|
עופר משולם [צילום: אוהד רומנו]
|
|
|
|
|
עופר משולם מונה לסמנכ"ל שיווק וקמעונאות של 'מי עדן'. משולם יחליף בתפקידו את מיכאל רבינוביץ', שמונה לאחרונה למנכ"ל 'פאוזה' - חברת שירותי הקפה של מי עדן.
עופר משולם (50) שימש בתפקידו האחרון כמנהל השיווק הארצי של מכבי שירותי בריאות - הקופה השנייה בגודלה במדינה, תפקיד אותו מילא במשך שש שנים.
משולם היה אחראי בשנה האחרונה להובלת השיווק והמכירות של אחד המהלכים האסטרטגיים והמשמעותיים של הקופה בשנים האחרונות - הביטוח המשלים של הקופה בשם "מכבי שלי". הודות להשקה החדשנית וביצוע קמפיין רב-ערוצי מקיף ואינטגרטיבי באמצעות הפרזנטור אדיר מילר, אותו יזם משולם, הצליחה הקופה לגייס למעלה מ-320 אלף לקוחות חדשים לתוכנית כבר בשנת הפעילות הראשונה, ואף זכתה לשיפור משמעותי בהישגיה התדמיתיים. בעקבות מהלך זה, הוכתר משולם בחודש מאי 2013 ל"איש השיווק של החודש" על-ידי 'איגוד השיווק הישראלי'.
אתגרים ומשימות
משולם בעל תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת חיפה ותואר שני (MBA) במינהל עסקים מהטכניון. כאמור, בתפקידו הקודם שימש משולם כמנהל השיווק הארצי של מכבי. עוד קודם לכן מילא תפקיד של מנכ"ל רשת חנויות "פוטו-שופ" לה 65 סניפים בכל רחבי הארץ, ולפני כן, כסמנכ"ל שיווק ומכירות בדואר ישראל.
יריב שפירא, מנכ"ל 'מי עדן' בישראל, מברך על המינוי: "מי עדן ישראל, חווה בשלושת השנים האחרונות הצלחות רבות לצד הגדלת פעילותה, דוגמת השקת פעילות של ברי המים מסוננים וקו של מוצרים חדשים. נוכח האתגרים והמשימות של החברה, היה זה אך טבעי, שנמנה לתפקיד סמנכ"ל השיווק והקמעונאות, דמות מנוסה עם רקורד מקצועי מרשים, ואני סמוך ובטוח כי עופר יסייע לכבוש את היעדים השאפתניים של החברה".