|   15:07:40
דלג
  אהרון רול  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?

חסות מופרכת ותמוהה

תמיכה שאינה מסויגת באולמרט ע"י עורך עיתון לאור כל הידוע לנו כיום, מהווה לגבי דידי עלבון לאינטיליגנציה, חוסר דבקות בעובדות בסיסיות וחוסר יושר אינטלקטואלי
12/05/2008  |   אהרון רול   |   מאמרים   |   פרשת אולמרט   |   תגובות

מכתב פתוח לאהוד (בן עזר), סופר עברי

להוותי הוברר לי למעלה מכל ספק כי עיתונך האינטרנטי אשר החלת את משלוחו אלי זה לא מכבר, מהווה את המגש אשר מאפשר לך להעביר לקוראים את דעותיך (הלגיטימיות) באשר לתמיכה ללא סייג בראש הממשלה אהוד אולמרט.

תמיכה שאינה מסויגת באולמרט ע"י עורך עיתון, לאור כל הידוע לנו כיום, מהווה לגבי דידי עלבון לאינטיליגנציה, חוסר דבקות בעובדות בסיסיות וחוסר יושר אינטלקטואלי.

אביא כאן מספר מציטוטיך בעיתונך על-מנת להבהיר הנקודה: "...אולמרט הוא היום ראש ממשלה ומהווה מטרה למסע ציד חסר מעצורים". נחום ברנע, ידיעות אחרונות, 9.5.08

"אני תומך במאה אחוז באהוד אולמרט. התנהלות החקירה הנוכחית נגדו אינה לכבודה של מערכת המשפט הישראלי והיא סילוף של הדמוקרטיה הישראלית ושל רצון הבוחר – וככה היא גם תיזכר בהיסטוריה. כזאת עשו לקודמו וכזאת יעשו גם למי שיבוא בבוא היום אחריו, יטרפו אותם חיים!". אהוד בן עזר, סופר עברי.

כמובן שישנן עוד התבטאויות ברוח זו בעיתוניך האינטרנטיים, אך הנאמר לעיל מבהיר היטב את כוונותיך.

קיימים נושאים אשר רק המצוי בהוויה הישראלית, במבואותיה ומוצאותיה חייב לדעתם. המדובר הוא בנחום ברנע, זה המכונה "עיתונאי", ואשר כל דרדק בבית דרבנן כבר יודע ומכיר את המסע האתרוגני בעשרות כתבות חסות שעורך הוא למען האולמרט משך השנתיים האחרונות בתמורה לגישה חופשית (כפי המשתמע), לידיעות מ"מקורבי ראש הממשלה" ו"לפרס ישראל" מתוזמן ומוזמן לכאורה (אוי לאותה בושה). להבדיל אלף אלפי הבדלות וללא רמיזה ולו דקה שבדקה למהות אלא לסגנון בלבד, דומה הדבר לאותו אחד ששואל את גבלס מהי דעתו על פטרונו היטלר... כמוהו כשלב השאלה הזהה, וכמובן שלב התשובה הזהה.

האם שקלת ברצינות צעדיך בהביאך את נחום ברנע לעדות לטובת אולמרט?

הלאה. במי בדיוק אתה תומך (כדבריך)? האם בזה אשר רימה את כל עם ישראל בטענו (יחד עם פטרונו, אריק שרון) כי "פינוי גוש קטיף טוב מבחינה ביטחונית לעם ישראל" (ואיני נדרש כאן לשאלה אם נחוץ היה הפינוי אם לאו)? האם באמת ובתמים אתה מאמין בתועלת של אלפי הקסאמים המומטרים בפראות מאז הפינוי מרצועת עזה, ועל החטיבות והאוגדות הצה"ליות העסוקות בהגנת הנגב המערבי, כטובים למדינת ישראל? האם מדינת החמאס העזתית "טובה לישראל מבחינה ביטחונית"?

