משרד התחבורה מנסה לתקן טעות למרות שלא הודה בקיומה. יו"ר הוועדה לפניות הציבור,
דוד אזולאי, קיבל (יום ד', 9.11.11) הודעה משר התחבורה ישראל כ"ץ ממנה עולה, כי בעקבות פנייתו, הורחבה בירושלים פעילות הנפקת כרטיס הרב-קו ו-45 העמדות החדשות "פועלות במשך כל שעות היום לטובת תושבי העיר שטרם הנפיקו את הכרטיסים בחודשים האחרונים".
כזכור, תושבי ירושלים נדרשו להנפיק את הרב-קו עד ל-1 בנובמבר, אולם בעקבות התורים האדירים שהשתרכו בעמדות ההנפקה המעטות שהוצבו מלכתחילה במעט מקומות בעיר, ההנפקה לעוד רבבות תושבים טרם הושלמה. עתה, עם הצבת עשרות עמדות הנפקה ברחבי העיר, מקווים במשרד התחבורה, ילך הפער בהנפקות ויצטמצם.
הוספת העמדות התבצעה למרות שבדיון שהתקיים בשבוע שעבר בוועדה לפניות הציבור, טען אריה זדה. ממונה פיקוח כלכלי פיננסי, כי הסטודנטים ולא משרד התחבורה הם האשמים בתורים. זדה אמר כי 99% מהעומס בתורים להנפקת הרב-קו נבעו מהסטודנטים, שהמתינו להמלצות טרכטנברג שהרחיבו את הזכאויות, ועל-כן נמנעו מהנפקה מוקדמת של הכרטיס. לדבריו, "אם 340 אלף תושבים כבר הנפיקו את הרב-קו הרי שמדובר בהצלחה".
יושב-ראש ארגון פעילי התחבורה הציבורית בירושלים "15 דקות", יוסי סעידוב, אמר ל-News1 כי במשרד התחבורה היו צריכים להבין מראש שיהיו ביקוש ולחץ גדולים על עמדות ההנפקה.
סעידוב תקף את שר התחבורה כ"ץ, ואמר כי "שר שמשדר לפקידים שהנוסעים הם לא גוף שצריך להתייחס אליו ו'לספור' אותו גרם לדירדור מעמד הנוסעים בכלל, ובירושלים בפרט". הוא האשים את השר בכך שאין לו שום שיח עם נושא התחבורה הציבורית מול העדפתו את לובי הרכב הפרטי משיקולים פוליטים, ויעידו על כך שערוריית אגריפס. שערוריית קדימות הרמזורים ברכבת הקלה ושאר הבעיות.