|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
איך רוכשים ביטוח נסיעות לחול הכי זול ?
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות

נדב זקן לידיעות אחרונות:

"אולמרט מפנה לנו עורף שבע שנים" <br>

בנה של שולה זקן מתאר תהליך ארוך שהביא להחלטתה של אמו להעיד נגד אולמרט "אימא סגדה לאהוד ואנחנו נולדנו לשרת אותו" "הוא לא אמר מילה טובה אחרי שהורשעה"
11/04/2014  |   איתמר לוין   |   חדשות   |   משפט אולמרט   |   תגובות
שולה ונדב זקן. "אהוד לא סופר אותך" [צילום: דרור עינב]

איתמר לוין
אולמרט: אין מעשה בגידה נורא מזה

הקרע בין שולה לזקן לאהוד אולמרט החל כבר לפני שבע שנים, התעצם בעת משפטם בירושלים ורק הגיע לשיאו במשפט הולילנד. כך טוען נדב זקן, בנה של שולה, בראיון לידיעות אחרונות (יום ו', 11.4.14).

לדברי נדב, "אימא הייתה חולה ב'מחלת אהוד'. היא סגדה לו בעיניים פקוחות. היא בנתה את אולמרט. היא הייתה הגב שלו. ואנחנו? אנחנו שילמנו את המחיר. נולדנו לשרת אותו. התאמנו את עצמנו ליומן של אימא שהיה העתק היומן של אהוד. אימא עבדה אצלו 24/7 ואנחנו הסתדרנו לבד".

נדב מתאר באריכות כיצד הוא ואחיו גדלו למעשה לבדם, ומוסיף: "אהוד היה מתקשר בערב לטלפון בבית - לא לפלאפון - ואומר: 'שלום, את אימא'. הייתי אומר לו: 'סליחה, תגיד שלום נדב, ערב טוב, מה שלומך? אני לא עובד אצלך ואתה לוקח לי את אם לכל היום. אז לפחות כשאתה מצלצל הביתה תהיה בן אדם'. הערתי לו על זה ואהוד לא אוהב שמעירים לו. אז הוא אמר לאימא שאני חוצפן".


"הייתי מתחפש לראש העיר"


לדברי נדב, "בהתחלה גם אני הערצתי את אהוד. בפורים הייתי מתחפש לעורך דין ולראש עיריית ירושלים, אלה היו השאיפות שלי בחיים. הייתי יושב בסלון עם דפים ריקים, עט ומזוודה ואימא העבירה לי שיחות. כשגדלתי עזרתי לאהוד בכל מערכת בחירות. הייתי מתייצב עם ילקוט בית הספר, שולח את החברים לשכנע את המשפחה להצביע אולמרט.

"אימא הייתה הגב החברתי שלו. היא ריככה את האנשים שנפגעו ממנו. בנחמדות שלה, בקשרים האנושיים. האויבים הכי גדולים העריכו את אולמרט בזכותה. היא הייתה הבולדוזר שעשה לאולמרט את העבודה השחורה והלבנה. בזכותה הוא הגיע לאן שהגיע. לכן כשהפנה לה עורף היא נפגעה כל כך".

נדב טוען: "הבגידה של אהוד אם לא התחילה בהולילנד. כבר שבע שנים אהוד מפנה לנו עורף. בפרשת רשות המיסים, כשאימא הושעתה מהעבודה, אהוד לא לחץ להחזיר אותה לשם... כשהייתה צריכה אותו בפעם הראשונה בחיים, הוא לא מילא את חלקו".

כאשר אולמרט אמר לחוקריו שלא ידע שזקן מאזינה לשיחותיו בפרשת ראשונטורס, אמר לה נדב: "למה הוא לא מגן עליך? את הרי תמיד שכבת בשבילו על הגדר". אחרי שאולמרט זוכה בפרשה זו וזקן הורשעה, "הוא לא אמר מילה טובה, לא הרים טלפון לאבא שלי לשאול אם הוא צריך משהו. לא דיבר עם אימא בטלפון לעודד אותה, לנחם".

אולמרט טען במשפטו שזקן פעלה ללא ידיעתו בפרשת ראשונטורס, ולדברי נדב "אימא הייתה מרוסקת. היא אמרה: אולי הוא לא התכוון להאשים אותי, אולי הוא הלך עם האמוציות שלו". בבית המשפט הייתה זקן מנסה להתקרב לאולמרט, אך הוא היה מתרחק ממנה - אומר נדב.


הקש האחרון בהולילנד


בבר-המצוה של רועי זקן לפני שנתיים בכותל, אולמרט בא לרבע שעה והלך. "כל כך נפגענו. אימא אמרה: 'חבל שהוא בא בכלל. איך הוא לא מתבייש להעליב אותי בפני האורחים'".

