|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

לתת עדיפות לתמונה הגדולה

מאמצע החודש יתעוררו עימותים וקונפליקטים, חלקם סודיים בין כוחות גדולים המשפיעים על כל היקום, ושוב המזרח התיכון יהיה "תוסס" וגם: אילו סיכויים מציבים הכוכבים למועמדים בבחירות הבאות
06/06/2008  |   טובה ספרא   |   מאמרים   |   תגובות

בערב חג 08.06 צפוי שילוב המחזק את האווירה ההרמונית. השמש והוונוס במזל תאומים, ישפיעו על האווירה, היופי ישפיע ונראה אותו גם על השולחן הערוך לחג. למעשה, השילוב הזה כבר משפיע מתאריך 01.06 וימשיך עד לתאריך 19.06.

בתאריך 07.06 הירח במזל אריה בצמידות לכוכב מרקורי בנסיגה, זהו אינו יום לאינטלקטואליזם, אלא יום שהשיחות בו יותר קלילות.

השילוב בין האסטרואיד יונו והאורנוס, גורם ליצירת ריגושים, אבל אינו מבטיח מערכות יחסים שיש בהן מחויבות. קשה ליצור פיוס. אורנוס מביא את השינוי למערכות היחסים. האסטרואיד יונו מסמל נישואין, זוגיות ושותפויות.

הכוכבים במזל תאומים מצביעים על קלילות, על הצורך בגיוון ועניין, ואינם עוזרים כאשר מי מאיתנו מנסה ליצור תמונה שיש בה שלמות. כדאי כעת לתת עדיפות לתמונה הגדולה, לעסוק יותר בתכנון, תוך תשומת לב לפרטים ולא בהוצאה אל הפועל. כל מה שקשור בתקשורת בינאישית וכללית משפיע על האווירה. אין כמו התאומים באיסוף מידע והעברה הלאה, גם משחקי מוח לסוגיהם (תשבצים, פאזלים, סודוקו, שחמט וכד') משגשגים בעת הזו יותר מתמיד. דווקא מרקורי בנסיגה עוזר בזמנים אלה, מאחר ויש נטייה לחזור ולבדוק את מה שאתם עושים, כותבים או חושבים. כמו שכבר נכתב בעבר, בזמן הנסיג, מתאים לעסוק בפרטים, לשים לב לקוצו של יוד. הזהירות המתבקשת היא בשיחות ובמו"מ, כאשר הלשון עלולה להקדים את המחשבה. מארס התומך בכוכבים במזל תאומים "תורם" לפזיזות וחוסר סבלנות בימים הקרובים.

בתאריך 12.06 הירח במזל מאזניים הרמוני לשמש; על-פי רוב במצב כזה, קל יותר לקדם תוכניות. הוונוס בריבוע לאורנוס, ולכן השאירו את ערוצי ההקשבה והמחשבה פתוחים. רעיונות שיש בהם נטייה לפרפקציוניזם אינם בהכרח תואמים את אלה של הסובבים אתכם. הפתעה יכולה להיות לכל מי שמתנסה בתחום כתיבה יצירתית. גם השילוב הזה מנער את המערכת הרגשית, ואינו מבטיח יציבות.

בהמשך, השמש והמרקורי בריבוע לכוכב אורנוס, יוצרים מצבים של חילוקי דעות. נסו לשמור על פתיחות, זה יאפשר לכם לשמוע דעות שונות ואחרות ויעזור לכם להגיע למסקנות חיוביות אחרי שיפוט ובחינה מחודשים, ובכל מקרה, זה תמיד עדיף על וויכוחים ועקשנות סובייקטיביים.
כל התקופה הנוכחית ממשיכה להיות מושפעת מכוכב מארס הנע במזל אריה, לכל רעיון או התפתחות שאתם יוזמים מתלוות דרמה והרבה פעימות לב.

האסטרואיד סרס נמצא מול כוכב פלוטו בתאריך 11.06, בנקודת האפס סרטן-גדי, נקודה המשפיעה על כל היקום, זה יום שבו צפויות הודעות הרגעה מהסוכנויות השונות, על אסונות טבע או אסונות אחרים הנגרמים ביוזמתם של אנשים.

כוכב פלוטו הכוחני מתחלק בחזרה למזל קשת, וישהה שם במהלך התקופה שבין התאריכים .13.06 ועד 25.11.08. המעלות הרגישות בסוף מזל קשת, עלולות לעורר שוב את הוויכוחים הפילוסופיים המבוססים על קיצוניות דתית וכל המשתמע מזה.

