל טרנספורמציה, פלוטו מסמל את ציפור הפניקס הקמה לתחייה מאפרה, יש לידה מחדש. החוכמה בזמנים כאלה היא לא לאבד כיוון, כדי למנוע זעזועים, ולכן הכתבה הנוכחית תעזור לכל אחד מכם להבין מה קורה לו ומה נכון עבורו לעשות כאשר ירגיש את הצורך בשינוי, לעלות על הרכבת בזמן הנכון ובתחנה הנכונה.

יחד עם זאת, מכיוון שההשפעה של פלוטו היא לשנים רבות, ההתייחסות לאמור צריכה להיות לטווח זמן ההשפעה. על-מנת לדעת מתי אתם מועדים לשינוי, כדאי לעשות הורוסקופ אישי.
את מזל האופק לפי שעת הלידה אפשר למצוא בטבלה נוחה מאד באתר: [קישור]

להלן ההשפעות לפי שעת הלידה- האופק:


אלו שנולדו עם האופק במזל טלה:


אם נולדתם בין זריחה לשקיעה:

המציאות מכתיבה לכם צורת חיים אחרת מזו שהייתם מורגלים לה עד כה. יתכן וקיימת תחושה של חוסר שליטה, השתחררות ממסגרות שהן חלק מחייכם, יתכן שזה מוביל להינתקות מהסטאטוס, מהעמדה או הקריירה, אך אתם מוכנים לשלם את המחיר הכבד של אובדן הביטחון עבור העצמאות שלכם.
מעבר זה של כוכב פלוטו עלול לגרום גם לזעזוע במערכת הזוגית, יתכן גם שאין רצון לפתור את הבעיות, עם כל מה שמשתמע מכך.

אם נולדתם בין שקיעה לזריחה:
אתם מקבלים על עצמכם אחריות, מתוך הבנה שברצונכם ליצור הסכמה או התקשרות ארוכת טווח, או שיתוף פעולה, מתוך מגמה לבנות סטאטוס או לחזק מערכות קיימות.
קיים רצון למחויבות משפחתית, יתכן וזה קשור גם להרחבת המשפחה. מערכות יחסים בכל תחום, עבודה, קריירה נבנית על בסיס של אמון וביטחון.
בכל מקרה, אין זה הזמן לשבת על הגדר, יש ליצור סדרי עדיפויות ולבחור את מה שניראה מבטיח עבורכם, לשנים הבאות.


אלו שנולדו עם אופק במזל שור:


אם נולדתם בין זריחה לשקיעה:

המגמה היא לבנות נישה מקצועית אוטונומית, על בסיס מקצועי וידע ייחודי. עליכם לקחת בחשבון שצפויים מאבקי כוח במקום העבודה, ואולי תמצאו את עצמכם במצבים בהם תרגישו שלא מעבירים לכם את כל המידע הנדרש ושעליכם להסתגל למצבים מוכתבים. חשוב שתהיו ערניים למצבים בהם אתם עלולים ליפול למצבי תרמית או נוכלות.
אם אתם נמצאים במצב של מאבק עקרוני או משפטי, רצוי שתעדיפו פשרה, בעיקר מכיוון שיהיה לכם קשה להוציא את הצדק לאור.

אם נולדתם בין שקיעה לזריחה:
זוהי תקופה בה אתם מקבלים תפקיד עם אחריות ומשפיעים על המדיניות במקום העבודה או שאתם בוחרים בכיוון של עצמאות כלכלית, (אך כדאי לבדוק עוד נתונים).
קיימת יכולת לבטא רעיונות ולקבל הכרה על פעולות ורעיונות חדשים. זה הזמן להשתלב בלימודים אקדמיים ולהצליח.
אם אתם מעורבים בהליך משפטי, קיימת יכולת להוכיח את צדקתכם.


