|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
ירי רקטות מסיבי [צילום: AP] הרמטכ"ל צופה במשקפת [צילום: דו"צ] חיילים בטיפול לטנקים [צילום: פלאש 90]

ירי מסיבי לישובי הדרום; ירי גם בגוש-דן

מאז שעות הבוקר נורו כ-70 רקטות לשטח ישראל החמאס מזנב בכוחות הקרקעיים היוצאים באופן מדורג מן הרצועה חיל-האוויר, חיל-הים וחיל התותחנים ממשיכים בתקיפות
03/08/2014  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   מבצע צוק איתן   |   תגובות

בשעות האחרונות מתבצע ירי מסיבי של פצצות מרגמה לעבר אזורים סמוכי גדר בעוטף עזה. המחבלים מבקשים לפגוע בעיקר בחיילים שנסוגו לשטחי כינוס.

סמוך לשעה חמש בערב, נשמעו אזעקות בתל אביב, בבני ברק, בגדרה, בגן יבנה, בקריית מלאכי, בבאר טוביה ובראשון לציון. בין היתר דווח על נפילה באזור צומת קסטינה שגרמה לדליקת קוצים. משעות הבוקר נורו כ-80 רקטות אל עבר שטח ישראל. בהמשך נשמעו אזעקות גם באשדוד, בצומת עד הלום, בניצן ובניצנים. היו אזעקות. רקטות יורטו או פגעו בשטחים פתוחים.

כוחות הצבא ממשיכים לצאת מהרצועה בצורה מדורגת. חיל-התותחנים, חיל-האוויר וחיל-הים ממשיכים בתקיפות.


העבודה על המנהרות תושלם בתוך 24 שעות

קציו בכיר בצה"ל אומר כי העבודה על המנהרות תסתיים בתוך 24 שעות. מדובר על מנהרות שהמודיעין ידע עליהן או שהתגלו במהלך הכניסה הקרקעית לרצועה. בסך-הכל הושמדו 11 מנהרות שחדרו לשטח ישראל ועד כמה עשרות שנחפרו לכיוונה אך לא הושלמו.

