|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

הסטטוס קוו מסתיים

השבוע מערכות יחסים עומדות במבחן ויש מקרים רבים של חוסר אמון וחוסר הבנה - גם ברמה הארצית המצב גורם להמשך הסקנדלים במדינה וגם: תחזית לבנימין נתניהו ומה קורה בבחירות לארה"ב
16/05/2008  |   טובה ספרא   |   מאמרים   |   תגובות

כוכב מרקורי נמצא במצב של עצירה לפני שיתחיל בנסיגה לאחור, ואת השפעתו נרגיש כבר בימים הקרובים. חלק מההשפעה של מרקורי, כפי שכבר נכתב כאן במדור, הם השמועות והספינים שמגיעים לכל מקום ובכל נושא.

הירח המלא בתאריך 20.05, במעלה ה-29 במזל עקרב, מושפע מכוכב נפטון וכוכב סאטורן. נפטון חיזק לאחרונה את האשליות בכל נושא הקשור בכלכלה (השמש במזל שור), לדוגמה הורדת ערך המטבע, לעומתו כוכב סאטורן מביא את המציאות והריאליות ומפזר את העננים שהביא כוכב נפטון.

המיקום של הירח והשמש במעלה האחרונה (עקרב-שור) מעורר את האינטנסיביות, ומשפיע מבחינה אמוציונאלית ברמה גבוהה יותר.

כוכב מרקורי, שמאט עתה עד לעצירה בתאריך 26.05, מצטרף לאסטרואיד סרס, ובהמשך יוצר גם קשר לכירון ונפטון; זה זמן מיוחד לרעיונות יוצאי דופן וחדישים, לפרוץ את מגבלות המחשבה. כוכב כירון הוא יוצא דופן בהתנהגותו ואינו שומר על יציבות. כל מה שמסמל סטאטוס קוו מסתיים, הרעיונות מאתגרים את התבניות, גם במישור הארצי. לוחות זמנים עלולים לאכזב, פגישות מתוכננות עלולות להתבטל כך פתאום, וצפויים מצבים של חוסר הבנה. כדאי להקשיב שוב למה שנאמר, האם המילים שנשמעו הן אלה שנאמרו, גם אם זו סתם בדיחה... היא עלולה להתקבל לא כמו שהתכוונתם, ולגרום לאצבע המופנית נגדכם.

כוכב ונוס מייצג את האהבה וההדדיות; במפגש עם כירון, שמייצג את המקום הפצוע בנשמה של כל אחד מאיתנו, המצב הזה עלול לגרום לכך שהרצון לקבל אהבה נפגע עכשיו, וההיבט בין אלה יוצר כעס, רוגז וגורם לטריקת דלת. כדאי לשמור על סבלנות, הרגישות של כולם גבוהה יותר.
מארס במזל אריה גם הוא אמוציונלי; קיים רוגז, כעס, קוצר נשימה וכבוד עצמי. כך שההיבט של ונוס וכירון, עם הצבע של המארס באריה, גורם לכך שנושאים של אמון הדדי ונאמנות במערכות יחסים ושותפויות עולים על השולחן.

סרס הנמצא במזל תאומים, בהיבט עם הסאטורן, בוחן בחוכמה את הפרטים ולא מפספס דבר, מה שיכול לעזור למצב. במצב הזה יש אפשרות למצוא את התשובות ואל תשכחו שעם חיוך ואהבה, המציאות של כולנו יכולה להיות נחמדה יותר.

בנוסף, השילוב בין נפטון, כירון וראש דרקון, גורם ליציאה מפרופורציות כמעט בכל נושא. הוא גם משפיע רגשית ועלול לגרום לכך שאנשים נפגעים במהירות. זו תקופה של אסקפיזם, דחייה והתכחשות, מה שמתפתח בקלות לסקנדלים, מבוכה, כמו שאנו כבר חווים בהווה. שימרו על מילה, אמת, הגינות וכבוד בכל מו"מ. כך תמנעו חשיפה של מניעים חבויים ומביכים.

