|   15:07:40
דלג
  יצחק דנון  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות

עלה ירוק: היו"ר הקודם נטל כספים

המפלגה טוענת, כי קיים חשש שירון לרמן שלשל לכיסו חלק נכבד מכספי מימון הבחירות שלה בקמפיין לכנסת ה-19
05/01/2015  |   יצחק דנון   |   חדשות   |   בחירות 2015   |   תגובות
לרמן. מפלגה מתחרה [צילום: ישי כהן]

מפלגת עלה ירוק מבקשת (4.1.15) מבית המשפט המחוזי בתל אביב להורות ליו"ר המפלגה לשעבר, ירון לרמן, להחזיר לה את דף הפייסבוק שלה, שלטענתה שבוי בידיו לצרכיו האישיים. עלה ירוק מבקשת שהדף יועבר ליו"ר הנוכחי, אורן לבוביץ, ולהורות ללרמן להגיש לה חשבונות ודוחות כספיים מלאים לתקופת הבחירות לכנסת ה-19.

לדברי עלה ירוק, מנתונים שהגיעו לידיה בימים האחרונים נראה, כי לרמן שהתמנה ליו"ר המפלגה בשלהי 2012 חטא לתפקידו, עת ניהל את המפלגה בניגוד לדין, ומתוך כוונה לשלשל לכיסו כספי ציבור רבים וכל זאת תוך הטעיית כל הסובבים אותו. בין היתר היא טוענת, כי קיים חשש שלרמן שלשל לכיסו חלק נכבד מתקציב הבחירות של המפלגה.

לגבי דף הפייסבוק נטען, כי הוא מומן מכספי ציבור ושימש את המפלגה בין היתר בקמפיין לכנסת היוצאת. בעתירה נאמר, כי כל יום בו דף עלה ירוק אינו נתון בחזקתה ובשימושה של המפלגה, גורם לה נזקים משמעותיים ובמיוחד בקמפיין הבחירות הנוכחי. לדבריה, לרמן טוען שהדף שייך לרשימה - גוף שהוא בדה מליבו ושאינו יכול להחזיק בקניין כלשהו.

לאחר מכן טען לרמן, כי הדף שייך לחברת קסורי טק, עימה התקשר בהסכם להקמת הדף תמורת 130,000 שקל. לדברי המפלגה, ספק אם הסכם זה בכלל קיים וייתכן שלרמן זייף אותו. לטענת עלה ירוק, באמצעות עו"ד יעל תותחני, לרמן עומד כיום בראש התנועה הליברלית החדשה, ולכן יש לו אינטרס לחבל בקמפיין שלה עצמה משום שמדובר בתנועות מתחרות. טרם הוגש כתב הגנה.
ה"פ 62406-12-14, עלה ירוק ואח' נ' ירון לרמן ואח' / כתב תביעה
עלה ירוק תובעת מהיו"ר לשעבר, ירון לרמן, להשיב לה את דף הפייסבוק שלו וטוענת שנטל לעצמו את כספיה