תאריך:  03/08/2014   |   עודכן:  03/08/2014
עידן יוסף
+דובר צה"ל: אם נצטרך לפעול - נפעל
00:54 04/08/14  |  
דובר צה"ל תא"ל מרדכי אלמוז התייחס להסגת הכוחות הקרקעיים מרצועת עזה ואמר כי כל היחידות מחזיקות תכניות קונקרטיות לפעילות. "במידה שהכוחות יצטרכו לפעול - הם יפעלו". לדברי אלמוז, "יש הרבה מאוד כוחות בתוך הרצועה. ממשיכים לטפל באיום המנהרות, אנו קרובים להשלמת היעד. אנו ממשיכים לנהל את המבצע באחריות".
+החמאס דורש את התנצלות באן
00:40 04/08/14  |  
דוברי החמאס קוראים למזכיר האו"ם באן קי מון להתנצל רשמית לפני העם הפלשתיני על שאימץ את הגרסה הישראלית בעניין חטיפתו של סגן הדר גולדין. באן גינה את החטיפה אם הדיווחים עליה נכונים ודרש מחמאס לשחרר את הקצין מיד ובלי תנאים. דובר חמאס בעזה, סאמי אבו-זוהרי, אמר כי מזכיר האו"ם שותף לטבח, כלשונו, ברפיח. בכירי חמאס בחוץ לארץ אמרו כי ישראל הונתה את המזכיר באן ואת שר החוץ האמריקני ג'ון קרי בדיווחים על חטיפת חייל ודרשו מבאן להתנצל על דבריו.
+נתניהו: ככל שיידרש, יופעל כמה כוח שצריך
00:35 04/08/14  |  
ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון משה יעלון קיימו התייעצות ביטחונית בקריה עם הרמטכ"ל בני גנץ וראש השב"כ יורם כהן. לאחר ההתייעצות, נתניהו שב ואמר: "מבצע צוק איתן נמשך עד להשגת יעדיו - השבת השקט והביטחון לתקופה ממושכת לאזרחי ישראל, תוך פגיעה משמעותית בתשתיות הטרור. ייקח כמה זמן שיידרש, יופעל כמה כוח שצריך. לאחר השלמת הפעולה נגד המנהרות, צה"ל ייערך להמשך הפעולה לפי צורכי הביטחון, עד שנשיג את מטרות המבצע. חמאס מעוניין שתושבי עזה יסבלו מתוך מחשבה שהעולם יאשים את ישראל בסבלם.ישראל איננה מכוונת ירי לעבר אזרחים ומצטערת על כל פגיעה בשוגג באזרחים. לעומת זאת החמאס משתמש בתושבי עזה כמגן אנושי ויורה במכוון לעבר תושבי ישראל".
+ארדואן שב והשווה ישראל לנאצים
00:06 04/08/14  |  
לאחר שתיקה ממושכת, שב ראש ממשלת טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן והשווה את מעשי ישראל למעשי הנאצים ואמר כי היא גודעת את התקווה של הפלשתינים.
+7 הרוגים פלשתינים בתקיפת בית
23:51 03/08/14  |  
גורם רפואה רשמי בעזה מדווח כי שבעה פלשתינים נהרגו וכ-30 נפצעו בתקיפת בית בצפון הרצועה. מתחילת המערכה ברצועה נהרגו יותר מ-1,800 פלשתינים.
+ירי תותחים כבד לעבר עזה
23:44 03/08/14  |  
חיל-התותחנים מבצע ירי כבד של פגזים לשטח רצועת עזה. בתוך כך, ביממה האחרונה נורו כ-120 רקטות לשטח ישראל. מן הירי ניזוק בית ספר בשדות נגב ומבנה בחבל אשכול. שני נפגעים קל באורח קל מאוד באיזור המועצות שער הנגב ושדות נגב.
+מהלך חד-צדדי כמוהו ככישלון
23:41 03/08/14  |  רפאל בוכניק   |   לרשימה המלאה
במציאות המזרח-תיכונית אין זה משנה כיצד אנו מנתחים את משמעויות מהלכינו מאחר שבפועל הצד שכנגד הוא זה המעצב את הדימוי שייקבע בתודעתו ויונחל בקרב המדינות הערביות והמוסלמיות. מטבע הדברים משכיל חמאס למנף את מסר הניצחון בראייתו ולהחדיר להט ומוטיבציה אצל גורמים רדיקאליים בעלי בסיס אידיאולוגי דומה שביסודו הכרעת מדינת ישראל בדרכים אלימות
(מי ינצח בקרב על התודעה [צילום: AP])
+גדעון סער: המצור לא יוסר
22:42 03/08/14  |  יואב יצחק
שר הפנים גדעון סער חזר שוב על עמדתו, השוללת מתן הקלות לתושבי הרצועה כל עוד זו נשלטת על-ידי ארגון חמאס. לדבריו, רק לאחר סילוקו של משטר הטרור ניתן יהיה לדון בדרישת הפלשתינים להסרת המצור מעל הרצועה. עמדתו של סער דומה במהותה לעמדת ראש הממשלה בנימין נתניהו, המתנגד, ובתקיפות, למתן הקלות, במיוחד עקב ההרג וההרס שנגרמו עקב המלחמה שנכפתה על ישראל מצד חמאס.
+האופנועים שנתפסו במנהרה נועדו לפיגוע
21:55 03/08/14  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הצבא חושף כי שלושת האופנועים שנמצאו במנהרה כשפניהם כלפי ישראל נועדו לשמש עזר לפיגוע קטלני כלפי תושבים בישובים בעוטף עזה  ▪  במנהרה נחשפו כמויות גדולות של טילים, פצצות מרגמה, נשק קל, לבנות חבלה ומשגרים
