גולשי האינטרנט שהשתתפו בקמפיין המשותף של הוועד האולימפי בישראל ו
סמסונג ישראל לבחירת הקמע למשלחת ישראל למשחקים האולימפיים בלונדון 2012 בחרו בשפיציק כבובת הקמע האולימפית של המשלחת.בקמפיין הוצגו לבחירה חמש דמויות.
סמסונג ישראל שחתמה לא מכבר על הסכם חסות למשלחת ישראל למשחקים האולימפיים בלונדון , היא הספונסר הבינלאומי הראשון המעניק חסות למשלחת הישראלית. סמסונג העולמית היא אחת מה -Top Sponsors הבינלאומיים של המשחקים האולימפיים עד שנת 2020 ועל דגלה חרוט הספורט כערך עליון בפעילותיה השונות ברחבי העולם.
בהצבעה שהתנהלה ברשת במשך עשרה ימים השתתפו 5043 מצביעים.
שפיציק זכה במירב הקולות – 1801 מצביעים. אחריו במקום השני שמשון הגיבור עם 1366 קולות . במקום השלישי סמי הצבר עם 1187 קולות, במקום הרביעי סימונה הדוכישוף עם 426 קולות ואחרונה דבי הדבורה עם 263 קולות. את הקמפיין של הוועד האולימפי בישראל וסמסונג הובילו משרד הפרסום ליאו ברנט ואידיאולוג'יק מקבוצת פובליסיס ישראל. המאייר מורן קל.
בקרוב תיוצר דמותו של שפיציק בבובת ענק שתשלב באירועי הוועד האולימפי בישראל, ויופקו מוצרים נילווים כמרצ'נדייזינג עם דמותו של שפיציק.
כמה מילים על שפיציק
שפיציק הצבר - סמל מובהק וגאה לישראליות.חייכן, ידידותי מאוד, שופע חום ובטוח בעצמו. מעבר לכך, השפיצים שלו מזכירים את סגולותיו של צמח המדבר המיוחד, שיודע להתמודד ולנצח בכל מצב.שפיציק חזק, עיקש ומפגין עמידה איתנה גם בתנאים הקשים ביותר וזה בדיוק מה שנדרש מספורטאי ברמות הכי גבוהות. כמו-כן, גופו הלא סטנדרטי, העוטה מראה ספורטיבי וגמיש, מדגיש את התנועה הקלה והמהירה שלו.שפיציק מאמין כי ערכים אלו ידבקו בחברי המשלחת הישראלית, ויסייעו להם להשיג כמה שיותר מדליות.