משרד התחבורה האריך את ההתקשרות עם החברות המפעילות את מרכז המידע לתחבורה ציבורית בשנתיים נוספות, זאת בניגוד להתחייבותו לצאת למכרז מוקדם ככל האפשר.
המוקד האחוד "כל-קו" פועל מאז דצמבר 2010. משרד התחבורה הפקיד ללא מכרז את זיכיון הפעלת המוקד בידי אגד וחברת "כל סנטר" של "בזק אונליין". הנימוק הרשמי היה הצורך בהפעלה מהירה של המוקד, אולם המדינה לא הזדרזה לצאת למכרז על הפעלת המוקד, כפי שהצהירה, וכך מלבד שיפורים קלים לא התקדם משמעותית השירות הממשלתי הניתן באתר.
ל-News1 נודע כי לאחרונה האריך משרד התחבורה את ההתקשרות למשך שנתיים נוספות. במקור, תוכנן להעביר את תפעול המוקד האחוד לידי חברת IVU שסיפקה את הפתרון ל״מסלולן״ - תוכנת המידע המתקדמת על התחבורה הציבורית בירושלים. אלא שבמשרד התחבורה לא מצאו את הדרך להרחיב את ההתקשרות עם החברה.
במהלכן של שנתיים אלה מבקש המשרד להקים את מרכז המידע החדש, שיידרש גם לתת מידע בזמן אמת. ברבעון הראשון של השנה צפוי להתפרסם מכרז לשירות הטלפוני (ה-CALL CENTER), ובשני - מכרז בינלאומי לבסיס הנתונים.
עוד נודע, כי במוקד הנוכחי הקיים אמורים כל המפעילים להעביר את המידע על בסיס יומי, אולם היחידים שמעבירים אותו מדי יום הם רק שניים: אגד - המפעיל את המוקד, וחברת
רכבת ישראל.