מבנה הכוכבים האלה עלול גם לחשוף דוחות מזויפים ועוד כמה ידיעות שקריות שיזלגו אט אט לידיעת כולנו.


כלכלה ושווקים:

בתקופה האחרונה אפשר לראות את חוסר היציבות המאפיינת את השווקים, התנודות הן לכאן ולכאן. יופיטר העוזר מחד לאופטימיות ומאידך מביא להיסטריה, יש הגזמה בתגובות אבל אחר כך יש רגיעה, עד שמופיעות כותרות חדשות.
נפטון גורם לחוסר וודאות ובתאריך 26.5 המרקורי עומד לשנות מגמה, מה שגורם על-פי רוב לתגובה לא רציונאלית, מצב רוח מרומם, היכול להשפיע גם על מחירי הנפט הנוסקים בינתיים אל על. השילוב בין נפטון, כירון וראש דרקון זה רק אחד הגורמים לדברים לצאת מפרופורציות.

אי אפשר להצביע על נקודה מסוימת בתקופה זו, אלא להמליץ רק על זהירות ואורך רוח. המרקורי בנסיגה עלול להפוך את הקערה על פיה.
בהמשך ההיבטים של היופיטר ואורנוס, היוצרים היבט עם סרס בתאריך 21.05, ימשיך לגרום לעליות מחירים (סרס הוא האסטרואיד הקשור לתבואה, דגן וגרעינים בחקלאות), כך שנשמע שוב על מחסור ורעב בגלל עליות המחירים של אורז, תירס וחיטה.
אפשר שנשמע על פעילות ותוכניות לפתור את הקשיים האלה, אם כי כל עוד סאטורן עובר במזל בתולה, הנושא יחזור לכותרות כל פעם מחדש.


אצלנו:

כוכב מארס הגיע בשבוע האחרון למזל אריה, המסמל את השלטון והסטאטוס של מדינת ישראל. במקום הזה יש כמה כוכבים, שהשפעתם ניכתר על אופייה של מדינת ישראל. הירח הנמצא בתחילת מזל אריה מסמל את העם, ואכן העם במדינת ישראל מגלה מעורבות גדולה מאוד במתרחש בפוליטיקה, בכל מה שקורה במדינה ויש לו השפעה על ההתנהלות כאן.

באוגוסט 2005 עבר כוכב סאטורן על הירח, באותה העת התבצעה ההינתקות ואלפי אזרחים הוצאו מביתם, בעוד השטח הופקר לרשות הפלשתינית. באותה התקופה אמרתי בתוכנית הרדיו "לילה חי מאוד" ברשת ב', שזה ילווה בהרבה צער, בכי וכאבי לב. באותה התקופה הצער היה גדול, אבל המשמעות של צער וכאבי לב התבררה רק בהמשך, כאשר הפלשתינים הפכו את אותו אזור לבסיס ממנו הם פוגעים בכל הסביבה, בשדרות, ישובי עוקף עזה, ואשקלון... ופיתרון אין.

בהווה, מארס שהגיע למזל אריה "הדליק" שוב את האזור, ובימים הקרובים המארס יגיע לירח... למה נוכל לצפות??? כמה פגיעות נוספות נספוג???
המקום הזה במזל אריה "הופעל" על-ידי הסאטורן גם בזמן מלחמת לבנון השנייה והעביר את כולנו שיעור, ולימד אותנו שאין קיצורי דרך - שעל הדרך בה "מורחים" כאן קבלת אחריות יש תשלום. עתה התקדמותו של כוכב מארס במזל אריה, לא תעשה הנחות, אלא אולי אנחות...

ישראל "עזבה" את לבנון אחרי החלטתו של אהוד ברק בתאריך 24.05.2000. באותה תקופה הייתה במפה של מדינת ישראל צמידות של הכוכבים יופיטר וסאטורן על השמש של המדינה. עכשיו כוכב נפטון מסתובב סביב אותן מעלות וגורם להתמוססות, לחוסר שיתוף פעולה, ואנו חוזים בפירות של התהליכים הללו, לבנון בידי החיזבאללה, סוריה ואירן...