האם אתה היחידי במדינת ישראל שלא קרא את דוח ווינוגרד? האם הערכת הדוח כי האולמרט כשל חריפות בכל אשר נגע במלחמה זו, אינה נחשבת בעיניך? האם אין זאת ברור לכל, כי החיזבאללה בתהליך מואץ של השתלטות על לבנון כאשר אנו נקבל את אירן וכל ארסנל הנשק שלה על גבולנו הצפוני כתוצאה מ"הישגי" אולמרט "המופלאים" במלחמת לבנון השניה?

האם הצבת אשר ישראל עומדת להילפת בה - מדינת החמאס מדרום ומדינת חיזבאללה מצפון תחת המטריה האירנית - והכל מעשי ידי חביבך אולמרט לדראון, אינם מביאים אותך להכרה בנזק האדיר שגרם ועדיין גורם זה לישראל?

אתה מדבר על תהליך רדיפה נוגד דמוקרטיה? היכן היית כאשר חביבך האולמרטי יחד עם שרון ניתצו כל הליך דמוקרטי תקין על-מנת להעביר בכנסת את נושא פינוי גוש קטיף? אהה, הבנו, הדמוקרטיה הינה מושג גמיש לדידך, הדמוקרטיה הינה כשרה למהדרין כאשר מטרותיך (במשתמע) מושגות, ולעזאזל הכל. האם זהו המסר והמוסר ההוטנטוטי שאתה מנסה להעביר לקוראיך? הרי אינך מאמין באמת ובתמים בכוונות "השלום" של סוריה, אירן, החמאס ורובו של העם הפלשתיני, הרי אינך נדרש אפילו לחוכמה מופלגת בנושא, עליך אך להאזין ולקרוא במאות ואלפי הצהרות משך עשרים השנים שחלפו לאשר אומרים לך אלו על כל גיבעה ותחת כל שיח כמוש בנוגע לכוונותיהם להשמדת ישראל בשלבים.

האם באמת ובתמים מאמין אתה כי 'תהליך אנאפוליס', הוויתור על רמת הגולן, פינוי המאחזים וזאת ללא תמורה והתחייבות מעשית כלשהי, אשר בוודאות יציבו את אירן על גבולנו המזרחי ואשר הוצעו ע"י חביבך אולמרט נעשו לשם שמים ולטובת ישראל... כן, וודאי, ממש כפי שתוצאתה המובטחת של פינוי גוש קטיף היתה "לטובתנו כולנו". הטחו עיניך מראות כי מדובר כאן במלחמת הישרדות אישית ומכוערת של האולמרט על גבו של עם ישראל? מנצלים אותך חביבי ואתה מוחה פניך מפרשות חביבך.

האם נאטם מוחך לנוכח החשדות העולים הר כגיגית נגד האולמרט? האם אפשר כי אתה והמעטים המחזיקים בדעתך טועים, ורובו של העם החכם וחפץ הקיום הזה צודק לנוכח המובא בפניו בחששו מפני מושחת סידרתי בראשות הממשלה המוכר נכסי ארצו במכירת נכסי ד'לא ניידי פומבית (נאמר כי לכאורה הפך זה להרגל מגונה אצלו, פרטית וציבורית) בעבור עוד מספר חודשים בשלטון, או לחילופין החלצות מהחדר הליזולי? האם אפשר כי אין עשן בלי אש? הרבה אש? היכן למצער הינה הספקנות האינטלקטואלית שלך, היכן היא הבחינה של הנחותיך, מאין הנחרצות הזו בהגנתך על האולמרט?

גם טענתך (במקום אחר בעיתונך) כי האולמרט מעולם לא נגזר דינו בפלילים, והוא צח כשלג הינה מופרכת ומעידה על התעלמות מעובדות בסיסיות מהנעשה במדינת ישראל. אנה פנה לכתביהם ודבריהם של השופטים נירה לידסקי, שלי טימן והעו"ד אביגדור פלדמן בנוגע למערכת "הצדק" הישראלי. אלו מקצת מהנועזים אשר יצאו בריש גלי נגד סיאוב מערכת המשפט הישראלי ונטייתה לאתרג שועים ומושחתים. האם ברור לך ההבדל בין 'זכאי מחוסר הוכחות' ל'זכאי מחוסר אשמה'. היכן ממקם אתה את חביבך בהגדרות אלו?