אלו שנולדו עם האופק במזל תאומים:


אם נולדתם בין זריחה לשקיעה:

התקופה הזו מביאה אתכם להשתחררות מדאגות כלכליות קיומיות, האגו מתחזק, אתם פורצים דרך חדשה, יוצאים לעצמאות ומתחילים לעשות את מה שאתם אוהבים באמת.
הנזילות הכספית דינמית, לכן רצוי בתקופה כזו לא לקחת הלוואות, אלא אם כן, היא בונה את עצמאותכם. ההרגשה העיקרית היא שלא לתת לאדם או גוף אחר כוח על כספכם או עצמאותכם.
יחד עם זאת, מכיוון שאתם מתחזקים, אתם בוטחים יותר ביכולתכם לבצע רכישה גדולה, גם לצורך השקעה לטווח הארוך.

אם נולדתם בין שקיעה לזריחה:
זוהי תקופה חיובית לבניית מערכת הכנסות קבועה ויציבה, ארגון הטריטוריה האישית, עם איזון בין הצרכים שלכם לבין אלו של הסביבה.
תקופה זו יכולה להביא לכניסה למערכת יחסים עם מעורבות יומיומית, למשל, מגורים משותפים.
יתכן גם שבתקופה זו אתם מחפשים סוג של עזרה נפשית או ייעוץ, מתוך מגמה לעבד את רגשותיכם ולהבין מדוע אתם פועלים בדרך זו או אחרת ולהבין דפוסי התנהגות שלכם.


אלו שנולדו עם האופק במזל סרטן:


אם נולדתם בין זריחה לשקיעה:

כל בחירה שתעשו עם הפלוטו תהפוך להיות חשובה ומרכזית בחייכם. המגמה מעידה על רצון וצורך במחויבות משפחתית או הרחבת המשפחה. הכרויות יהיו על בסיס אמון, תחושת הבטן שלכם עוזרת בקבלת החלטות אישיות. זוהי תקופה טובה ליצור מסגרות בשותפות או בשיתופי פעולה, במטרה לבנות קריירה וסטאטוס.

אם נולדתם בין שקיעה לזריחה:
זוהי תקופה בה אתם מנקים את השולחן ופותחים דף חדש בחיים.
אתם משתחררים ממחויבויות, גם אם המשמעות היא הינתקות ממסגרות ישנות (נישואין, למשל).
השיקולים שלכם הם לטווח קצר, לא על בסיס רגשי. ההתפתחות האישית תהיה דווקא באומץ להתנתק מהישן והמוכר, גם אם העתיד עדיין לוט בערפל. רצוי לקחת החלטות או לפעול, מתוך הבנה שיש לשמור על אופציות פתוחות.


אלו שנולדו עם האופק במזל אריה:


אם נולדתם בין זריחה לשקיעה:

תקופה הזו קיים צורך להעמיד גבולות, לשמור על המרחב שלכם ועל העצמאות שלכם.
אם אתם שכירים, יהיה קשה להישאר במסגרת הנוכחית, הישארות באותו מקום מבלי שיהיה בו קידום, גורמת לתחושה חריפה, כאילו אתם נמצאים בבית הסוהר.
יהיה נכון עבורכם לנוע למקום אחר, ליצור שינוי אוירה וסביבה, לעבור ממקום קטן למקום גדול,
לקבל תפקיד עם אחריות וסמכויות.
חשוב להביט קדימה אל מעבר לאופק, אתם יכולים להיכשל אם תעצרו בגלל פרטים קטנים.
כדאי לצאת ללימודים כדי למנוע תחושה של ריקנות.

