|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

CA מציגה תוצאות עסקיות-רבעון שלישי 2012

CA Technologies מדווחת על התוצאות העסקיות לרבעון השלישי של שנת הכספים 2012
31/01/2012  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: איריס ויינשטיין  |    |  תגובות

CA Technologies מדווחת על התוצאות העסקיות לרבעון השלישי של שנת הכספים 2012 - ההכנסות הסתכמו ב-1.263 מיליארד דולרים, עלייה של 10 אחוזים הן בניכוי הפרשים בשערי מטבע והן כמדווח;
- הרווח למנייה הסתכם ב-0.54 דולרים לפי כללי GAAP, עלייה של 39 אחוזים בניכוי הפרשים בשערי מטבע ו-42 אחוזים כמדווח;
- תשלום בודד של דמי רישוי תרם שלושה אחוזים מהגידול בהכנסות ו-0.05 דולרים מהרווח למניה, הן לפי כללי GAAP והן שלא לפי כללי GAAP.

- תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם ב-396 מיליון דולרים, ירידה של 19 אחוזים בניכוי הפרשים בשערי מטבע ו-20 אחוזים כמדווח;

- החברה העלתה את התחזית לשנת הכספים המלאה ביחס לרווח למניה, הן לפי כללי GAAP והן שלא לפי כללי GAAP, ותקנה את תחזית ההכנסות: כעת צופה החברה כי ההכנסות יגיעו לקצה העליון של הטווח החזוי. התחזית ביחס לתזרים המזומנים מפעילות שוטפת נותרה ללא שינוי;

- החברה הרחיבה את התוכנית של הקצאות ההון, כאשר היעד הוא להחזיר 2.5 מיליארד דולרים לבעלי המניות עד סוף שנת הכספים 2014.

איסלנדיה, ניו-יורק, 24 בינואר 2012 - חברת CA Technologies (NASDAQ:CA) פרסמה היום את הדוחות הכספיים לרבעון השלישי של שנת הכספים 2012, אשר הסתיים ב-31 בדצמבר 2011.

"נהנינו מרבעון טוב לפי מדדים רבים והמשכנו להפגין התקדמות נאה לקראת עמידה ביעדים ארוכי הטווח שלנו" אמר מנכ"ל CA Technologies, ביל מק'קרקן. "אולם, המלאכה עדיין לא הושלמה. אנו ממשיכים לפעול בהתאם לאסטרטגיה שלנו וליישם שיפורים תפעוליים, ובכלל זה קידום המכירות של מוצרים חדשים והגדלה של היקפי המכירות".
"הרחבת התוכנית של הקצאות ההון בסכום של 2.5 מיליארד דולרים, עליה הכרזנו היום, היא תולדה של המאמצים הרבים שהשקענו בבחינת דרכים למיטוב המאזן שלנו, תוך שמירה על הגמישות הכספית הנחוצה כדי לפתח את עסקינו ולשפר את מעמדנו התחרותי" הוסיף מק'קרקן. "אנו מאמינים שאנו נמצאים במסלול הנכון להשגת גישה מאוזנת שתאפשר להחזיר עוד יותר מזומנים לבעלי המניות, תוך השקעה בעתיד החברה".

הכנסות והזמנות

ברבעון השלישי קיבלה החברה תשלום סופי של דמי רישוי בסכום של 39 מיליון דולרים, במסגרת הסכם רישוי עם חברת תוכנה שנחתם בעקבות פשרה משפטית משנת 2009. התשלום משקף את סכום החוב הסופי שבמקור אמור היה להיות משולם בשנים 2013 ו-2014. החברה ביצעה את התשלום הסופי לפי החלטתה שלה, מבלי לקבל הנחה או ויתור כלשהם מחברת CA Technologies.

במהלך הרבעון השלישי נהנתה החברה מביקוש למוצרים שהיא מציעה לווירטואליזציה ומיכון שירותים, וכן לפתרונות אבטחה ובכלל זה המוצרים של Arcot Systems, מוצרי Interactive TKO (ITKO), פתרונות מיינפריים ושירותים מקצועיים. המקור לכ-8 אחוזים מהגידול בהכנסות, הן בניכוי הפרשים בשערי מטבע והן כמדווח, היה במוצרים אורגניים, בעוד שהמקור לכ-2 אחוזים מהגידול בהכנסות, הן בניכוי הפרשים בשערי מטבע והן כמדווח, היה במוצרים ושירותים שמקורם ברכישות. המקור לכ-63 אחוזים מהכנסות החברה היה בצפון אמריקה, והמקור ל-37 אחוזים מההכנסות היה מפעילות בינלאומית.

