|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

נציגת שירות של הוט:

"בגלל העומס מנתקים ללקוחות בפנים" <br> <br>

‎‎נציגת השירות לשעבר, שהתראיינה לתוכנית "הכול כלול" בערוץ 10, נמצאה דוברת אמת בבדיקת פוליגרף‏ "היעד הוא יותר מ-6 שיחות לשעה, שזה לא ריאלי, אז נציגים פשוט מנתקים את השיחות" הוט: "דוחה את הטענות על הסף"
19/08/2014  |   globes globes   |   חדשות   |   תגובות
מאת: אפרת אהרוני  |    |  גלובס  |  תגובות
[צילום: ערוץ 2]

ניתוקים מכוונים ללקוחות, סירוב להעביר שיחות לממונים והמצאת אמתלות שונות ומשונות כדי להיפטר מלקוחות שהטיפול בהם אורך זמן - בעדות שמגיעה לתוכנית "הכול כלול" בערוץ 10, מספרת מ' - נציגת המוקד הטכני של האינטרנט והטלפון בהוט במשך שנתיים, שפוטרה לפני חודשים בודדים - על ההתנהלות הבעייתית בשטח של נציגי השירות ומנהליהם בניסיון לעמוד ביעדי עבודה מוכתבים מלמעלה - על חשבון טיב השירות וטובתו של הלקוח, שחווה תסכול רב וחוסר מענה של ממש.

‏שמה של חברת התקשורת הוט מופיע תדירות ב"גלובס", לרוב בנסיבות עגומות למדי: לא מעט תלונות מגיעות למערכת "גלובס" על התנהלות החברה והשירות הקלוקל ללקוחותיה, כמו גם לכלי תקשורת אחרים, לארגונים צרכניים ולגורמים הרשמיים. גם במשרד התקשורת כבר קנסו את החברה בסכום חסר תקדים של מיליון ו-300 אלף שקל בעקבות ריבוי התלונות על השירות הלקוי.

‏בראיון מיוחד חושפת מ' איך נראים הדברים מעברו השני של קו הטלפון, כשמעל מאיים היעד הבלתי אפשרי של טיפול במספר שיחות נקוב בשעה. בבדיקת פוליגרף שנערכה טרם שידור הכתבה היום, היא נמצאה דוברת אמת.

‏‎‎תירוץ שקרי של "בעיה אזורית"

‏‎‎נראה כי רמת השירות בהוט, שכבר הכריזה בעבר על מהפכות בתחום השירות, נסוגה עם כניסתו לתמונה של איש העסקים פטריק דרהי ב-2009 - אז הוכרזה מדיניות מיקור החוץ, שבה ספקים חיצוניים אמונים על מתן שירותי מוקד הלקוחות והשירותים הטכניים.

אצל הספק הספציפי בו עבדה מ', כך היא מספרת, את הבונוסים הכספיים והקידומים המקצועיים מקבלים העובדים שטיפלו בכמה שיותר אנשים בכמה שפחות זמן. הבעיה שנוצרה בעקבות זה היא זמני המתנה ממושכים, ודרכי ההתמודדות בשטח - מפוקפקות.

"היעד הוא יותר מ-6 שיחות לשעה", היא מספרת, "שזה לא כל-כך ריאלי כשמגיע אליך לקוח עם תקלה טכנית. מה שנציגים עושים זה פשוט לנתק את השיחות".

במקרים אחרים הנציגים "עושים פעולות מרחוק דרך המחשב, שפותרות את הבעיה בדיוק ל-5 דקות".

‏המדיניות, היא מדגישה, אינה של חברת הוט,‏ והדרישות המוכתבות הן מטעם החברה שמספקת את השירותים להוט ושבה עובדים נציגי השירות. הם נדרשים לעמוד ביעדים בלתי ריאליים שמתגלגלים ישירות לפתחם של הלקוחות, שמתייבשים על הקו, מועברים מנציג לנציג, ובחלק מהמקרים פשוט מנתקים להם את הטלפון בפנים.

‏"המדיניות היא בהחלט לענות לכמה שיותר שיחות, וכך גם הוסבר לנציגים", היא אומרת, "וזה יוצר מצב שלנציגים לא באמת אכפת מהלקוחות שלהם".

במקרה מסוים שהיא זוכרת, "בגלל שהיו זמני המתנה כל-כך גדולים, אמרו לנו להגיד שיש בעיה אזורית, כי כשיש תקלה אזורית את לא יכולה לטפל דרך המוקד - צריך טכנאי בשטח, וזה מה שאמרו לנו להגיד ללקוחות כדי להוריד את זמני ההמתנה, למרות שלא הייתה תקלה, ופשוט לנפנף אנשים".