מבנה הכוכבים, זנב דרקון בצמידות למארס מול הנפטון והכירון, מאמצע חודש יוני 2008 ועד לתאריך 29.06, יעוררו עימותים וקונפליקטים, חלקם סודיים בין כוחות גדולים המשפיעים על כל היקום, ושוב המזרח התיכון יהיה "תוסס". כוכב מארס בהיבט לאורנוס, ומעברו של כוכב פלוטו בחזרה למזל קשת, גורמים למצב שהטרור והאלימות יהיו שוב בכותרות. גלים אלה יהיו בעירק, אירן, לבנון וגם אצלנו בישראל ואצל הפלשתינים.


כלכלה ושווקים:

הניסיונות בארץ ובעולם להציג את הכלכלה כיציבה ממשיכים, למרות שאפשר לעקוב אחרי השווקים, הבנקים והדולר, כדי להבין שהיציבות עדיין רחוקה. בימים אלה השמש, הוונוס והמרקורי, יוצרים היבט עם כוכב אורנוס, ומביאים גם את הגל האחרון של חוסר היציבות בזמן הקרוב, כך שהתקופה עד לתאריך 12.06 אינה רגועה.

תנודות תכופות ומשמעותיות צפויות לאורך חודש יוני ושינויים במגמה יהיו בין התאריכים 19.06-20.06, כאשר המרקורי נעצר ומשנה כיוון וכוכב מארס מול הנפטון. מחירי הנפט ימשיכו לעלות ולרדת, אולם בינתיים המגמה ממשיכה לכיוון עלייה. ומנם יש ניסיונות חדשים להפקת אנרגיה, אבל זה עדיין בראשיתו. יתכן ששוב יעלה הרעיון לתחנות רוח והשקעה טכנולוגית באנרגיה סולרית תואץ.

כוכב פלוטו החוזר למזל קשת בתאריך 13.06.08 וישהה שם עד 25.11.2008 גורם לסוחרים, לתחושת "דה ז'ה וו", שינוי בהרגשה שהנה שוב עולים על הגל שהיה מוכר כל כך בשנת 2007, עליות עליות עליות. יתכן גם שכסף פנוי בידי המשקיעים מחפש אפיקים להשקעה, וכך תיווצר שוב פעילות אקטיבית, כזו העטופה בערפילים או מסך עשן. אחת הבעיות היא שאנשים, על-פי רוב, מוציאים יותר ממה שיש להם וכאשר הפלוטו יחזור למזל גדי לקראת סוף חודש נובמבר 2008 (ועד שנת 2023), אנשים עלולים למצוא את עצמם בחוב גדול יותר (אופיו של פלוטו). וזה הרמז, נסו לא להשקיע יותר ממה שיש לכם, ואולי גם לחשוב על כך שהכרכרה אליה אתם עולים מסונוורים דוהרת בלי שליטה...

תזכורת נוספת לקוראים, האינפלציה צפויה להשפיע על "הבריאות הכלכלית" בכל העולם... כוכב פלוטו יחזור למזל גדי והחיבוק שלו עם ראש דרקון במזל גדי (אוגוסט 2009), עלול להיות כדור השלג. השינוי צפוי להיות בכל העולם עד 2011, כולנו צפויים לטרנספורמציה בתחום הכלכלי.


אצלנו:

עם המרקורי בנסיגה במזל תאומים, מדברים ומדברים וכל יום יש כותרת חדשה. מאחר והבחירות הן למפלגות, ולא ליו"ר המפלגה, בחרתי להציג את מצב הכוכבים של כל מפלגה שיכולה להיות משפיעה על עתידנו.


מפלגת העבודה

במפלגת העבודה מבינים עם האורנוס, שהם צריכים לעשות צעד, אבל עדיין לא מתגבשים. נקודת הביניים סאטורן פלוטו מעמידה גבולות. זו נקודה המעידה על הצורך להתמודד עם האמת, גם אם אינה נוחה. חשוב לעשות הערכה בלי סנטימנטים או אשליות. הנחישות של נקודה זו גרמה לחתוך ולשים את הדברים על השולחן, לצד התרחקות מחושבת, גם אם המשמעות היא הפסד סטאטוס. ההחלטה של המפלגה אמורה להיות עד אמצע חודש יולי.

נקודת הביניים סאטורן נפטון מעידים על הפער בין התקוות והרצונות, ובין הרצון הקונקרטי. יש רצון לפיתרון אבל למעשה המסר הוא כפול. קיים צורך להתייעל, למצוא מקום בתוך המציאות הלוחצת, עם רעיונות חדשים וחשיבה אחרת מזו שהייתה עד כה, לצאת מתבניות החשיבה של מפלגת העבודה המוכרים ולבנות דרך אחרת.