הכנסות בהשוואה לאשתקד:

- ההכנסות הכוללות הסתכמו ב-1.263 מיליארד דולרים - עלייה של 10 אחוזים הן בניכוי הפרשים בשערי מטבע והן כמדווח. התשלום הבודד של דמי הרישוי תרם 3 אחוזים מהגידול בהכנסות, כולם בצפון אמריקה.
- צבר ההכנסות הכולל הגיע ל-8.084 מיליארד דולרים, עלייה של 2 אחוזים הן בניכוי הפרשים בשערי מטבע והן כמדווח. החלק הנוכחי של צבר ההכנסות עמד על 3.576 מיליארד דולרים, עלייה של 2 אחוזים בניכוי הפרשים בשערי מטבע ואחוז אחד (1) כמדווח.
- ההכנסות בצפון אמריקה הסתכמו ב-791 מיליון דולרים, עלייה של 15 אחוזים הן בניכוי הפרשים בשערי מטבע והן כמדווח.
- ההכנסות מפעילות בינלאומית הסתכמו ב-472 מיליון דולרים, עלייה של 3 אחוזים הן בניכוי הפרשים בשערי מטבע והן כמדווח.

הזמנות בהשוואה לאשתקד:

- כלל ההזמנות הסתכמו ברבעון השלישי ב-1.284 מיליארד דולרים, עלייה של 2 אחוזים בניכוי הפרשים בשערי מטבע ואחוז אחד (1) כמדווח. התשלום הבודד של דמי הרישוי תרם 3 אחוזים מהגידול בהזמנות, כולם בצפון אמריקה.
- החברה חידשה בסך-הכל 12 הסכמי רישוי בהיקף מצטבר של למעלה מ-10 מיליון דולרים כל אחד ובסכום כולל של 452 מיליון דולרים. זאת בהשוואה ל-15 הסכמי רישוי בהיקף מצטבר של למעלה מ-10 מיליון דולרים כל אחד ובסכום כולל של 456 מיליון דולרים שחידשה החברה ברבעון השלישי של שנת הכספים 2011.
- המשך הממוצע המשוקלל של ההזמנות למנויים ותחזוקה עמד ברבעון על 3.53 שנים, בהשוואה
ל-3.20 שנים בתקופה המקבילה של שנת הכספים 2011.
- בצפון אמריקה הסתכמו ההזמנות ב-766 מיליון דולרים, עלייה של אחוז אחד (1) הן בניכוי הפרשים בשערי מטבע והן כמדווח.
- ההזמנות מפעילות בינלאומית הסתכמו ב-518 מיליון דולרים, עלייה של 4 אחוזים בניכוי הפרשים בשערי מטבע ו-2 אחוזים כמדווח.

הוצאות ומתח רווחים

תוצאות לפי כללי GAAP בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד:
- הוצאות התפעול, לפני ריבית ומיסים, הסתכמו ב-850 מיליון דולרים, עלייה של 5 אחוזים הן בניכוי הפרשים בשערי מטבע והן כמדווח.
- הרווח התפעולי, לפני ריבית ומיסים, הסתכם ב-413 מיליון דולרים, עלייה של 22 אחוזים בניכוי הפרשים בשערי מטבע ו-24 אחוזים כמדווח.
- מתח הרווחים התפעולי עמד על 33 אחוזים, עלייה של 4 אחוזים בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
- הוצאות התפעול, לפני ריבית ומיסים, הסתכמו ב-788 מיליון דולרים, עלייה של 4 אחוזים הן בניכוי הפרשים בשערי מטבע והן כמדווח.
- הרווח התפעולי, לפני ריבית ומיסים, הסתכם ב-475 מיליון דולרים, עלייה של 21 אחוזים בניכוי הפרשים בשערי מטבע ו-23 אחוזים כמדווח.
- מתח הרווחים התפעולי עמד על 38 אחוזים, עלייה של 4 אחוזים בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
העלייה בהוצאות התפעול, הן לפי כללי GAAP והן שלא לפי כללי GAAP, נבעה בעיקר מהוצאות הקשורות לרכישות, הוצאות שנובעות מפעילות מוגברת בתחום השירותים, והוצאות שקשורות לפיתוח מוצרים והרחבתם.
החברה רשמה ברבעון השלישי של שנת הכספים 2012 שיעור מס בפועל של 34.9 אחוזים לפי כללי GAAP בהשוואה לשיעור מס של 39.1 אחוזים בשנה שעברה.
הרווח למניה, הן לפי כללי GAAP והן שלא לפי כללי GAAP, הושפע לחיוב בשיעור של כ-0.05 דולרים למניה מהתשלום הבודד של דמי הרישוי. מלבד זאת, הרווח למניה, הן לפי כללי GAAP והן שלא לפי כללי GAAP, הושפע לחיוב משערי מטבע ומירידה במספר המניות. לתשלום הבודד של דמי הרישוי נודעה השפעה חיובית, בשיעור של כ-2 אחוזים, על מתח הרווחים הן לפי כללי GAAP והן שלא לפי כללי GAAP.