אם נולדתם בין שקיעה לזריחה:
אתם רוכשים מיומנויות מקצועיות, אולי באמצעות לימודים, והכל קורה באינטנסיביות.
אלו אשר עובדים במקום עבודה מסודר, עלולים לעבור תקופה לא קלה. הסיבות לכך יכולות להיות בגלל תחושה של נישול, אולי בגלל העברה לתפקיד זוטר, או שאתם נקלעים למאבקי כוח במקום העבודה.
השתלבות במקום עבודה חדש אינה מאפשרת לכם להיות בין מקבלי ההחלטות, או בין אלה שקובעים את המדיניות, אלא לספק תפוקה.
קיימת נטייה להסתגר, שנובעת מהתחושה של "אני נגד העולם". החוויות הן סובייקטיביות ומתלווים אליהן קשיים קומוניקטיביים. הדגש הוא יותר על אינטואיציה.
במקרים מסוימים, צפויה התפתחות של מערכת יחסים מאחורי הקלעים.


אלו שנולדו עם האופק במזל בתולה:


אם נולדתם בין זריחה לשקיעה:

בתקופה הזו קיימת מגמה להגדיר את המטרות שלכם, עם יותר נחישות וכוח רצון.
קיימת יכולת ליצור מקור הכנסה חדש וקבוע, הכנסה כספית יכולה לנבוע משימוש בכישורים מוכרים.
קשרים נבנים על בסיס של נוחיות והתאמה אישית, הכרות בתקופה זו מביאה לזוגיות ומגורים משותפים. יחד עם זאת, עלולים לצוץ קשיים ביחסים, מכיוון שקשרים הנבנים עם פלוטו עלולים להיות סימביוטיים, משולבים בקנאה ושתלטנות.

אלו שנולדו בין שקיעה לזריחה:
אתם בונים את עצמאותכם הכלכלית והרגשית. זוהי תקופה של חוויות חדשות, אישיות וחברתיות, ביטוי רצונות אישיים, ממקום של מודעות וביטחון עצמי. דלתות נפתחות בפניכם ועולות הזדמנויות כלכליות חדשות, המשפרות את המצב הכלכלי.
אתם בונים את עצמכם ואת שמכם, לצד פופולריות אישית וחברתית ולומדים לפרגן לעצמכם את הכי טוב שיש.
במערכות יחסים קיימת נטייה להשיג יותר מרחב, וכל מערכת יחסים נבנית על בסיס "שנינו יחד וכל אחד לחוד".


אלו שנולדו עם האופק במאזניים:


אם נולדתם בין זריחה לשקיעה:

אתם מוצאים את עצמכם בנקודת ההתחלה, אין לכם אפשרות להיעזר בעבר שלכם.
מערכות יחסים עומדות במבחן וקיים צורך לעשות הערכה לגבי האנשים סביבכם. כל מחויבות ונאמנות תהיה על תנאי ותשתנה בהתאם לנסיבות החיים.
ההתמודדות שלכם עם משבר בזוגיות יכולה להיות על-ידי יציאה או התעלמות מהמסגרת, אין רצון להשקיע ואתם מחפשים אתגרים חדשים.
אין זה הזמן להיכנס למחויבות חדשה, אמון מוחלט עלול להתגלות בהמשך כחסר בסיס. קחו בחשבון שכל שותפות שתיווצר בתקופה זו תהיה לטווח קצר.
בתחום הקריירה הנטייה היא לכיוון תחרותי הישגי, בלי לנוח על זרי הדפנה.

אם נולדתם בין שקיעה לזריחה:
עליכם ליצור סדרי עדיפויות ולבחור את מה שנראה בעיניכם כהבטחה לעתיד. בזמנים אלו הנטייה להתמסד חזקה יותר מתמיד, בעיקר משום שאתם מתקשים להישאר לבד. יחסים מאופיינים בכך שאתם יוצאים ממערכת יחסים קיימת ועוברים מיד למערכת חדשה.
מערכת האמון היא הבסיס לכל מערכת יחסים חדשה. כדאי ואף רצוי, להתנתק בתקופה זו ממי שאינכם סומכים עליהם. הבחירות הן אינטואיטיביות, הבחירה בכיוון לחיים או בתחום קריירה, תהיה על בסיס של תכנון ארוך טווח.


