|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!

מרקורי ממשיך לבלבל ולהאיר

נסיגת מרקורי משפיעה בכל תחומי חיינו ויוצרת הרבה בעיות תקשורת אבל מרקורי גם מאיר פינות חשוכות ומציף בעיות שהעדפנו להתעלם מקיומן
13/05/2009  |   צילה שיר-אל   |   מאמרים   |   תגובות

שוב אנו נמצאים בתהליכי נסיגה והפעם מצטרף אל נסיגת יופיטר כוכב השפע, גם כוכב התקשורת ושמו מרקורי. הפעם הנסיגה מתרחשת במזל תאומים, הוא גם המזל המארח והנשלט על-ידי כוכב מרקורי. הנסיגה תתרחש עד לתאריך 31 במאי ובמזל שור. חשוב לזכור שמומלץ לחכות עוד כשבוע לאחר הנסיגה ורק אחר כך לפעול. מאחר ובכל שלושה חודשים נכנס כוכב מרקורי לנסיגה למשך שלושה שבועות, הרי שהנסיגה מתבצעת בכל פעם במזל אחר, כך שחשוב מאוד לבדוק את השפעות הנסיגה ביחס לכל מזל.

בהמשך לשאלה שאני נשאלת שוב ושוב כיצד לנהוג בזמן נסיגת הכוכב, אני רוצה להדגיש כי לא כל נסיגה הינה שלילית וכל נסיגה תשפיע בצורה אחרת, בהתאם למזל ולמפה האישית של כל אחד. ישנם אנשים שנולדים כאשר הכוכב מרקורי נמצא בנסיגה, ואז כמובן שמבחינתם הם חוזרים למצב הטבעי שלהם ולכן, כאשר אתם שומעים על כוכב זה הנמצא בנסיגה חשוב מאוד כי תבדקו את כל מכלול המפה ולא "תיתפסו" לעובדה שהכוכב בנסיגה ותפעלו בהתאם.

אנשים שכן כדאי להם להיזהר בכל מצב של נסיגה, הם האנשים העוסקים בתקשורת ובמדיה לסוגיה השונים, אלו מכם שנולדו במזלות תאומים ובתולה הנשלטים על-ידי כוכב מרקורי וכמובן, אלו מכם שהדיבור הוא עבודתכם ומנת חלקכם היומית...

המזלות שיושפעו הפעם על-ידי הנסיגה שתסתיים ב-31 במאי הם אלו שנולדו בשליש הראשון של המזלות הבאים: קשת, דגים ובתולה, וגם מי שנולד בשליש האחרון במזלות הבאים: שור, עקרב, דלי ואריה.

חשוב ביותר לציין כי תפקיד הנסיגה הוא להאיר על-ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן. בתהליך הנסיגה הבעיות שהודחקו או הקלקולים שלא הורגשו יוצאים החוצה. נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר מאוד שלילי. ואולם, ההתייחסות הנכונה לנושא היא להבין כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק בזמן הנסיגה היא פרצה החוצה בכל עוצמתה.

הבעיות עשויות להיות בנושאי התקשורת השונים. פגישות שלא מתקיימות במועדן, בעיות ברכב מסוגים שונים, שיחות טלפון שרוצים לבצע אך אחד מהצדדים לא נמצא, הודעות המתקבלות בצורה שונה משנאמרו או שלא התקבלו בכלל, קלקולים במכשירי תקשורת בבית כמו: טלוויזיה, טלפון, אינטרנט וכו'. נהוג להזהיר מקנייה של מוצרי התקשורת השונים כיוון שבזמן זה יש להם נטייה להתקלקל.

במידה ואינכם חייבים להחליט או ליישם פרויקטים חדשים, הרי שמומלץ לכם לחכות עד לסיום הנסיגה ובמידת האפשר, בהחלטות הרות גורל להיעזר בייעוץ מקצועי.

תחזית לילידי כל המזלות


טיפ לילידי השבוע

שבוע זה מתחיל עם נסיגת כוכב התקשורת במזל שלכם. מצב זה עדין במיוחד ולכן מומלץ לכם לא להיכנס לעימותים שאינם הכרחיים. לימדו לשלוט על רוחכם!


שור

השבוע זהו זמן עדין מאוד עבורכם בהקשר למשפט הידוע "חיים ומוות ביד הלשון"... נראה שיהיה לכם צורך ודחף פנימי להגיד את כל העולה על רוחכם מבלי לחשוב פעמיים, כאשר תתנו פחות מקום להגיון שאכן ישתדל להזהיר אתכם. במלחמה זעירה זו השתדלו לשלוט על רוחכם ועד כמה שאתם יכולים לא להעמיס על אחרים את דעותיכם. השקיעו זמן בשחרור מתחים.


תאומים

מאחר וכוכב התקשורת מבצע את נסיגתו במזל שלכם, הרי שאתם המזל שהכי הרבה מושפע על ידיו ומאוד סובל ממנו ומהשלכותיו. כדי לעבור תקופה זו ביתר קלות, מומלץ לכם להבין מחדש את המשמעות של נסיגת הכוכב ולהתיידד איתו. הנסיגה רק מחדדת לכם את הקשיים שלכם בתחומים הקיימים, ובאה כדי להעצים ולהקצין לכם נושאים שבתחילה העדפתם שלא להתעמת איתם.