נתונים ביחס לפלחי שוק

החל מהדוחות לרבעון הראשון של שנת הכספים 2012 מפרסמת CA Technologies גם תוצאות שהשיגה בשלושה פלחי שוק שונים: פתרונות מיינפריים, פתרונות ארגוניים ושירותים.
- ההכנסות מפתרונות מיינפריים הסתכמו ב-682 מיליון דולרים, עלייה של 9 אחוזים הן בניכוי הפרשים בשערי מטבע והן כמדווח. התשלום הבודד של דמי הרישוי תרם 6 אחוזים מהגידול בהכנסות מפתרונות מיינפריים. הוצאות התפעול הסתכמו ב-277 מיליון דולרים והרווח התפעולי עמד על 405 מיליון דולרים. מתח הרווחים התפעולי עמד על 59 אחוזים, עלייה בהשוואה ל-54 אחוזים בשנה שעברה.
- ההכנסות מפתרונות ארגוניים הסתכמו ב-478 מיליון דולרים, עלייה של 11 אחוזים בניכוי הפרשים בשערי מטבע ו-12 אחוזים כמדווח. הוצאות התפעול הסתכמו ב-419 מיליון דולרים והרווח התפעולי עמד על 59 מיליון דולרים. מתח הרווחים התפעולי עמד על 12 אחוזים, עלייה בהשוואה ל-9 אחוזים בשנה שעברה.
- ההכנסות משירותים הסתכמו ב-103 מיליון דולרים, עלייה של 16 אחוזים בניכוי הפרשים בשערי מטבע ו-17 אחוזים כמדווח. הוצאות התפעול הסתכמו ב-92 מיליון דולרים והרווח התפעולי עמד על 11 מיליון דולרים. מתח הרווחים התפעולי עמד על 11 אחוזים, עלייה בהשוואה ל-10 אחוזים בשנה שעברה.

תזרים מזומנים מפעילות שוטפת

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם ברבעון השלישי ב-396 מיליון דולרים, כולל תשלום בודד של דמי רישוי בסכום של 39 מיליון דולרים, בהשוואה ל-492 מיליון דולרים בשנה שעברה. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת משקף ירידה בגבייה במזומן, ובכלל זה ירידה בהיקף של התשלומים המלאים מראש. החברה שבה ומאשררת את התחזית לשנת הכספים 2012 המלאה ביחס לתזרים המזומנים מפעילות שוטפת.

מבנה ההון

- ב-31 בדצמבר 2011 הסתכמו המזומנים, שווי כסף וניירות הערך הסחירים ב-2.539 מיליארד דולרים.
- בניכוי חובות תלויים ועומדים בסכום כולל של 1.309 מיליארד דולרים וכ-120 מיליון דולרים בקרן רעיונית, הסתכמו המזומנים נטו, שווי כסף וניירות הערך הסחירים של החברה ב-1.110 מיליארד דולרים.
- החברה רכשה מחדש ברבעון השלישי כ-9.6 מיליון מניות, בסכום כולל של 200 מיליון דולרים, וחילקה דיבידנדים בסכום של 25 מיליון דולרים.
- מספר המניות של החברה שברשות הציבור עמד ב-31 בדצמבר 2011 על 480 מיליון.