במדור הזה נכתב לפני שבוע שכוכב מארס נמצא במזל אריה, בית השלטון, וש"יהיה שמח". כולם קוראים את הכותרות בכל העיתונים, בושה, מבוכה, סקנדאל, זה מה שאנחנו מקבלים בימים האחרונים מהמנהיגות, מראש הממשלה וחברי הממשלה, שאינם מתביישים להמשיך, כאילו דבר לא קרה.
כירון, נפטון וראש דרקון משולבים יחדיו במזל דלי, משפיעים לאורך השנה על המדינה, בעיקר בגלל שהמבנה הזה נימצא במפת יום ההולדת של המדינה, במקום המסמל שלטון, מנהיגות וכו'. בעבר כתבתי שמבנה הכוכבים (נקודת ביניים) של נפטון פלוטו, יוצרים פער בין השלטון והעם. אין שום קשר בין מה שמרגישים האזרחים הפגועים ובין אלה הרואים את עצמם מורמים מעם.


בנימין נתניהו:

במדור הזה נכתב בתאריך 04.04.08 על 'הליכוד', כמפלגה המקבלת אשראי גדול מהציבור התומך בה. מצב הכוכבים המתפתח בעזרת אורנוס פלוטו במהלך 2008-2009, גורם לכך שהמפלגה יוצרת נישה שונה מהמפלגות האחרות ומעמדה הולך ומתייצב, מה שישפיע על כוחה ביום הבחירות.

הכוכבים מתארים שמנהיג הליכוד, בנימין נתניהו, זוכה לעדנה. כוכב אורנוס תומך בשינוי שהוא עובר, בונה אצלו יציבות לצד יכולת לבטא כישורים ופוטנציאל אישי, מה שמחזק את מעמדו והקרדיט אותו הוא מקבל הולך ומתרחב בהדרגה.

נתניהו בונה את שמו כבר לאורך זמן כאדם בעל מיומנויות ייחודיות, עם הערך המוסף הייחודי רק לו. ועדיין, בגלל מצב הכוכבים בעת שנבחר במאי 1996, ברור מאוד שהתמיכה בו באה מנישה מסויימת, מאנשים שאינם תמיד במרכז הקונצנזוס. הכבוד וההערכה כלפיו אינם נפגעים, ולכן גם כל הדלתות נפתחות בפניו במהלך השנה הקרובה. הכוכבים אורנוס ונפטון עוזרים לו, ומאפשרים גם לאנשים סביבו ללמוד להעריך אותו ולתת לו קרדיט גדול יותר. מאידך, יהיה עליו להיזהר ממתן אמון באנשים לא נכונים, כאלה שאולי מחייכים אליו, אבל עלולים להכשיל אותו אחר כך ולפעול מאחורי גבו.

בנתניהו ניכרת הבשלות, יחסית לתקופה בה היה ראש ממשלה בפעם הראשונה. בהדרגתיות הוא בונה את מערכות היחסים עם הקשת הפוליטית הרחבה והמגוונת, תוך הפגנת יציבות, סבלנות ויכולת ללמוד גם דברים חדשים. ההורוסקופ האישי של בנימין נתניהו, מעיד על הקשר החזק שלו עם מדינת ישראל. השמש במזל מאזניים, במעלה ה-27, צמודה לאופק במזל מאזניים של מדינת ישראל. כוכב המרקורי שלו נמצא במקום בו נמצא נפטון, המסמל אידיאלים ולעיתים גם אשליות, לכן דבריו ביחס למדינה נשמעים בלהט רב. כוכב מארס שלו נמצא במזל אריה, בצמידות למיקומו של כוכב מארס של המדינה, מה שמצביע על כך שהמטרות של מדינת ישראל הן גם המוטיבציות של נתניהו.
נתניהו דיבר בעבר וממשיך בהווה, ואין ספק שיעשה כך גם בעתיד, את החשיבות של השורשים והשייכות למקום בו נולד, מדינת ישראל.

