בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
קמפיין חדש למשרד האנרגיה והמים
|
משרד האנרגיה והמים בשיתוף רשות החשמל, פותחים בקמפיין רחב היקף "למה בצהרים? עוצרים את בצורת חשמל"
מאת:
גיא טל | | גלאי תקשורת | galaipr.com | תגובות
|
|
יואב בנאי מככב בקמפיין החדש [באדיבות משרד האנרגיה והמים]
|
|
|
|
|
מתחיל משרד האנרגיה והמים, בשיתוף רשות החשמל, היום (יום שלישי, 26.6.12) בקמפיין פרסומי רחב היקף, על-מנת לגייס את הציבור להפחתת צריכת החשמל בשעות העומס, במטרה למנוע ככל הניתן הפסקות חשמל שעלולות להתרחש בעת בצורת החשמל הצפויה בקיץ הקרוב. השר לנדאו: "משרד האנרגיה והמים פועל במרץ בכל המישורים על-מנת להיערך לבצורת החשמל הצפויה לנו בקיץ הנוכחי. עם הפנים לציבור, ביצענו במהלך השנה החולפת פרויקטים להחלפת מכשירי חשמל ביתיים זוללי אנרגיה במכשירים חדשים ויעילים. פעלנו להגדלת היצע החשמל באמצעים כגון הקדמת ייצור חשמל מאנרגיות מתחדשות וקביעת הסדרי שימוש בגנראטורים פרטיים ומסחריים. במקביל, במסגרת מבצעי 'חסכת-הרווחת', יזמנו פעולות שמטרתן הפחתת השימוש בחשמל באמצעות תמריצי חסכון שונים. אבל עדיין, התגייסותו של הציבור נדרשת על-מנת שנעבור את הקיץ הזה בשלום. לכן, אנו משיקים היום קמפיין הסברה נרחב הקורא לציבור להירתם, וגם נותן 'טיפים' כיצד ניתן לחסוך בחשמל. אני סומך על הציבור הישראלי שייענה לקריאתנו". הקמפיין, שבוצע על-ידי לפ"מ (לשכת הפרסום הממשלתית) יכלול פריסה רחבה באמצעי התקשורת (טלוויזיה, רדיו, אינטרנט, ועיתונים מגזרים), ויפנה לכלל האוכלוסיה בישראל, מתוך מטרה על-מנת להגיע לקהל גדול ככל הניתן. את הקמפיין תלווה הסיסמא: "למה בצהרים? עוצרים את בצורת החשמל", והוא יפנה לאנשים בבית בבקשה להימנע משימוש בשעות העומס במכשירי חשמל זוללי אנרגיה שאינם הכרחיים, כמו מכונת כביסה, מייבשי כביסה, מדיח כלים, דוד חשמלי, תנור אפייה וכיו"ב.
|
תאריך:
|
26/06/2012
|
|
|
עודכן:
|
01/07/2012
|
|
גיא טל
|
קמפיין חדש למשרד האנרגיה והמים
|
|
חברת רד בנד תוכנה, המובילה העולמית בשוק ניהול תוכנה סלולרית(MSM) עם למעלה מ 1.5 מיליארד מכשירים מבוססי תוכנת רד בנד, הודיעה היום על הצטרפותה לארגון GENIVI Alliance לשיתוף פעולה עם יצרני רכב ועם ספקים מהשורה הראשונה, לניהול פתרונות תוכנה לרכב שמספרם נמצא בעלייה מתמדת.
|
|
|
לקראת עונת החתונות, יבואנית האלכוהול המובילה בישראל, "אקרמן" משיקה: מארז שי משודרג של וודקה פינלנדיה לאסית. המארז מכיל שני בקבוקי פינלנדיה קלאסית 750 מ"ל + בקבוק פלאסק 200 מ"ל מתנה.
|
|
|
בצד הרכישות המוכרות לכולם (טיסות, כרטיסים לאירועים וכו'), משגשגת גם תעשיית המזכרות מהמשחקים האולימפיים. אספני המזכרות וצרכנים חובבי ספורט, ידועים במוכנותם להשקיע זמן וכסף בכדי להשיג פריטים יחודיים הקשורים לעולמות התוכן של האולימפיאדה.
|
|
|
חברת קומטק, מקבוצת מלם-תים, העוסקת במתן פתרונות תוכנה לחברות בארץ ובעולם, בחרה לשלב את פתרון החתימה הדיגיטאלית של ComSign, מקבוצת קומדע, הגורם המאשר ומנפיק חתימות אלקטרוניות, המוביל בישראל, במערכת InfoBay. מערכת InfoBay מספקת פתרון תשתיתי מקיף, לניהול, הפצה, שיתוף ושינוע מידע מאובטח בתוך הארגון ומחוצה לו. החתימה האלקטרונית של Comsign תשולב במערכת שפותחה על-ידי קומטק, ובכך תקנה למסמכים הדיגיטאליים, המועברים באמצעותה, כגון חוזים, מסמכי מכרזים, מסמכים רשמיים והחלטות, חשבוניות, מידע פיננסי, רפואי ועוד- תוקף משפטי.
|
|
|
חברת ESET, מפתחת האנטי וירוס NOD32, הודיע הבוקר שהיא חשפה תולעת מחשבים אשר גנבה מסמכים אשר נוצרו באמצעות תוכנת העיצוב אוטוקאד המשמשת מהנדסים ומעצבים בהכנת תוכניות ושרטוטים. לטענת חוקרי ESET, התולעת היא ככל הנראה חלק מפרשת ריגול תעשייתי אשר גנבה את המסמכים ושלחה אותם לחשבונות אימייל בסין. בשיתוף פעולה עם הרשויות בסין ועם חברת Autodesk מפתחת האוטוקאד, הצליחה ESET לעצור את שליחת הקבצים לחשבונות האימייל ולנקות את המחשבים הנגועים מהתולעת. חוקרי ESET מאשרים שעשרות אלפי מסמכי AutoCAD, בעיקר מפרו, דלפו עד לחשיפת הפרשה.
|
|
|
|