תוכנית להקצאות הון

החברה הודיעה כי מועצת המנהלים אישרה תוכנית להקצאות הון כאשר היעדה הוא להחזיר לבעלי המניות של CA Technologies סכום של עד 2.5 מיליארד דולרים עד סוף שנת הכספים שתסתיים ב-31 במרס 2014.
במסגרת התוכנית של החברה להקצאות הון יוחזרו לבעלי המניות כ-80 אחוזים מהמזומנים שאמורים להצטבר בקופה עד סוף שנת הכספים 2014. התוכנית כוללת הגדלה של הדיבידנד השנתי מ-0.20 דולרים למניה רגילה ל-1.00 דולרים ואישור לרכישה מחדש של מניות רגילות של CA Technologies בסכום של עד 1.5 מיליארד דולרים, כולל 232 מיליון דולרים שעדיין נותרו במסגרת התוכנית הנוכחית, שכבר אושרה, לרכישה מחדש של מניות החברה. כ-500 מיליון דולרים בתוכנית לרכישה מחדש מייצגים רכישה מואצת של מניות חלפי הסכם שיוצא לפועל ברבעון הרביעי לשנת הכספים שתסתיים ב-31 במרס 2012.

אירועים עסקיים בולטים

במהלך הרבעון השלישי:

- החברה ערכה את ועידת המשתמשים CA World, אליה הגיעו כ-5,000 משתתפים ובכלל זה 135 נותני חסות וקרוב ל-350 מציגים. החברה הכריזה על יוזמות חשובות ו-12 פתרונות שמתמקדים בחדשנות של שירותים עסקיים (Business Service Innovation) - הצעת ערך ללקוח על-מנת לסייע ללקוחות שעוברים מניהול בסיסי של המיחשוב לאספקה של שירותים עסקיים קריטיים;
- חברת Infraserve, ספקית של פתרונות תשתית במתכונת שירות (IaaS - Infrastructure-as-a-Service) מאוסטרליה, הודיעה כי היא מציעה פתרון חדש של פלטפורמה במתכונת שירות (PaaS - Platform as a Service) אשר מבוסס על הפלטפורמה המוכנה CA AppLogic® לענני מיחשוב.
גם חברת ViaWest, אחת הספקיות הפרטיות הגדולות של מרכזי נתונים ושירותים מנוהלים בצפון אמריקה, הודיעה כי פתרונות CA AppLogic ו- CA Process Automationישמשו כעמוד השדרה של שירות KINECTed™ החדש שלה, שירות ענן חדשני (Cloud – Innovator service);
    - החברה נבחרה פעם נוספת כאחת משתי החברות המובילות בשוק העולמי של תוכנות לניהול מערכות ענן
  • (market share leaders in the worldwide cloud systems management software market) על-ידי חברת IDC, ספקית מובילה של מחקרים וייעוץ בתחום המיחשוב בעולם;
- חברת CA Technologies הכריזה (announced) על CA Access Control for Virtual Environments, פתרון חדש שמרחיב את מוצרי האבטחה לניהול הזיהוי והגישה (IAM) ומשלים את ההגנה על סביבות וירטואליות בטכנולוגיות VMware®;
- החברה הגיעה למקום התשיעי (ranked ninth) מתוך 500 ברשימת 2011 Green Rankings של Newsweek. מגזין Newsweek דירג את 500 החברות הציבוריות הגדולות ביותר שמניותיהן נסחרות בארצות הברית על-פי טביעת הסביבה שלהן, הניהול והגילוי.

תחזית לשנת הכספים 2012

החברה עדכנה את התחזית לשנת הכספים 2012. החברה צופה כי:
- ההכנסות הכוללות יעלו בשיעור של 6 אחוזים בניכוי הפרשים בשערי מטבע, בהשוואה לתחזית הקודמת שבה נצפתה עלייה של 5 עד 6 אחוזים. ההכנסות יסתכמו כמדווח ב-4.8 מיליארד דולרים לפי שערי החליפין שהיו בתוקף ב-31 בדצמבר 2011;
- לפי כללי GAAP יגדל הרווח למניה מדוללת בניכוי הפרשים בשערי מטבע בשיעור של 11 אחוזים עד 13 אחוזים, בהשוואה לתחזית הקודמת שבה נצפתה עלייה של 6 עד 9 אחוזים. לפי שערי החליפין שהיו בתוקף ב-31 בדצמבר 2011 יגיע הרווח למניה מדוללת ל-1.86 דולרים עד 1.90 דולרים;
- תזרים המזומנים מפעילות שוטפת יעלה, כפי שצפתה החברה בעבר, בשיעור של 3 אחוזים עד 5 אחוזים בניכוי הפרשים בשערי מטבע. לפי שערי החליפין שהיו בתוקף ב-31 בדצמבר 2011 יגיע תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ל-1.44 מיליארד דולרים עד 1.47 מיליארד דולרים.
החברה צופה כי מתח הרווחים התפעולי בשנת הכספים המלאה יעמוד על 29 אחוזים לפי כללי GAAP ועל 34 אחוזים שלא לפי כללי GAAP. עוד צופה החברה כי שיעור המס בשנת הכספים המלאה, הן לפי כללי GAAP והן שלא לפי כללי GAAP, יעמוד על 31 אחוזים עד 32 אחוזים. החברה צופה כי מספר המניות שברשות הציבור יעמוד בסוף שנת הכספים 2012 על 463 מיליון, וכי המספר הממוצע המשוקלל של המניות המדוללות שברשות הציבור יעמוד בסוף שנת הכספים על כ-486 מיליון.