אלו שנולדו עם האופק במזל עקרב:


אם נולדתם בין זריחה לשקיעה:
אתם נכנסים למסגרת עבודה מוגדרת (למשל, הוראה, הדרכה, עבודה במוסד כמו בי"ח וכד').
אלו ביניכם אשר פועלים כעצמאיים חייבים לסגל משמעת עצמית עם תכנון סדר יום.
תקופה זו פחות מתאימה ללימודים במוסדות אקדמיים, אלא יותר ללימודים בתחומים מקצועיים וייעודיים. צפוי שינוי באופי החשיבה, אתם מפסיקים לחשוב בצורה רחבה, אלא חושבים יותר בתבניות, עם חיפוש אחר אמיתות מוחלטות. (למשל, נוסחאות, סכמות או כל מה שנותן תשובה מוחלטת לשאלות, כמו לימודי דת).
אם אתם מעורבים בהליכים משפטיים, עדיף לפעול יחד עם אדם מקצועי ולנסות להגיע לפשרה או בוררות.

אם נולדתם בין שקיעה לזריחה:
קיים צורך במערכת גירויים מנטאלית, זה גורם לכם לחפש עבודה שתענה על הצורך הזה, יחד עם הצורך לסדר יום גמיש ועצמאי. יתכן ומדובר בכניסה לתחומים חדשים, יותר אחריות ואולי גם עבודה המשלבת נסיעה לחו"ל או תפקיד ייצוגי. זוהי תקופה שיש בה היכרויות עם אנשים בעלי תחומי עניין מגוונים, ובאמצעות תקשורת אתם יכולים לחשוף מידע מוסתר.
הפעילות תהיה על בסיס נורמטיבי ואתם תזכו לקבלת הכרה על פעילות או רעיון חדש.


אלו שנולדו עם האופק במזל קשת:


אם נולדתם בין זריחה לשקיעה:

החוויה היומיומית במערכות יחסים היא פחות אינטנסיבית, אתם מעדיפים מערכות יחסים עם בני זוג המכבדים את החופש וההתפתחות האישית. מתעורר רצון להשתחרר ולבטא את הרצון האישי, בלי להתחשב במסגרת הקיימת.
בתקופה זו אתם מוכנים לוותר על מקום עבודה המבטיח הכנסה קבועה, בכדי ליצור מרחב אישי. קיימת הזדמנות לבנות מערכת כלכלית עצמאית והפוטנציאל הכספי גדול יותר.
השאיפה היא להתפתחות אישית ויצירתית בתוך מערכת תומכת, המאפשרת יציאה החוצה ומגע עם הציבור הרחב.

אם נולדתם בין שקיעה לזריחה:
הרגישות שלכם גבוהה, אתם מרגישים שאינכם מביאים לידי ביטוי את כישוריכם ויש נטייה לנסות להבין את החוויות האישיות עם עצמכם. במקביל, אתם מגדירים את המטרות שלכם תוך רצון לשלב זאת במערכת כלכלית קבועה. זהו שלב בו אתם מוכנים לקבל על עצמכם התחייבויות כלכליות, יתכן שזה בכדי לקנות בית או נכס אחר בעל ערך.
במערכת היחסים המגמה היא אינטנסיבית, עם הרבה נתינה הדדית והתמקדות האחד בשני, ויתכן אף מעבר למגורים משותפים.



אלו שנולדו עם אופק במזל גדי:

אם נולדתם בין הזריחה לשקיעה:

כוכב פלוטו יביא איתו טרנספורמציה ארוכת טווח. החיים שלכם משתנים עם מודעות לטווח הארוך של החיים. פלוטו יביא אתכם להחלטות בתחום הקריירה, יצירת מסגרות ומוכנות לקחת מחויבויות טוטליות.
הבחירה היא להתמסד, או לחזק את המסגרת המשפחתית, ההחלטה תהיה חד-משמעית.