ה.פ. 62406-12-14
תאריך:  05/01/2015   |   עודכן:  05/01/2015
יצחק דנון
+כחלון: לא נוכל להוריד מחירי הדיור בלי רמ"י בידינו
23:03 05/01/15  |  
יו"ר מפלגת כולנו משה כחלון אומר כי מפלגתו לא תוכל להוריד את מחירי הדיור אם רמ"י לא תימסר לידיה אחרי הבחירות. במכללה האקדמית גליל מערבי אמר כחלון: "דירות לזוגות צעירים הן עוגן כלכלי וחברתי. בשביל לטפל בהזנחת שוק הדיור צריך לטפל במונופול מנהל מקרקעי ישראל. מפלגת כולנו הציבה לעצמה מטרה - שמנהל מקרקעי ישראל יהיה בידיה. רק אם המנהל יהיה בידינו נוכל להוריד את מחירי הדיור. יש לנו תכניות מפורטות איך לטפל במנהל ולהוריד את מחירי הדיור".
+אבו מאזן מתערב בבחירות בישראל
22:13 05/01/15  |  עידן יוסף
יו"ר הרשות הפלשתינית מתערב בבחירות בישראל וקיים פגישות לאיחוד בין המפלגות הערביות. יאיר וינרב חשף במבט פגישה שהתקיימה בשבוע שעבר בין עבאס לח"כ טלב אבו-עראר (בל"ד). אבו-עראר אישר את דבר קיום הפגישה אך הכחיש כי אבו מאזן ביקש מהמפלגות הערביות להמליץ לנשיא המדינה להטיל על יצחק הרצוג להרכיב את הממשלה הבאה.
+אלי ישי נפגש עם הרב שמואל אליהו
22:05 05/01/15  |  
אלי ישי מנסה לגייס את רבה של צפת שמואל אליהו לתמוך במפלגת "העם איתנו". הבוקר נפגש הרב אליהו עם הרב מאיר מאזוז, מנהיגה הרוחני של המפלגה, בבני ברק. בפגישה שהוגדרה טובה נכח גם ח"כ אלי ישי. לאחרונה הגיעו אל הרב מאזוז גם הרבנים אליקים לבנון ודוב ליאור.
+נתניהו: הרצוג ולבני לא יעמדו רגע בלחצים
21:34 05/01/15  |  
ראש הממשלה נתניהו אמר בכינוס של הליכוד כי הוא מוכן לעשות הרבה למען השלום, אך לא יסכים לנסיגות שיסכנו את בטחונה ואת קיומה של מדינת ישראל ולא יתן שבטחון אזרחי ישראל יהיה נתון בידי שום גורם חוץ מצה"ל. הוא תקף את הרצוג ולבני ושאל האם הם ישמרו על בטחונה של ישראל? יעמדו מול חמאס, מול חיזבאללה, מול אירן? "הם לא יעמדו בלחצים בין לאומיים אפילו רגע אחד וייכנעו מיד לתכתיבים".
+הרצוג ולבני: הבעיה אינה במשילות אלא במושל
21:32 05/01/15  |  
חברי הכנסת יצחק הרצוג וציפי לבני אומרים בתגובה לדברי מנהיג הליכוד כי נתניהו, שהיה חלש מול חמאס וניהל איתו משא ומתן, השמיע שוב את אותן הסיסמאות השחוקות שהביאו את ישראל לבידוד מדיני גובר, לפערים בלתי נסבלים ולעוני מחפיר. לדבריהם, הבעיה של ישראל אינה במשילות אלא במושל. ביש עתיד אומרים כי ראש הממשלה פתח את מסע הבחירות שלו ביריקה בפרצופו של הציבור הישראלי, בלי מילה על יוקר המחיה, על משבר הדיור, על מעמד הביניים ועל השכבות החלשות. לדבריהם, המציאות שאליה האזרחים נחשפים היא שהשחיתות מתחילה מלמעלה.
+נתניהו: ממשלה בראשותי תשנה את שיטת הממשל
21:30 05/01/15  |  
ראש הממשלה בנימין נתניהו השיק את מסע הבחירות של הליכוד, בסיסמה "מצביעים ליכוד -לשינוי השיטה" והכריז כי בתוך מאה ימים מכינון הממשלה הבאה בהנהגתו יביא לכנסת חוק ממשלתי לשינוי שיטת הממשל והוא ייכנס לתוקפו בבחירות הבאות. ראש המפלגה הגדולה הוא זה שירכיב את הממשלה. היא תכהן ארבע שנים ולא יהיה אפשר להפילהּ אלא במקרה קיצוני. לדברי נתניהו, אם לא יהיה שינוי, בעוד שנתיים שוב יהיו בחירות.
+פייגלין פורש מהליכוד; עשוי להקים מפלגה
20:46 05/01/15  |  