מתנייעים על שני גלגלים [צילום: דו"צ]
חיל-ההנדסה פועל [צילום: דו"צ]
+הערכה: המלחמה "תקבור" את מע"מ 0%
21:48 03/08/14  |  אלעזר לוין    |   לרשימה המלאה
מבצע צוק איתן כבר עלה 6 מיליארד שקל, והאוצר לא יוכל להסכים להקטנת ההכנסות ממע"מ ב-3.5-3 מיליארד שקל
(הרזרבות ישמשו למימון המבצע)
+ארה"ב על הפגיעה בביה"ס: הפגזה מבישה
21:11 03/08/14  |  
ארצות הברית מכנה את הירי לבית הספר של אונרא הפגזה מבישה ולמעשה מאשימה את ישראל. לדברי מחלקת המדינה האמריקנית, על ישראל לעשות הכל כדי להימנע מפגיעה בחפים מפשע. גם מזכ"ל האו"ם הצטרף למגנים וכינה את ההפגזה "מעשה פלילי". דובר צה"ל מוטי אלמוז אמר כי בתקופה האחרונה יורים המחבלים רק ממתקנים אזרחיים. לדבריו, צה"ל עדיין חוקר את הארוע וטרם הגיע לכלל מסקנה האם מדובר בירי תועה או בירי של החמאס.
+אושרו התקנות לפיצוי עסקים באזור הדרום
20:39 03/08/14  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
נקבעו שלושה מסלולים מהירים למתן פיצוי לעסקים בטווח של עד 40 ק"מ מהרצועה  ▪  העסקים יוכלו לבחור גם במסלול איטי יותר להוכחת נזקיהם הספציפיים
([צילום: פלאש 90])
+השב"כ: חוסל אחיינו של מחמוד אל-מבחוח
20:01 03/08/14  |  
שירות הביטחון הכללי מוסר כי חוסל אחיינו של מחמוד אל מבחוח, בכיר חמאס שחוסל בדובאי. האחיין היה קצין בחמאס שעסק בהטמנת רקטות שנורו לעבר ישראל.
+מסמך הדרישות הפלשתיניות נותר בעינו
17:42 03/08/14  |  
אין חדש במסמך הדרישות המשותף שניסחו בקהיר הארגונים הפלשתינים להסדרת המשבר בעזה. סוכנות הידיעות העזתית דיווחה כי בין הדרישות: הפסקת החיסולים ופעילות צה"ל בשטח רצועת עזה, הפסקת הטיסות מעל עזה, פתיחת הנמלים והסרת המצור הימי והאווירי. כן הם דורשים את ביטול אזורי החיץ ליד גדר המערכת וקביעת לוח זמנים לשיקום עזה. הדרישות מתייחסות גם ליהודה והשומרון - שחרור אסירי החמאס שנעצרו במבצע שובו אחים, פתיחת מוסדות חמאס שנסגרו, וביצוע הפעימה הרביעית לשחרור האסירים.
+שר החוץ המצרי גינה את ישראל
17:37 03/08/14  |  
שר החוץ סמח שוקרי נועד עם עמיתו מסין. במסיבת עיתונאים משותפת, אמר שוקרי: "לא מקובל עלינו היקף הפגיעה הגדול בחפים מפשע פלשתינים". אפשר שגינוי זה נועד לרכך את עמדת החמאס. במצרים מדברים על התקרבות מצד חמאס לקראת יוזמת הפיוס המצרית.
+אבו מאזן: ישראל אשמה בקריסת ההפוגה
17:32 03/08/14  |  
יו"ר הרשות הפלשתינית אבו מאזן מאמץ את גרסת החמאס ומאשים את ישראל בקריסת ההפוגה ההומניטרית בעזה ביום שישי. לדבריו, ישראל סרבה לשלוח משלחת לקהיר בתואנות שונות ומדי שעה פוגעת ב-17 פלשתינים.
+רב חרדי: עדיף שחיילי צה"ל ייהרגו
17:21 03/08/14  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הרב ישראל יצחק קלמנוביץ', העומד בראש רשת כוללים חרדים בבני ברק ובירושלים, טוען שחייל שייהרג יהיה קדוש, אך אם יחיה - יחזור לבצע עבירות חמורות
(קלמנוביץ'. "צאצאי עמלק" [צילום: בעולמם של חרדים])
+קו חם ל"סיכון חיילים בשל ייעוץ משפטי"
17:20 03/08/14  |     |   לרשימה המלאה
התנועה למשילות ודמוקרטיה טוענת שקיבלה דיווחים על מקרים בהם חיילים בעזה היו בסיכון בשל הוראות משפטיות
([צילום אילוסטרציה: AP])
+נעצרה כתבת וואלה שתיעדה שוטרים בהפגנה
16:21 03/08/14  |  רועי גולדנברג   |   לרשימה המלאה
שוטרים הפילו לרצפה את גלי גינת, החרימו לה את הסלולר ומחקו משם קבצים  ▪  טענו לאחר מכן שהיא היכתה שוטר
(גלי גינת. השתקה משטרתית)
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ירי מסיבי לישובי הדרום; ירי גם בגוש-דן
תגובות  [ 8 ] מוצגות   [ 8 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ביבי הסמרטוט
3/08/14 18:02
 