הכיצד מתגולל אתה על אלו "הטורפים את ראש הממשלה" בעוד אשר משך השנתיים האחרונות, רובה ככולה של העיתונות (ידיעות מעריב, הארץ) וכלל המדיה האלקטרונית איתרגו את האולמרט ללא כל חשבון? באם יושר אינטלקטואלי הוא דרכך, היכן היית משך השנתיים האחרונות כאשר אך קומץ זניח (מבקר המדינה מר לינדנשטראוס, ירון זליכה, אריה אבנרי, יואב יצחק... לא רבים נוספים) הותקף בגסות ובשיני מלתעות טורפות ע"י האולמרט ומקורביו כאשר אלו התריעו "זעקי ארץ מושחתת" ואף אחד לא קם, כולל אתה עצמך?

ככותב מאמרים אשר חייב דין וחשבון אך לעצמו (כמוני למשל), יכול אתה לכתוב ולהביע דעה ככל העולה על רוחך (במגבלות חוק לשון הרע). מצבך שונה כאן. אתה מביא מאמרים מכותבים שונים בעיתונך האינטרנטי. האם שאלת אותם כותבים באם מסכינים הם לחסות אשר אתה מעניק לחביבך אולמרט ואשר מהווים שלט ניאון מנצנץ לכוונותיך באיתרוגו של האולמרט? האם מוכנים הם לפירסום מאמרים בעיתונך בתנאים אלו? מדוע אין בנמצא כל 'גילוי נאות' באשר לכוונותיהם ונטיותיהם של אלו, כולל שלך?

האם לגבי דידך, אדם אשר נבחר לתפקיד ראש ממשלה בישראל הינו חסין מפני חקירות פליליות וכל חקירה מעין זו מהווה כדבריך "סילוף של הדמוקרטיה הישראלית ושל רצון הבוחר"? כלומר, לגישתך, באם הנבחר לראשות הממשלה חשוד כמושחת סידרתי אשר העשייה לביתו הינה בראש מעייניו והעומד לנזק את המדינה, לדעת רבים וטובים, עלינו להשלים בהכנעה עם מצב זה ולבלוע את צפרדע השחיתות והכישלונות למשך ארבע השנים הבאות? על אופוזיציה וחובתה לבקר ולנגח את השילטון החשוד בשחיתות, מעצם תקפות המשטר הדמוקרטי, שמעת?

והכיצד מתיימר הינך לדעת את 'רצון הבוחר'? באם רצון זה כה חשוב לך, מדוע אינך יוצא בקריאה למשאל עם בנוגע לרצון הבוחר לאור הארועים משך השנתיים האחרונות, האם לדעתך רצון הבוחר הוא כי כך יהווה במדינת ישראל, או שאולי, רק אולי, שוב הולך הבוחר שולל בידי מערכת בחירות מנותבת ממון (שהושג בדרכים מפוקפקות לכאורה), יחצנות משומנת וחסרת עכבות? האין גורלה וקיומה של המדינה היחידה בחלד של העם היהודי חשוב יותר מחביבך אולמרט? מהו זה שאתה אומר לנו, "נגעת נסעת", "בחרת נתקעת", זהו שאתה מנסה לומר לנו כאן? הנושא אינו בדיחה או משחק ואנו איננו משחקים כאן בגורל המדינה כידוע לך.

הכיצד לא עולה בדעתך עובדה פשוטה והיא כי נבחר לראשות הממשלה אשר אין קופת שרצים תלויה על גבו והוא ישר כסרגל, אינו צריך לחשוש מחקירות, ונכון ביותר להניח כי אלו לא יפתחו מלכתחילה בהעדר סיבות להן?