במפת הקומפוזייט (שיתוף) שלו עם הליכוד, יש שילוב אידיאלי ואופטימאלי, מה שמראה על רצף עבודה משותף המייצר יציבות והתפתחות, ומאפשר ביטוי הפוטנציאל בתנאי תחרות בהווה ובעתיד. כך גם מפת הליכוד עם מדינת ישראל במהלך השנה הקרובה.

חשוב לציין, ששאלת השאלות מי יהיה ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל, תלוי בתאריך בו יתקיימו הבחירות.


וחוזרים לארה"ב, ברק אובאמה, הילרי קלינטון וג'ון מק'קיין...

במדור הזה, נכתב על הילרי קלינטון שהיא בת מזל עקרב עם מארס במזל אריה, שאינה מאלה המרימים ידיים. בהצהרותיה האחרונות הכריזה הילרי קלינטון שהיא ממשיכה; אומנם יש כוכבים שגורמים למשבר אמוציונאלי אצלה, בעיקר כאשר האורנוס יגיע אל הירח שלה, אבל זו יכולה להיות גם הפתעה.

הבעיה הגדולה היא של ברק אובאמה, מסוף חודש מאי, בעיקר בגלל שכוכב אורנוס יהיה מול המארס שלו במפה וזה - מעבר לאכזבות שינחל - מסוכן מאוד עבורו. גם היופיטר ששינה מגמה, מפסיק לגונן עליו. אורנוס יפעל נגדו עד סוף חודש יולי 2008. הסגנון שלו יהפוך להיות אגרסיבי, ביטויים גועליים, מידע שחלקו אמיתי חלקו לא, הכל במטרה להוריד אותה ולפגוע בה. בעיקר אם ירגיש שהיא "מאיימת" על מועמדותו. האימפולסיביות תגבר והמילים יקדימו את שיקול הדעת.
גם ההורוסקופ של הכומר, האב הרוחני שלו, ג'רמייה רייט, עם השילוב של מרקורי מארס, מעיד על כך שהוא אינו מאלה ה"סותמים" את הפה. וברקע הגורמים הגזעניים כמו ה-KKK שלא נעלמו (ההורוסקופ של אלה הוא עם השמש במזל גדי השמרן), ולאובאמה יש "בית אויבים" דומיננטי.
כוכב אורנוס, המפעיל את ההיבט מארס נפטון בהורוסקופ של ארה"ב, עלול להוציא שדים מהבקבוק ואפשר לצפות להכל.

אצל מק'קיין, אורנוס יעבור במהלך החודשים הקרובים, ובעיקר באוגוסט וספטמבר, ועלול להשפיע על מצב בריאותו. גם מארס בקידום נפגש עם הירח המקודם ואנו נפגוש בצדדים אחרים באופיו, התפרצויות זעם ואסרטיביות שלא נראו אצלו עד כה.

כמו שכבר נכתב כאן במדור, עד שלא נדע מיהם המועמדים הסופיים אחרי הוועידות של הדמוקרטיים והרפובליקנים, קשה להצביע על הנשיא הבא של ארה"ב.

כוכב מרקורי שמשנה מגמה בתאריך 26.05 יהיה בריבוע לנפטון של ארה"ב. נפטון גם הוא משנה מגמה וגם הוא יהיה בקשר עם המרקורי, כך שההיבט הזה "יעבוד" משני כיוונים ויחדד את המצב שמידע רע מגיע לסביבה, בעיקר בענייני צבא ואסטרטגיה. רצוי וכדאי לא להאמין למה ששומעים...

ייתכן שהשינוי באסטרטגיה הפוליטית (כוכב אורנוס מדליק את ההיבט מארס נפטון במפה של ארה"ב), קשור גם למשבר בינלאומי, משהו הקורה בפתאומיות. אבל עם נפטון ברקע, לא בטוח שזה נכון ועוזר לאינטרסים של ארה"ב.