הפידן מוביל אותנו
3/08/14 19:47
2
רפסיהו פאקה פאקה
3/08/14 18:04
 
דן ה
3/08/14 20:17
 
אסור לחכות
3/08/14 23:35
3
רה"מ כושל
3/08/14 18:30
4
רוזוולט
3/08/14 21:51
5
יצחק הרואה
3/08/14 22:05
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מבצע צוק איתן
כמיטב המסורת בשבועות האחרונים של מבצע "צוק איתן", גם אתמול (שבת) התאספה קבוצה של אנשי שמאל כדי להפגין על-רקע הלחימה בדרום. כתבת המשפט של אתר "וואלה", גלי גינת, הגיעה אתמול בערב לכיכר רבין כדי לסקר את ההפגנה, שהייתה יחסית רגועה מההפגנות הקודמות בשבועות האחרונים, אך לרוע מזלה סיימה את האירוע דווקא בתחנת המשטרה.
03/08/2014  |  רועי גולדנברג  |   חדשות
הקייטנות שבוטלו עקב המצב עוברות לרשת. המערכה הנמשכת בעזה וירי הרקטות לעבר ישראל שיבשו, בין השאר, את תוכניותיהם של מאות אלפי ילדים שציפו לבלות את הקיץ בקייטנות ומצאו עצמם מבלים אותו בממ"דים. כעת, תודות למיזם הידודי (אינטראקטיבי) של החינוכית - הקייטנות תגענה אל הילדים בכל מקום בו יהיו.
03/08/2014  |  יפעת גדות  |   חדשות
יש לזכור היטב כי עוד בימינו, אירעה השואה, על-ידי חלק לא מבוטל מהאירופים ובשתיקת שאר העולם, מי בשתיקה ממש ומי שהסתפקו בתמיכה ושמחו נוכח הניסיון להשמדת העם היהודי - ניסיון מוצהר, כפי שמוצהר עתה על-ידי כמה ארגוני טרור ומדינות חברות באו"ם, לרבות כנופיות טרור שדברן נישא באו"ם, כי הם בעד השמדת מדינת ישראל.
03/08/2014  |  ד"ר אברהם בן-עזרא  |   מאמרים
בעקבות מבצע צוק איתן, החליטה הממשלה על מתן סיוע מקיף לתושבי הדרום. כמה ימים קודם, החליט משרד האוצר יחד עם ההסתדרות, הארגונים העסקיים והתאחדות התעשיינים, להקים צוותי עבודה שידונו בסוגיית הפיצויים העקיפים לעסקים ולתושבים המתגוררים ביישובי הדרום בטווח של עד 40 ק"מ. השבוע פורסם, כי חלה עלייה במספר העסקים הפונים לאגודה להלוואות ללא ריבית, שגייסה כמה מיליוני שקלים מאז תחילת המבצע, ומזמינה עסקים קטנים לפנות אליה.
03/08/2014  |  ד"ר איתן לסרי  |   מאמרים
מתאם הפעולות בשטחים אלוף יואב (מרדכי) פנה לתושבי רצועת עזה והזהיר אותם לקראת החזרה לבתיהם. "בעשרות בתים באזורים אלה יש מנהרות מתחת לאדמה - יש שם עיר מעל האדמה ועיר תחתית. זוהי מערכה מוגבלת נגד חמאס ולא נגד אזרחים, נשים וילדים", הדגיש אלוף מרדכי. "למרבה הצער, חמאס תפס מקומות והניח בהם פצצות כדי שיתפוצצו לכשצה"ל יגיע. בשל כך אני מבקש מהאזרחים ומהפלשתינים שכאשר הם יחזרו לבתיהם - שיבדקו ויוודאו. צה"ל לא השאיר חומרי נפץ - כל חומרי הנפץ שישנם בבתים הם של חמאס".
03/08/2014  |  חגי הוברמן  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   מבצע צוק איתן  /  מי ומי  
10 הרוגים מפגז בבית ספר של אונרא  /  עידן יוסף
השר לנדאו: כושר ההרתעה מתכרסם דרמטית  /  איציק וולף
נקבע מותו של סגן הדר גולדין  /  עידן יוסף
אינני צוק איתן  /  איתן קלינסקי
המטרה הצבאית החשובה - קטר  /  יהודה דרורי
למי צלצלו הפעמונים  /  אהרון שחר
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il