השאלה "על מי אתה מגן כאן" אינה מספקת, השאלה אשר חייבת להשאל היא "על מה אתה מגן כאן". הגם אתה באתרוגני האג'נדה החד-צדדית, האם לא שבענו מהם די והותר? האם הצהרות "השלום" הלולייני והמופרך נוסח אולמרט, אסאד, החמאס ואחרים נוטעים בדמיונך מטעי אתרוגים רגישי פיטם?

הריני חש מותקף אינטלקטואלית לנוכך ההתבטאויות הנחרצות והחד אולמרטיות בעיתונך כלעיל, ובמידה ויש בכוונתך להמשיך בקו האתרוגני למען האולמרט, אבקשך להוציאני לאלתר מרשימת התפוצה של עיתונך. מאידך, אשמח להיות ברשימתך במידה וישונה הקו אשר עיתונך מוביל, וינתן לי ליהנות שוב ממאמרים פובליציסטים ראויים.

המחבר הינו יועץ אירגוני ודירקטור ניהול פרויקטים בכיר לחברות ואירגונים בענף המחשבים
www.aaronroll.com
[קישור]/

תאריך:  12/05/2008   |   עודכן:  12/05/2008
אהרון רול
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חסות מופרכת ותמוהה
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
לא רציני
13/05/08 16:00
 
אבישוע
15/05/08 18:29
2
דוד רביבו
21/05/08 13:48
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאז ומתמיד נודע האספרגוס כצמח אצילי, שעלה בעבר בעיקר על שולחנם של מלכים ורוזנים. כיום הוא משמש כירק עממי ופופולרי בכל שכבות האוכלוסיה ומחיריו, שפעם הרקיעו שחקים, שוב אינם בשמיים.
12/05/2008  |  ראובן לייב  |   מאמרים
בגלות תמיד היה אפשר לפגוש ביהודים ש"הפנימו" את היחס סביבת הגויים לאחיהם ורצו להיות "קדושים" יותר מאפיפיור – סיפרו בדיחות או סיפורים מעליבים על יהודים. בכל מופע אנטישמי הם היו הראשונים וגם הפעילים. גם יהודים וגם הגויים בסביבה התייחסו אליהם בבוז – ובקיצור, אף אחד לא אהב אותם. קראו להם "יהודונים' – גם היהודים.
12/05/2008  |  יעקב אסתרליס  |   מאמרים
אחרי כל הרעש והצלצולים אלה העובדות, (נכון לימים אלה): משה קצב, שהיה בעבר נשיא המדינה, אולץ להתפטר מכהונתו כחצי שנה לפני סיומה, בעקבות חקירת משטרה והודעות היועץ המשפטי לממשלה כי יוגש נגדו כתב אישום בגין עבירות מין חמורות שביצע.
11/05/2008  |  מנחם רבוי  |   מאמרים
קודם כל בואו נהיה כנים עם עצמנו, אין מדובר בצו איסור פרסום, אלא לכל היותר בצו עיכוב פרסום, צו שנועד לתת לחוקרים קצת שקט עד אשר עיתון זר כלשהו יתחיל לפרסם מידע מתוך החקירה. ידעו זאת מראש אלה שביקשו את הצו, אלה שהצו הגן עליהם, אלה שהצו הרע עימהם וגם השופטים שנתנו את הצו.
11/05/2008  |  אפרי הלפרין  |   מאמרים
ת"א 11346/02 פשרמן אילנה ומשה נ' שיכון ופיתוח לישראל בע"מ ואח', בית משפט השלום בחיפה, שופטת: חנה לפין-הראל. ב"כ התובעים: עו"ד אלי הכהן. ב"כ הנתבעת: עו"ד יהודה פלק. מומחה התובעים: אינג' רמי חזז, מומחה הנתבעת: אינו מזוהה [חוות דעתו לא היוותה כל בסיס לפסק הדין], מומחה בית המשפט: עורך הדין אסא זוהר שהוא גם אדריכל ושמאי.
11/05/2008  |  ד"ר אברהם בן-עזרא  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il