‏‎‎‏"לא מעבירים שיחות למנהל"

‏‎‎גורם אחר המעכב קבלת שיחה חדשה הוא העברת שיחה למנהל על-פי דרישת הלקוח. המדיניות הרשמית, יש להדגיש, קובעת כי "לקוח שדורש שיחת מנהל יקבל שיחת מנהל". עבור המוקדן הנמדד בזמן אמת, מדובר בזמן המתנה ממושך בעת ההעברה על חשבון קבלת שיחות חדשות. "לחכות לשיחת מנהל לוקח בסביבות 7-10 דקות, ואף נציג לא מוכן לחכות לכזאת שיחה", אומרת מ'. לכן, לא תמיד מתבצעת ההעברה בפועל.

‏‏"נתקלתי בכל-כך הרבה עוול עם לקוחות, שהגעתי למצבים נפשיים מאוד מאוד קשים", מסבירה מ' מדוע חשה צורך "לשבור שתיקה". "אני בסך-הכול סטודנטית שרצתה להתפרנס, והגעתי למצב שאני פשוט מקבלת לקוחות מכל מיני מקומות בארץ, מבוגרים וצעירים, שפשוטו היו בוכים ומקללים, והייתי מבינה למה הם מקללים - הם צודקים, יש דרך להגיד את הדברים, כמובן, אבל הייתי מבינה כמה רע להם".‏

‎‎הוט: "דוחה את הטענות על הסף"

מהוט נמסר בתגובה:‏‎‎‏ "הוט דוחה על הסף את הטענות ואת האמירות המגמתיות בכתבה. הדברים אינם מייצגים את מדיניות החברה, את התנהלותה ואת המתרחש בשירות. החברה משקיעה משאבים רבים בפיקוח שוטף והדוק על עבודת הנציגים, ומקרים חריגים מטופלים בחומרה. הוט הודיעה ביולי על שורת מהלכים לשיפור חוויית הלקוח, תוך השקעה משמעותית במשאבים וגיוס מאות נציגים".



פורסם במקור: אתר "גלובס"
תאריך:  19/08/2014   |   עודכן:  19/08/2014
אפרת אהרוני
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"בגלל העומס מנתקים ללקוחות בפנים"
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
יוסי ק.
19/08/14 19:22
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קיימת אפשרות שהממשלה הקודמת "תפרה" תנאי סיוע במיוחד למפעל פרי הגליל, אך לא ניתן לקבוע זאת באופן חד-משמעי ונחרץ. כך אומר (יום ב', 18.8.14) שופט בית המשפט העליון, צבי זילברטל. הטענה שהועלתה הייתה, כי תנאים אלו נועדו לממש הבטחה שנתן השר לשעבר בנימין בן-אליעזר לרוכשי המפעל.
19/08/2014  |  איתמר לוין  |   חדשות
ארגוני הטרור הפלשתינים הפרו (יום ג', 19.8.14) את הפסקת האש עם ישראל, אשר הוארכה אמש ביממה נוספת. שלוש רקטות נורו מרצועת עזה. שתיים מהן פגעו באזור באר שבע והשלישית פגעה בשטח פתוח באזור העיירה נתיבות. רקטה התפוצצה בשטח פתוח באזור אשדוד. ירי סמוך לשעה 21:20 למתחם קניות באשקלון גרם לנזק אך לא לנפגעים.
19/08/2014  |  איציק וולף  |   חדשות
רשת החנויות הום סנטר, שבשליטת אליעזר פישמן, שכרה מחברת הפארק המסחרי גן שמואל, אף היא בשליטת פישמן, חנות בת 3,420 מ"ר במרכז המסחרי, חדרה. הום סנטר תשלם כ-93 שקל למ"ר לחודש, בחוזה לחמש שנים, עם אופציה לחמש שנים נוספות. במקרה של ניצול האופציה, יעלו דמי השכירות ל-100 שקל למ"ר לחודש.
19/08/2014  |  איציק וולף  |   חדשות
המדינה תמשיך להתקשר עם בזק ללא מכרז לקבלת שירותי תקשורת, לפחות עד נובמבר השנה. כך עולה מהחלטתו של שופט בית המשפט המחוזי בירושלים, יורם נועם, שדחה (14.8.14) את עתירתה של חברת הוט נגד ההתקשרות.
19/08/2014  |  איתמר לוין  |   חדשות
רופא ועבריינים ניהלו יחדיו בשנים 2014-2012 רשת לקצירת כליות, לצורך ביצוע השתלות בלתי חוקיות בטורקיה ובמדינות אחרות. כך טוענת המדינה בכתב אישום שהגישה (יום ג', 19.8.14) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע.
19/08/2014  |  איתמר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il