קב' ליימן שליסל בקמפיין קד"מ חי מעל בימות התאטראות
למוצר הפרימיום: עוגיות וופל ה"גרנד פטיסרי":
הגמד של לואקר מופיע בפני הצופים/באי האולם במגביל לפרסומת הרצה על המסך.
קב' "ליימן שליסל", יוצאת בקמפיין קד"מ חי-לראשונה בישראל, למוצר הפרימיום שלה - עוגיות וופל "גרנד פטיסרי" לחב' לואקר- וופל בצפוי שוקולד, הכיל יותר קרם יותר שוקולד ב 4 טעמים: קוקוס, קפוצינו, אגוזים ושוקולד/תפוז, ערב פתיחת העונה שהיא העונה הקרירה יותר.
פעילות הקד"מ מתקיימת בסינימה סיטי ומעל לבימות התיאטראות בהופעה חיה, כשהגמד של לואקר מציג במקביל לפרסומת הרצה על המסך, את דבר הפרסומת ובגמר ההופעה מתכבדים הנוכחים במוצר- עוגיות וופל ה"גרנד פטיסרי":
דבר הפרסומת מדגיש את איכותם של המוצרים - כל מוצרי "לואקר" עשויים מרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא כולסטרול וידועים בעולם, בזכות איכותם הגבוהה וטעמם המשובח. בתהליך הייצור, החברה משתמשת אך ורק במרכיבים מהטבע המצויים בסביבת המפעל, המביאים למיצוי הטעם העשיר.
היקף הקמפיין כ 50,000 $