|
ינאי וולף, ערן ארליך, עמית ברעם ורועי גוטמן [צילום: אבי כהן]
|
|
|
|
|
משרד הפרסום
ראובני פרידן מחזק את שדרת הניהול שלו, בעקבות המשך מגמת גיוס הלקוחות החדשים - הוט מובייל, שברולט, סימילאק,
רכבת ישראל ועוד. בראובני פרידן העדיפו אופציה של קידום עובדים ותיקים מתוך המשרד, על פני גיוס מנהלים מבחוץ.
רועי גוטמן, ינאי וולף ועמית ברעם - שלושה אנשי קריאייטיב ותיקים - מונו כמנהלים קריאיטיביים, תחת ניהולו של סמנכ"ל הקריאייטיב איתי גרונר. ערן ארליך, שצמח גם הוא בתחום הקריאייטיב, מונה כמנהל לקוחות וממשיך מגמה משרדית של מינוי אנשי קריאייטיב כמובילי תקציבים.
רועי גוטמן (39), בוגר ויצו חיפה במגמה לתקשורת חזותית. ארט דיירקטור בעל תשע שנות ניסיון בפרסום, מתוכן ארבע בראובני פרידן.
ינאי וולף (39), בעל תואר שני בתקשורת ציבורית מאוניברסיטת בר-אילן. קופירייטר עם למעלה מעשר שנות ניסיון, מתוכן שלוש בראובני פרידן.
עמית ברעם (36), בוגר בצלאל. לשעבר ארט דיירקטור ברגב קויצקי, נפתלי אברהם וטמיר כהן. שימש בעבר גם מנהל קריאייטיב בחברות הייטק בישראל ובארה"ב.
ערן ארליך (33), בעל תואר ראשון במנהל עסקים ובוגר מכללת ACC לקופירייטינג. גדל בתחום האינטראקטיב ושימש מנהל קריאייטיב דיגיטל בזרמון גולדמן ובגריי אינטרקטיב.