חבר הכנסת משה פייגלין הודיע כי הוא פורש מן הליכוד. בכינוס פעילים בירושלים, אמר פייגלין כי הוא קיווה שהליכוד יביא אותו ואת אנשי תנועתו "מנהיגות יהודית" לראשות הממשלה, אך הבין כי הליכוד אינו מסוגל. "נדרשת לידה חדשה" אמר פייגלין והוסיף כי אין בליבו על ראש הממשלה נתניהו אף שזה עשה לו "סיכול ממוקד", כלשונו. הוא אמר שבכוונתו "להקים תנועה פוליטית בהנהגתו שתנגיש את עצמה לבחירת עם ישראל. "הוצעו לי כמה וכמה הצעות מכמה וכמה כיוונים, שלכאורה מבטיחים את מקומי בכנסת הבאה. אני שוקל את כל האפשרויות, אך לא מוכן להיות מפלגת רייטינג ואווירה", דבריו.
+דרעי נעדר מהפגישה עם הרב שטיינמן
20:42 05/01/15  |  
יושב-הראש המתפטר של תנועת ש"ס, אריה דרעי, לא בא לפגישה עם הרב אהרן לייב שטיינמן. ממנהיגי הציבור החרדי האשכנזי. הרב הישיש, בן 101, בא לניחום אבלים בביתו של נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס, הרב שלום כהן. דרעי הוא שתיאם את הביקור, אך כאמור לא הגיע. הערב כתב בפייסבוק: "החיים ממשיכים ויש גם בשורות טובות. יפה רעייתי ואני קיבלנו הלילה במתנה נכדה נוספת". אמש רמז דרעי כי בכוונתו לשוב להנהגת התנועה ואמר כי מי שאינו משנה את דעתו הוא חמור.
+חוטובלי מערערת על התוצאות
20:40 05/01/15  |  
חברת הכנסת ציפי חוטובלי (ליכוד) תערער על תוצאות הבחירות לרשימה לכנסת. לדבריה, יש לה מידע על מה שהיה בקלפיות והיא אינה מכירה מועמד שלא יערער.
+סקר מבט: יציבות בליכוד ובעבודה
20:39 05/01/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
על-פי הסקר: עלייה קלה ליהדות התורה ולמרצ, ירידה לישראל ביתנו ולבית היהודי  ▪  מקבץ בחירות
נתניהו. ססמת המשילות [צילום: פלאש 90]
הרצוג. ביבי הרס הכל [צילום: פלאש 90]
+עבדים נרצעים
14:13 05/01/15  |  הרב אליהו קאופמן   |   לרשימה המלאה
הגר"ע יוסף שחרר את הספרדים החרדים מעבדותם בעמל של כשלושים שנה אבל לאחר מותו הגישו דרעי וישי שוב את האוזן החרדית - ספרדית לרציעת עבדות עולם לפטרון האכזרי מבית היוצר הליטאי - חרדי - אשכנזי
(אריה דרעי. היה מוכן להרוס את היהדות הספרדית? [צילום: פלאש 90])
+קרקס ש"ס
12:50 05/01/15  |  עליס בליטנטל   |   לרשימה המלאה
כמו בסרט "קרקס פלשתינה" בו אריה נמלט מהסוגר ומטייל חופשי עד חזרתו ל"עבודתו" בקרקס, כך הרב והעבריין הגאון אריה דרעי, חוזר בתרועות צהלה אל צאן מרעיתו
(אריה דרעי. שואו מבריק [צילום: פלאש 90])
+בגדי המלך החדשים של יאיר לפיד
12:31 05/01/15  |  יורי מור   |   לרשימה המלאה
על חברי הכנסת והשרים אשר רוצים למגר שחיתות, לדאוג להפחתת כמות התקנות, ההטבות, הסייגים והקריטריונים - והמדיניות תביא באופן אוטומטי לצמצום השחיתות
(יאיר לפיד. לא ימגר את השחיתות [צילום: פלאש 90])
+בוחרי הליכוד אמרו את דברם; ומה הלאה?
11:29 05/01/15  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה
את הקמפיין הקורא לימין להשתתף בבחירות בהמוניו, צריך להתחיל כבר כיום, משנקבעה הנבחרת לבחירות אלה. נבחרת העולה בקנה אחד עם קווי המדיניות ומייצגת סבירות גבוה לאחידות ושיתוף בביצוע, תגביר את אמינות ההצהרות ותגדיל את הסיכוי לזכות בבחירות וליצירת תנאי-סף של משילות שגם יאפשרו זאת מעשית
(נתניהו בפריימריז לליכוד. ניתנה בידיו גמישות [צילום: פלאש 90])
+מי שמאמין
09:25 05/01/15  |  בעז שפירא   |   לרשימה המלאה
משה פייגלין - איש משכמו ומעלה שתוכו כברו ותוכניתו להגיע להנהגה אמונית למדינת היהודים מתבשלת לה במשך שנים ארוכות בתוככי מפלגת השלטון, הליכוד
(פייגלין. משכמו ומעלה [צילום: פלאש 90])
+ראש קטן של מפלגה מצטמקת
09:14 05/01/15  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה
במסגרת הכרת היריב הפוליטי רשמתי עצמי ל-NEWS LETTERS של יש עתיד. בימים כתיקונם בא לי לצחוק ממה שאני קורא, בימים אלה, ימי בחירות, בא לי לבכות. והמסקנה: שומר נפשו ירחק מדיקטטורות שס, יש עתיד והדיקטטורות האחרות