תאריך:  16/05/2008   |   עודכן:  16/05/2008
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הסטטוס קוו מסתיים
תגובות  [ 23 ] מוצגות   [ 23 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ש.רובי
16/05/08 16:51
2
EMW
16/05/08 16:51
3
רומן ק.
16/05/08 16:55
4
דן 7
16/05/08 16:57
5
איל08
17/05/08 02:25
6
ml
17/05/08 06:10
7
אסטרולגיה=שרלטנות
17/05/08 07:47
 
קוראת קבועה
17/05/08 09:21
 
אסטרולגיה=שרלטנות
17/05/08 09:41
 
אסטרולגיה=שרלטנות
17/05/08 09:32
 
גל ד
17/05/08 09:50
8
זרובבל י
17/05/08 08:35
9
klf 2008
17/05/08 11:23
 
רוחה ל.
17/05/08 14:45
 
חה
17/05/08 21:35
10
איפכא מיסתברא
17/05/08 11:45
 
רוחה ל.
17/05/08 14:53
11
נעמה ג.
17/05/08 15:01
12
שבל
17/05/08 19:16
13
s
17/05/08 20:46
14
הודיה
18/05/08 13:50
15
קורא קבוע
18/05/08 13:52
16
קוראת קבועה
19/05/08 20:42
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
העובדה שבמדינת ישראל כבר לא ניתן להיבחר בלי להוציא עשרות מיליוני שקלים, ובלי לגייס את הכסף הזה ממיליארדים, היא מקור להשחתה שפרשת אולמרט היא רק דוגמה למה היא יכולה להוביל. יש אפשרות אחרת.
16/05/2008  |  קובי לירז  |   מאמרים
יש ומתמנה בורר שהוא גם מומחה בנושא שבמחלוקת בין צדדים לדיון, ואותו בורר מוצא לנכון לנקוט בשיטת "ראש גדול" ולחקור את האירועים הקשורים לסכסוך הנדון בפניו מעל ומעבר למצופה, תוך השקעת זמן ומשאבים על ידו באופן עצמאי ויזום.
16/05/2008  |  דר' אברהם בן עזרא  |   מאמרים
"הפחז הוא מן השטן" - קובעת אמירה ערבית. איפוק יתר עלול להיות גם כן מבית היוצר של השטן. הציבור הישראלי, כולל רוב תושבי מערב הנגב, הסובלים יום-יום מפיגועים ומאימת הפצ"רים והקטיושות, גם הם לא חושבים שב"זבנג- גמרנו". אבל יש דבר כזה כמו שפוך חמתך על החמאס והג'יהאד שיידעו אותך. זה לא רק בשל הקתרזיס - אשר גם במישור הלאומי הוא חשוב - אלא גם כמענה הולם.
16/05/2008  |  צבי גיל  |   מאמרים
הצפוי הנצפה והחזוי
16/05/2008  |  אברהם (פריצי) פריד  |   מאמרים
כאשר מדובר במקומותינו באשר לשוחד, הענקתו או קבלתו, מיד נוצר בתודעתנו ההקשר למעטפות "מרשרשים" המחליפות ידים בתמורה לטובת הנאה שוות ערך לכסף בתנועה סיבובית, אם ישירות או באמצעות צד שלישי, רביעי ואף יותר.
16/05/2008  |  אהרון רול  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דוד חרמץ
דוד חרמץ
עדויות של אנשי הוראה, כמו גם הורים לתלמידים במערכת החינוך הממלכתית, מובילות למסקנה: הרוח הפרוגרסיבית העיפה את לימודי מורשת היהדות מתוך אוהלי הלימוד של התלמידים החילונים    אותה רוח ...
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
איתמר לוין
איתמר לוין
השופט ליאור גלברד שם לב לכל פרט בדיוני חדלות פרעון, גם כאשר יש הסכמות בין הצדדים, ודוחה בקשה חסרת בסיס לקיים דיון בדלתיים סגורות. חבל שהוא אינו מקפיד על עמידה בזמנים וכך נוצר על הב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il