על אודות CA

חברת NASDAQ:CA INC.)CA)מציעה תוכנות ושירותים לניהול המחשוב. קבוצת CA טכנולוגיות מתמחה בכל סביבות המחשוב – ממחשוב מיינפריים ועד סביבות וירטואליות וענני מחשוב. CA מנהלת סביבות מחשוב, מאבטחת אותן ומסייעת ללקוחות לספק שירותי מחשוב גמישים יותר. המוצרים והשירותים החדשניים של CA מעניקים תובנות חיוניות ושליטה מקיפה למחלקות מיחשוב שמבקשות לקדם את הגמישות העסקית. מרבית החברות ברשימת Global Fortune 500 מנהלות את מערכות המחשוב המתפתחות שלהן בעזרת CA טכנולוגיות. מידע נוסף באתר CA, בכתובת www.ca.com. עקבו אחר CA טכנולוגיות בשירות Twitter, בכתובת www.twitter.com/cainc.



לפרטים נוספים: וינשטיין איריס, טל: -19016660 – 03, 4363334 – 054

תאריך:  31/01/2012   |   עודכן:  31/01/2012
איריס ויינשטיין
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
CA מציגה תוצאות עסקיות-רבעון שלישי 2012
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
השנה נרשמו יצרנים רבים להשתתפות בתערוכה, הרבה יותר מאשר בשנה שעברה, וע"מ לאפשר לקהל להתרשם ולהיחשף בנוחות לכל החידושים האחרונים שבתחום הבניה והבית הפרטי, החליטה מנהלת התערוכה, להעתיק את מיקומה לאולמי דלויה הגדולים והמרווחים. הכניסה בחינם.
לפני כשלושה חדשים, קרא האו"ם לישראל לבטל את חזקת הגיל הרך המפלה אבות לרעה ואת החיוב במזונות הנעשה במדינת ישראל על-פי מין המשלם, ולא על-פי יכולתו. ועדת האו"ם לטיפול בזכויות כלכליות, חברתיות ותרבותיות, אשר מקום מושבה בג'נבה, הביעה דאגה עמוקה מהעובדה שבהתבסס על ההלכה היהודית ועיגונה בחוק, גברים בישראל נאלצים לשלם מזונות העולים על יכולתם הכלכלית.
30/01/2012  |  אלי דניאל  |   הודעות כלליות
פלטפורמת מחשוב העל המובילה בתעשיה מציגה את ההשקה המוצלחת ביותר בתולדות החברה
30/01/2012  |  אסף מואב  |   הודעות כלליות
חגיגות הוולנטיין בפתח ומה כיף יותר מאשר ללטף ולהתכרבל עם החתול האהוב עליך ואוהב אותך בכל תנאי. תערוכת חתולים ראשונה לשנת 2012 בהשראת הוולנטיין די – חג האהבה, תתקיים בסוף השבוע 10-11/2/12 ברעננה. לראשונה, יוצגו למעלה מ-200 החתולים שישתתפו בתערוכה בהקשרים שונים הקשורים לחג.
מרצדס בנץ ישראל בשיתוף פעולה ארוך טווח בו היא תעניק חסות שנתית למועדון הגולף בגעש. שיתוף פעולה זה תואם את מדיניות קונצרן מרצדס בנץ, אשר מזוהה בכל העולם עם ענף הגולף ומקיים למעלה מ – 20 שנה את טורניר MERCEDES TROPHY בו משתתפים מידי שנה למעלה מ – 58,000 שחקנים מיותר מ – 43 מדינות ברחבי העולם.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il