אלו שנולדו בין שקיעה לזריחה:
כוכב פלוטו ישפיע עליכם באופן משמעותי ויוביל להסקת מסקנות, בלי אפשרות לחזור לאחור.
ההבנה היא לגבי חוסר יכולת להמשיך במסלול החיים שהיה נכון עד כה, הינתקות והתחלה חדשה .
התהליך עם הפלוטו יביא אתכם ליצור דברים חדשים בחיים, לחיפוש אחר אתגרים חדשים, לשמור על סדר עדיפויות משתנה ולסמוך רק על עצמכם.
עליכם להשאיר את האופציות פתוחות, כי אין זה נכון עכשיו לתכנן לטווח ארוך, ולקבל החלטות רציונאליות.


אלו שנולדו עם אופק במזל דלי:

אם נולדתם בין זריחה לשקיעה:

הפלוטו יגרום לכם לעזוב את מקום העבודה הנוכחי, בה אתם מרגישים "בורג במערכת".
החשיבה שלכם נעה סביב הצורך לשלוט על הזמן שלכם, וזו אחת האינדיקציות למעבר ממעמד של שכירים לעצמאים. זוהי תקופה בה אתם זוכים להכרה על פעולותיכם, כמו כן זוהי תקופה חיובית לקידום נושאים הדורשים אישורים פורמאליים ולהליך משפטי, בו עליכם להוכיח את צדקתכם.
דבר נוסף שמביאה התקופה הזו עבורכם היא למידה והרחבת אופקים.

אלו מכם שנולדו בין שקיעה לזריחה:
תמצאו את עצמם בונים נישה מקצועית על בסיס התמחות, עסוקים בבחירת כיוונים ייעודיים,
רוכשים מקצוע הדורש מיומנויות מקצועיות, עסוקים בעבודה מאד אינטנסיבית, אולי בתחומים טיפוליים, כיוון שהמוטיבציה הטיפולית גבוהה יותר.בודקים רעיונות במסגרת מעבדה.
עליכם להיזהר ממידע המגיע אליכם ממקור לא בטוח, כיוון שבתקופה זו אתם חשופים יותר למעשה תרמית או לנוכלות. במקום העבודה, כדאי לתעד מסמכים ולגבות את עצמכם מפני טענות בנוגע לתפקוד שלכם. מכיוון שהחלק הערכי הפנימי יותר דומיננטי, קיימת אפשרות אצל חלקכם לחזרה בתשובה.


אלו שנולדו עם האופק במזל דגים:


אם נולדתם בין זריחה לשקיעה:

קיימת מגמה לחזור למערכת קשרים אינטימית, מתוך צורך במעורבות, עם בחירה סלקטיבית באנשים, כאשר הדגש הוא על הנוחיות האישית.
אתם בונים את החוויה הפנימית, מעבדים את רגשותיכם ונסגרים לטובת חוויה אישית. על-פי רוב, זו מגמה המעידה גם על מעבר מעצמאות למערכת כלכלית בטוחה.

אלו שנולדו בין שקיעה לזריחה:
אתם משתלבים במועדונים חברתיים, בהם אין אינטימיות, אך במקביל, קיים צורך בעצמאות ושמירה על אינדיבידואליות.
אתם משתחררים מאובססיות, מודעים יותר לעצמכם ולרצונותיכם והביטחון העצמי שלכם מתחזק ועוזר לכם בתהליך ההתפתחות, בחיים האישיים והחברתיים בעיקר.
מערכת יחסים הנבנית עתה תהיה על בסיס חברתי וזוגיות תתאפשר, רק אם בני הזוג ישמרו על מרחב אישי. מבחינה כלכלית קיימות הזדמנויות חדשות העוזרות לפתח מערכת הכנסות דינמית.