הצורך במרחב, מתחדד עם כוכב פלוטו ויש תמיכה במהלכים של המפלגה, שתביא גם להצטרפות של תומכים חדשים. יתכן שתחילת חודש יולי, כוכב מארס ידחוף את מקבלי ההחלטות לעשות את הצעד, וגם אם חלק מהמהלך יהיה סוג של פשרה, השינוי וההינתקות מהממשלה ישרת את המפלגה בטווח הארוך. אין כאן הבטחה להצלחה טוטאלית, אבל צפוי שיפור במעמד המפלגה, וזה יבוא לידי ביטוי בסקרים טובים יותר ותמיכה רחבה יותר.

מבנה ההורוסקופ של אהוד ברק, מעיד על "שדרוג" מצבו ביחס למה שיראה עד כה. הכוכבים עתה עוזרים לו להוכיח מנהיגות פוליטית, אבל זה נכון רק לשנה הקרובה. האפשרות לזכות בפופולריות ותמיכה מהקהל הרחב נכונה לשנת 2008; קל לבזבז את הפופולריות הזו ובכל מקרה, בשנת 2009, ההזדמנות המופיעה בחודשים הקרובים הולכת לאיבוד.

במדור הזה לאורך כמה כתבות (בתאריך 03.02.08 ואחר כך בתאריך 22.02.08) נכתב שחולשתו של אהוד ברק היא תזמון לא נכון של קבלת ההחלטות, על-פי רוב הוא עושה זאת רגע אחד מאוחר מדי. במדור בתאריך 16.05 ציינתי את החודשים יולי אוגוסט הקרובים, בהם כוכב סאטורן יעמיד אותו במצב בו עליו להחליט, זה גם הסיכוי שלו להצליח עם מפלגת העבודה בבחירות הקרובות.


קדימה:

במדור הזה כבר נכתב בשבוע שעבר על המפלגה הנמצאת עתה בשלטון. לא ארחיב על מצבה, אלא אחזור על כך - "נקודת הביניים אורנוס נפטון חושפת מצבים אותם מנסים חברי המפלגה להדחיק, האמת הערומה עולה למעלה ומלחמת הכיסאות תחשוף את המגבלות של קדימה..."

מבנה הכוכבים מעיד שאין לה מרחב להתפתח אלא ההפך. כוכב נפטון על ציר הקבועים, רומז על "יחסי הציבור" הגרועים שמפלגה זו "בונה" לעצמה, בנוסף לעימותים בתוך המסגרת, למרות שחברי המפלגה נמצאים בתוך בועה ומבזבזים אנרגיה בתוכה. האכזבות יגיעו בהמשך...

יו"ר המפלגה החדש עוד לא נבחר, על ציפי לבני כבר נכתב בשבוע שעבר, "מצב הכוכבים לא קל, מתח רב ושוחק בגלל חוסר וודאות...היא עוברת התלבטויות גם אם יש מצג חיובי כלפי חוץ...", הכל זמני.

שאול מופז המתמודד גם הוא על המנהיגות של קדימה, שומע מהסביבה הקרובה שיש לו סיכוי וזה נותן לו ביטחון. אלא שהכוכבים סאטורן פלוטו התומכים בו בימים האלה הם זמניים מאוד, ולמעשה כל "ההצלחה" שלו היא זמנית. השיא שלו בקריירה היה כאשר היה רמטכ"ל בשנת 1998 ואחר כך שר הביטחון בשנת 2002. המעבר שעשה לקדימה עם אורנוס נפטון, מסביר שזו הייתה טעות והוא הבין את זה כאשר קיבל את התפקיד של שר התחבורה, ולא תפקיד ביטחוני שהוא חשב שמגיע לו. כוכב נפטון הנמצא עתה על ציר היוזמה גורם לו לחשוב שהוא כל יכול. אך זו אשליה...

אבי דיכטר, מבנה הכוכבים על ההורוסקופ שלו: נפטון על ציר היוזמה מגיע בקרוב, והאורנוס על ציר הקבועים. שני אלה מספרים שהוא עומד "להשתחרר" מכל המחויבויות. זה יכול לקבל פרשנות אחת, למשל שיהיה בהמשך ח"כ מהשורה, או פרשנות אחרת, שיעזוב את הפוליטיקה... ימים יגידו...

אחרי הפריימריז שיהיו בקדימה נוכל לפתח את האפשרויות של היו"ר החדש בהרחבה.


הליכוד:

במדור הזה נכתב בהרחבה בתאריך 04.04 על המפלגה, כשהכוכבים אורנוס ונפטון תומכים בה לטווח הארוך למלא את הייעוד שלה. גם אורנוס פלוטו בציר הקבועים, מצביע על האשראי הגבוה אותה מקבלת המפלגה, והתמיכה שנראית לאורך 2008-2009 עוזרת כמובן להרחיב את מעגל התומכים והחברים של הליכוד.