לאחר שאולמרט אמר במשפט הולילנד, כי ייתכן שדכנר פעל מול זקן בשיטת "שלח לחמך" וזקן נעלבה קשות, התקשר אליה אולמרט כדי לנסות ליישר את ההדורים. "אני לא נתתי לו לדבר איתה", מספר נדב. "זו הייתה הפעם הראשונה ששמתי לו תמרור אין כניסה".

הקש האחרון, לדברי נדב, היה כאשר סניגורו של אולמרט, עו"ד רועי בלכר, אמר בראיון ל"עובדה" שזקן שקרנית ולאחר מכן ביקש להסתיר מפניה את סיכומיו במשפט הולילנד. "רק בפרשת הולילנד היא הבינה שכל מה שאמרנו לה נכון, ועולמה חרב. ההבנה שהיא לבד חלחלה והכאב שלה הרס אותנו".

בקבלת הפנים של הקבלן בראשי בנווה אילן לפני חודשיים, "אהוד הגיע, אימא פתחה לו את הדלת - אבל הוא פשוט חלף על פניה ועל פני כאילו היינו צל, עבר את אבא שלי, את שני האחים שלי ואפילו לא הנהן". זקן הטיחה בו: "אתה אומר שאני מושחתת? אז אני אגיד שכל מה שעשיתי, אתה לימדת אותי".


"הקליטה כדי להשמיע לנו"


לדברי נדב, הוא נכנס לתמונה כאשר אמו "הפסיקה להאמין שהיריקות שלו הן גשם. החלטנו בבית לקחת את המושכות ולא לתת לה יותר להישבר. אמרנו לה: 'אהוד לא סופר אותך, את חייבת להגיד את האמת ולהפסיק לשלם מחיר למענו'. זה לא היה פשוט. בכל פעם שהיא חזרה משיחה עם אולמרט, היא ניסתה להוכיח לנו שאנחנו טועים".

נדב נשאל בידי שרי מקובר-בליקוב כיצד עולה הקלטת שיחותיה של זקן עם אולמרט בקנה אחד עם נאמנותה כלפיו. לטענתו, בגלל שהפגישות בין השניים היו נדירות ומשום שזקן לא ידעה לומר במדויק לבני משפחתה מה נאמר בהן, "היא התחילה להקליט את השיחות, כדי להשמיע לנו אותן".

כאשר זקן קראה את התקפתו של אולמרט עליה למחרת עדותה הראשונה במשטרה - בה אמרו החוקרים שאין מספיק חומר - היא אמרה ש"הפעם אומרים לה משמים ללכת למשטרה ולהשתחרר סוף-סוף מעונשו של זה". לדברי נדב, "לאימא היה חשוב לספר את האמת, גם אם היא לא תאפשר לה בסופו של דבר להגיע לעסקת טיעון. זו לא נקמה, רק הליכה בדרך חדשה".

תאריך:  11/04/2014   |   עודכן:  11/04/2014
איתמר לוין
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים אירועים / מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אביבה חפץ-נוימן / Aviva Hefetz-Noyman   אביגדור קלנר / Avigdor Kalner   אברהם פיינר / Avraham Fainer   אהוד אולמרט / Ehud Olmert   אורי לופוליאנסקי / Uri Lopoliansky   אורי מסר   אורי קורב   אורי שטרית / Uri Shitrit   אורן אדרת / Oren Aderet   אורנה אנג'ל / Orna Angel   איל רוזובסקי / Eyal Rozovsky   אילן סובל / Ilan Sobal   אירית באומהורן   איתן מעוז /  Maoz Eitan"   אלי אברבנאל   אלי זהר /  Zohar Eli"   אלי שמחיוף   אלימלך קורצווייל   אמנון יצחקניא   אמנון ספרן   אשר גרוניס / Asher Grunis   אתי בן-דור   גיורא אדרת /  Aderet Giora"   גיל פרידמן   דב גלעד כהן / Dov Gilad  Choen   דוד רוזן / David Rozen   דני דנקנר   הדס ליס / Hadas Lis   הלל צ'רני   הלל צ'רני   טל שפירא   טליה דאר   ידיעות אחרונות בע"מ / .Yediot Ahronot ltd   יהושע פולק   יובל גבעון   יוני תדמור / Yonni Tadmor   יוסי אולמרט   יורם דנציגר / Yoram Danziger   יורם ראב"ד /  "   יעקב אפרתי   יעקב צבן   יפעת מנור-נהרי   ירון גולומב   ירון ליפשס   ליאת ארזי   ליאת בן-ארי שווקי / Liat  Ben-Ari Shwekey   מאיר רבין   מוסיה ארד   מני מזוז / Meni Mazuz   משה טלנסקי   משה  ישראל   משה לדור   משה סובל / Moshe Sobel   משה שמיר   נבות תל-צור /  Tel-Zur Navot"   נוית נגב   ניל הנדל / Neal Hendel   נעמי גרנות   סלים ג'ובראן / Salim Joubran   עודד  גזית / Oded gazit   עודד  קם   עוזי פוגלמן / Uzi Vogelman   עופר ברטל / Ofer Bartal   עמוס ון-אמדן   קנת מן /  Prof. Kenneth Mann"   קרן קורן-בנדלק   רבקה פרידמן-פלדמן / Rivka Fridman-Feldman   רוני בלקין   רועי בלכר   רותי  ליטבק   שולה זקן / Shula Zaken   שי פינס /  Shai Pines"   שלומית הראל-שוורץ   שלמה בן-עמרה   שמואל קליין   שמואל דכנר   שמעון גלאון   שמעון קליין 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"אולמרט מפנה לנו עורף שבע שנים"
תגובות  [ 7 ] מוצגות   [ 7 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
השוחט
11/04/14 11:29
2
הלו ניוז1
11/04/14 11:33
3
ד"ר רון בריימן
11/04/14 15:38
4
שכן מכ"ט בנובמבר
11/04/14 18:51
5
ונטיל
11/04/14 20:12
 