תאריך:  15/02/2008   |   עודכן:  15/02/2008
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הורוסקופ: תחזית לשבוע הקרוב
תגובות  [ 18 ] מוצגות   [ 18 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
דפנה קורן
15/02/08 15:52
2
yahoo
15/02/08 17:16
3
ד.צ
15/02/08 21:13
4
עילי ש.
15/02/08 21:40
5
אך הבטיחה וקיימה
16/02/08 01:00
 
קורא קבוע
16/02/08 09:45
 
EM
17/02/08 05:31
6
אהובה שמואלביץ
16/02/08 10:30
7
רון 1
16/02/08 10:45
8
תומר שילה
16/02/08 14:42
9
דרורית
16/02/08 19:49
10
כוכב השחר
16/02/08 19:55
11
נועם הצעיר
16/02/08 22:13
12
EM
17/02/08 05:37
 
משקיף
20/02/08 21:45
 
Thanks
21/02/08 08:18
13
אוריה ר.
17/02/08 06:48
14
אלינוער וינו
17/02/08 20:45
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בהתחשב בנוכחותה הבולטת של סין במערכת הבינלאומית ובמעמדה הנוכחי במזרח התיכון, נשאלת השאלה איזה תפקיד ימלאו הסינים במזרח התיכון, ובאיזו מידה יושפע המזרח התיכון מסין בעשור הקרוב. אנסה להשיב על שאלה זו תוך התייחסות לארבעה תחומים: אסטרטגית - מקומו של המזרח התיכון במפת דימויי האיומים של סין ויחסה ליריבים גלובליים בו; דיפלומטיה ופוליטיקה - היחסים הדו-צדדיים של סין עם ממשלות מזרח תיכוניות ופעילותה הפוליטית האזורית והבינלאומית; צבאית - מכירות הנשק של סין והרכש הצבאי שלה, והלקחים שהיא מפיקה מהעימותים החמושים במזרח התיכון; וכלכלית - סחר והשקעות הדדיים סיניים-מזרח תיכוניים, יצוא של עובדים סינים ויבוא של מקורות אנרגיה.
15/02/2008  |  יצחק שיחור  |   מאמרים
הפחד של המוסד
15/02/2008  |  אברהם (פריצי) פריד  |   מאמרים
רבים מאיתנו מתקשים להבין את פישרה של התעלומה מדוע הסיסמה: "הטובים לטייס" מיושמת בחיל האוויר, בהיי-טק, באקדמיה, ובעולם העסקים, ולא בכנסת או בממשלות ישראל.
15/02/2008  |  גורי גרוסמן  |   מאמרים
חבר הכנסת אריה אלדד ננזף על-ידי ועדת האתיקה של הכנסת על דבריו: "לראש ממשלת ישראל אהוד אולמרט יש דם על הידיים". האם דבריו "מתירים דמו" של ראש הממשלה, או אולי הם יכולים להפחית שפיכת דמנו - אם רק יקשיבו להם?
15/02/2008  |  שלמה אידן  |   מאמרים
כאשר אדם מפסיק להתנהג בשיקול דעת, פוגע בעצמו וגורם נזק לסובבים אותו, הוא מאבד למעשה את עצמאותו על כל המשתמע מכך, הן בתחום הנפשי התפקודי והן בהשלכות משפטיות, הן באשר ליכולותיו הקנייניות (זכות הקניין אינה נפגעת אך מימושה - בעיקר בכל הקשור ליכולתו לוותר עליה - הופך למורכב יותר) והן באשר לאחריות פלילית.
15/02/2008  |  יונתן צור  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
דן מרגלית
דן מרגלית
היועצת המשפטית קרעה הלילה את מסכת הצביעות והרמייה והשטיקים והטריקים של בנימין נתניהו ושריו ובעיקר החרדים שבהם    בהרב-מיארי אמרה למאיר פרוש ולמגעילים שעימו כי צריך להגן על האומה ולה...
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il