גם על היו"ר בנימין נתניהו נכתב במדור בהרחבה בתאריך 16.05, והכוכבים שלו גם הם מעידים על התמיכה הרחבה. אצל נתניהו כוכב אורנוס שהיה בשנת 1996 שינה מגמה ובהווה הביא אותו לבשלות, יחסית לתקופה הקודמת. הוא לומד עכשיו בסבלנות לבנות מערכות יחסים עם מגוון אנשים שיעזרו לו לבנות את המפלגה, עם מחשבה לטווח הארוך.

גם המפה המשותפת שלו עם הליכוד היא אופטימאלית ומצביעה על רצף עבודה, המבטיח התפתחות ותמיכה ממעגל רחב מאוד של אנשים. במדורים הבאים נוסיף ונראה תמונות כוכבים של אנשים נוספים המשפיעים גם הם על הפוליטיקה הישראלית (אלי ישי, אביגדור ליברמן ועוד.)

אחרי שייקבע תאריך הבחירות, אפשר יהיה לקבוע בוודאות מי תהיה המפלגה המובילה ומי יהיה ראש הממשלה.


הבחירות בארה"ב:

למרות הכותרות הגדולות על הנאום "המחבק" של אובאמה בוועידת האייפק בוושינגטון, אני מזכירה לקוראים שהנאום היה בתאריך 04.06 בשעות בהן היה הירח שחור (void), כך שהוא אמר...

תאריך:  06/06/2008   |   עודכן:  06/06/2008
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לתת עדיפות לתמונה הגדולה
תגובות  [ 24 ] מוצגות   [ 24 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
עטרה קלימי שגב
6/06/08 15:31
2
נעמה ק.
6/06/08 16:34
3
EMW
6/06/08 16:36
4
אורלי לוי
6/06/08 16:37
5
huly
6/06/08 17:48
6
דן 7
6/06/08 17:51
7
tx,h
6/06/08 18:07
8
klf 2008
6/06/08 18:43
9
אפרסק רקוב
7/06/08 09:08
 
ג.ד
7/06/08 11:38
 
אפרסק רקוב
7/06/08 14:03
10
ש.רובי
7/06/08 09:10
11
חומי
7/06/08 09:19
 
קורא קבוע
7/06/08 11:32
12
חיים בן דן
7/06/08 10:23
13
ר.ק.
7/06/08 11:35
14
דר' ד. בן ישי
7/06/08 11:39
15
פרחי משפחת בר
8/06/08 09:53
16
klf2008
8/06/08 13:54
 
נ.ק.
10/06/08 09:31
 
klf2008
10/06/08 17:13
17
המזכיר
11/06/08 01:46
 
אצלך קטנוניות.
13/06/08 12:31
 
עליך, קנאי עלוב.
13/06/08 12:41
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פרשת השבוע שלנו נקראת תמיד בסמיכות לחג השבועות. שבת אחרי או שבת לפני, כמו בשנה זו, אבל תמיד בסמוך. בעבר עמדנו על כך שברוב השנים פרשת נשא נקראת לאחר החג, ואז עניינה הוא העמקת והפנמת המסר של מתן תורה. לעתים היא נקראת לפני החג, ואז עניינה הוא הכנה לקבלת התורה, כמו השבוע. מבחינת התוכן, קצת קשה לראות מה הקשר בין תוכן הפרשה לבין הכנה למתן תורה, שהרי לכאורה, תוכנה של הפרשה מתייחס לשבת שלאחר קבלת התורה. מאותה סיבה, יותר קל לכאורה ללמוד מפרשת השבוע כיצד להעמיק ולהפנים בנפשנו את העניין של קבלת התורה.
06/06/2008  |  נסים ישעיהו  |   מאמרים
חוגגים בגאווה
06/06/2008  |  אברהם (פריצי) פריד  |   מאמרים
השאלה אם תהיה בעזה פעולה צבאית - לא תוכרע בגלל או בקשר למצב הביטחוני ביישובי עוטף עזה. תושבי יישובים אלו וכן הערים הסמכות, שדרות, אשקלון, נתיבות ובקרוב גם אשדוד, מעניינים את הממשלה כקליפת השום. אין להם נציג אמיתי בממשלה ולא הם יקבעו אם הכנסת תתפזר מוקדם מהמועד הקבוע בחוק כיום.
06/06/2008  |  עו"ד משה גולדלבט  |   מאמרים
בימים האחרונים אני שומע על הצעת חוק מהפכנית במדינת ישראל: את הענישה הפלילית אפשר יהיה להמיר בתרומה למטרות ציבוריות חשובות או בשירות לציבור או בקנס כספי זה או אחר.
06/06/2008  |  אלכס לוין  |   מאמרים
"המצב הזה לא יכול להימשך" (ראש הממשלה אריאל שרון בעקבות ירי קסאמים על שדרות - 17.1.05).
06/06/2008  |  עו"ד יוסי דר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il