(יאיר לפיד. שכח את מורו ורבו - אולמרט [צילום: פלאש 90])
+לתת לציבור את המידע הראוי בבואו להצביע
08:59 05/01/15  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה
ליועץ המשפטי לממשלה אסור לאחוז את המקל בשני קצותיו - גם להתכחש להיבטים הפוליטיים המובהקים של החלטתו וגם להסביר לנו שבפועל מאחוריה עומד (גם) מניע פוליטי מובהק
(היועמ"ש יהודה וינשטיין [צילום: פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עלה ירוק: היו"ר הקודם נטל כספים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2015
"ערב טוב" פותח ואומר לי (ולרבים אחרים) ראש המפלגה הדיקטטורית "יש עתיד", במכתב שקיבלתי ממנו ממש ברגעים אלה לתיבת ה-EMAIL שלי, ואז ממשיך ואומר הדיקטאטור "הבחירות האלה הן על שחיתות".
05/01/2015  |  אפרים הלפרין  |   מאמרים
היועץ המשפטי לממשלה אומר לנו מחד שפרסום החקירה נגד בכירי מפלגת ישראל בייתנו בסמוך לפני מועד הבחירות לא נובע משיקולים פוליטיים, ומאידך הוא אומר לנו שאחת הסיבות לפרסום היא על-מנת לתת לציבור את המידע הראוי בבואו להצביע ואני תמה איך השיקולים והמסקנה דרים בכפיפה אחת.
05/01/2015  |  אפרים הלפרין  |   מאמרים
בתום ספירת הקולות בקלפיות הליכוד שנתוני ההצבעה בהן לא נרשמו בשבוע שעבר התגלה כי סגנית שר התחבורה, ח"כ ציפי חוטובלי, נותרה במקום לא ריאלי ברשימת הליכוד לכנסת ה-20. לאחר שבשלב מסוים עקפה את ח"כ לשעבר אבי דיכטר התגלה עם סיום ספירת הקולות כי דיכטר עבר אותה ב-55 קולות ושובץ במקום הריאלי האחרון ברשימת הליכוד לכנסת. תוצאה זו התגלתה לאחר ספירת הקולות בקלפי הליכוד בכפר ראמה. ייתכן שבימים הקרובים תערער חוטובלי על התוצאות.
04/01/2015  |  איציק וולף  |   חדשות
הקפיצה הפנטסטית של ציפי לבני אל תוך מפלגת העבודה בחסלה, באבחה אחת, את תנועתה ואת סיעתה בכנסת - ארבעה ח"כים חוץ מאחד (שטרן, מיצנע, שטרית, צור) - נעשתה, כפי שהעיד ח"כ שטרית, לחלוטין על דעת עצמה ומבלי לידע איש. מה גם, שבקפיצה האחרונה היא השלימה החלפת ארבע מפלגות תוך שנתיים! - בכך, נהגה לבני בח"כים שלה כמו פיליאס פוג ב-"מסביב לעולם ב 80 יום" של ז'ול ורן: כדי להגיע באנייתו במועד ולזכות בהתערבות, ולאחר ששרף את כל הפחם, פרק את הסיפון וכל דבר העשוי עץ והשליך לתנור. לליברפול הגיע כמעט רק עם הארובה, אבל בזמן! לבני עשתה זאת למפלגתה תמורת ראשות ממשלה ווירטואלית ברוטציה. ובכל זאת, מצביעיה לא הרימו גבה, וזו תעודת עניות לבגרותם הפוליטית.
04/01/2015  |  אליקים העצני  |   מאמרים
יש עתיד מתרחבת לווטסאפ (WhatsApp): המפלגה פתחה קבוצת ווטסאפ ומבטיחה לפרסם בה את "הדברים השווים בזמן אמת". כמו-כן, מסרה המפלגה כי תפרסם בקבוצה ממים, תחת השם "הממיה".
04/01/2015  |  יניב הלפרין  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2015  /  מי ומי  
ה"דיל" להדחת שלי יחימוביץ'?  /  עידן יוסף
סקר: הליכוד מתחזק, קריסה בישראל ביתנו  /  איציק וולף
"פזרו את המאהל, ולכו ללמוד תורה"  /  עידן יוסף
על רשימות ובחירות  /  יורם דורי
ליברמן הוא לא מה שחשבנו  /  יהודה דרורי
מיהו ימני אמיתי  /  רון בריימן
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי הוא הסוכן המדיני היעיל ביותר של אירן אף שאינו עושה זאת במודע ובמתכוון חלילה    הוא הסוכן הפוליטי של טראמפ נגד המפלגה הדמוקרטית במודע
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il