בקשה לתביעות ייצוגיות נגד תה ויסוצקי (40 מיליון שקל) ויוניליוור (10 מיליון שקל), בטענה שהן מסמנות תה ארל גריי בכינויים "משובח" ו"מיוחד" בניגוד להוראות התקינה הישראלית הרלוונטית.
בתביעה, שהוגשה (15.6.14) לבית המשפט המחוזי בחיפה נאמר, כי ויסוצקי החולשת על נתח של 75% משוק התה בישראל משווקת את התה עם סימון "תערובת של תה שחור משובח". יוניליוור, החולשת על נתח של 15% משוק התה עם המותג "ליפטון", משווקת את התה עם הסימון "טעם משובח... תה ארומטי ומיוחד".
לדברי התובע, פיראס ג'בור, המדובר בהתנהלות פסולה ובלתי חוקית מצד הנתבעות, הבוחרות לסמן את מוצריהן שלא כדין ולגרום לצרכנים להסתמך על אותו סימון ולמנוע בעדם לקבל החלטה צרכנית מושכלת אלו מוצרים לצרוך.
טרם הוגשו כתבי הגנה.