ע_הראל
13/04/14 08:12
6
אילן הדר
12/04/14 18:22
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  משפט אולמרט
אהוד אולמרט אינו מתנגד לבקשת המדינה לחזור בה מערעורה בנוגע לשולה זקן בפרשת ראשונטורס, תוך שהוא מדגיש (יום ה', 10.4.14) שעמדתו אינה מהווה הסכמה לנימוקי הבקשה.
10/04/2014  |  איתמר לוין  |   חדשות
רחוק אני מלקבוע אשמת נחקר, על בסיס הדלפות חלקיות - ואולי אף מגמתיות מחקירתו במשטרה. לצורך כך קיימת מערכת בתי-משפט, המאויישת בשופטים, השומעים ורואים ראיות ומוצגים, ועל-פיהם מכריעים הם וקובעים חפותו או אשמתו של נאשם במשפט פלילי. עם זאת, מי שהינו חף מפשע, אינו מספק שורת הסברים מפותלים ופתלתלים בחקירת משטרה, אינו מסביר לחוקריו מדוע הסבריו נכונים וסבירים הם ואינו - סופם של דברים, בתום חקירתו - מסכם סיכום חקירה, במקום חוקריו במשטרה - סיכום חקירה שמהותו בקצרה הינה: אני חף מפשע, לא שיבשתי מהלכי משפט!
09/04/2014  |  ד"ר חיים שטנגר  |   מאמרים
הקורא בקשתה הצנומה של פרקליטות המדינה, בת שלושת העמודים בלבד - החתומה בידי עורכי הדין אריה פטר ונעמי גרנות, סגני מנהל המחלקה הפלילית בפרקליטות המדינה, שהוגשה אתמול (יום ב', 7.4.14) - להתיר למדינה לחזור בה מערעורה של זיכויה החלקי ב"פרשת ראשונטורס", אינו יכול לשער איזו רעידת אדמה עלולה להתרחש בעקבות קבלת בקשת חזרה זו.
08/04/2014  |  ד"ר חיים שטנגר  |   מאמרים
ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, נחקר (יום ג', 8.4.14) בפעם השנייה בתוך יממה במשרדי יחידה להב 433 של המשטרה בלוד. אולמרט חשוד בשיבוש מהלכי משפט בפרשת הולילנד ובהדחת עד בחקירה ובעדות. מן המשטרה נמסר כי הוא יזומן שוב לחקירה.
08/04/2014  |  איציק וולף  |   חדשות
עו"ד נוית נגב עשויה להופיע מטעמו של אהוד אולמרט בערעורו הצפוי בתיק הולילנד. בשלב זה מתקיימים מגעים בין אולמרט לנגב, אשר יחד עם עו"ד גל הררי-גולדמן הביאה לזיכויו בפרשת ראשונטורס.
07/04/2014  |  איתמר לוין  |   חדשות
רשימות נוספות   /   משפט אולמרט  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   משפט הולילנד  /  מי ומי  
אולמרט בחקירתו: זקן פעלה כמו סוכן מדיח  /  איתמר לוין
אהוד אולמרט נחקר באזהרה  /  איתמר לוין, איציק וולף
עו"ד נבות תל-צור נחקר באזהרה במשטרה  /  איתמר לוין
בא חושך לגרש  /  ישראל מידד, אלי פולק
כך הורשע אולמרט  /  איתמר לוין
יועץ התקשורת של אולמרט וכלל הסוב יודיצה  /  ד"ר חיים שטנגר
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
מאיר חוטקובסקי
מאיר חוטקובסקי
94% מהקשישים התכוננו מראש לשעת החירום והצטיידו עם רשימת טלפונים של קרובי משפחה, תרופות וכסף מזומן
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
אנשים מתגעגעים לבית, לעצים ולפרחים, לרוח הקיבוצית לרוח העירונית, לרוח המושב, לרוח היישוב, לרוח שהוכתמה בזעם השנאה ונפלה שדודה בחבל ארץ יפה כל כך, פורח כל כך, חבל חנק המשווע לנתיבי ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il