סרטן

כוכב מארס, המביא איתו פעולה ועשייה, נמצא אצלכם בבית הקריירה. ימים אלה מצוינים לעשייה ופעולה בכל התחומים אותם הזנחתם זמן רב. ייתכן ועד למחצית החודש עדיין תרגישו חסומים בגלל עצירת הכוכב סטורן המעכב, אך לקראת המחצית השנייה של החודש, המחסומים יפלו ולאט לאט תיהנו מפירות הצלחתכם. בנושאי קריירה נצלו קשרים אישיים לקידום עצמכם.


אריה

בימים אלה אתם נמצאים בתנופה של עשייה ורצון לשפר את מצבכם הכלכלי. עצירת הכוכב סטורן בבית הכספים שלכם מחדדת לכם את הצורך לפעול ואת ההבנה שאתם תלויים בעיקר במה שאתם תעשו ופחות באחרים. עובדה זו נותנת לכם כוח, כיוון שהיא מחזקת אצלכם את תחושת הביטחון העצמי, כך שיש לכם יכולת לפעול וליצור למען עצמכם, ללא הזדקקות ותלות באחרים.


בתולה

אתם מתקרבים לקיצה של תקופה בה היו לכם ימים קשים מאוד בגלל העובדה שהייתם חייבים להגיע להחלטות. נראה שחייכם התהפכו וחוסר היציבות שלט בכל. אלו מכם שלא עשו כל שינוי במהלך השנתיים האחרונות, עשויים לחוש שוב את האנרגיה של כוכב סטורן הגורם לכם לרצות בשינוי. ולכן, במידה ואתם עדיין מהססים, הרי שזה הזמן הנכון לפעול לפני שיהיה מאוחר מדי.


מאזניים

הכוכבים הנמצאים כרגע בבית הזוגיות שלכם מפעילים אתכם לעשייה ואתם מרגישים מאוד נינוחים איתה. יש לכם יכולת להתחבר אל תת ההכרה שלכם בתקופה זו ולכן התובנות שתקבלו תהיינה משמעותיות מאוד, במידה ותחליטו שאתם אכן מיישמים את התובנות שקיבלתם. מאחר והכוכב מרקורי נמצא עכשיו בזויות של מתח למזל שלכם, מומלץ לכם להיות יותר זהירים בהחלטותיכם ובתגובותיכם.


עקרב

נושאי עבודה חשובים מאוד עבורכם בגלל העובדה שאתם עסוקים מאוד ביצירת תנאי עבודה חדשים. למרות ההתחלות החדשות עליכם להיות זהירים, כיוון שכל התחלה חדשה שבאה בזמן של נסיגת הכוכב מרקורי עשויה להביא איתה הרבה חוסר הבנה וטעויות שמקורן בעובדה שכל אחד מבין את הדברים מנקודת ראותו ופחות מקשיב לזולת. קחו בחשבון שינויים הכרחיים עד ליציבות.


קשת

נראה שמבלי לשים לב במשך כל השנה האחרונה שיניתם את מיקומכם המקצועי והיום אתם נמצאים במקום אחר מאשר בשנים קודמות. השינויים עכשיו בעיצומם ועוד מעט תוכלו קצת יותר לנוח כיוון שתראו שהנה, הגעתם למקום מצוין ברמה המקצועית ולמרות כל הקשיים שהתלוו לשינוי הרי שהכול היה לטובה. הרשו לעצמכם בימים אלה להתרענן וליהנות נפשית ופיזית מהלחץ שהורגלתם אליו.


גדי

בימים אלה אתם עוברים תקופה מאוד אינטנסיבית בנושאי משפחה ועבודה. נראה שכל הקשור בנושאי הבית והאנשים במעגל הקרוב אליכם ביותר גורם לכם לחשבונות נפש פנימיים הגורמים לכם לרצות ולשנות את כל מהלך וסגנון חייכם. אתם קשורים גם לאנשים אחרים ולכן אינכם יכולים לפעול באופן עצמאי מבלי לתת דין וחשבון. בנושאי עבודה חובה עליכם להיות זהירים בגלל נסיגת כוכב התקשורת.


דלי

כוכב התקשורת בחודש הקרוב עומד לבצע את נסיגתו בבית המשפחה הקרובה שלכם. הכוונה היא שאנשים מהמעגל המשפחתי הראשון שלכם יגרמו לכם להרגיש יותר מחויבים לבית ולתהליכים המתרחשים בו. מאחר והעצמאות האישית שלכם חשובה לכם ייתכן ותרגישו נסערים כתוצאה מכך שעליכם להיות מעורבים יותר בחייהם של הקרובים לכם. התמיכה שלכם חשובה להם – אל תחסירו אותה!


דגים

בימים אלה עליכם להמשיך ולבדוק את ההתנהלות הכלכלית שלכם, כיוון שנראה שהגעתם לשלב שבו אינכם יכולים יותר להפיל את האשמה על אחרים, אלא אתם מבינים שאין לכם יותר ברירות אלא לקחת אחריות על כל המתרחש בחייכם ובעיקר במצב הכלכלי בו אתם מצויים. יש לכם הכרח גם לשנות את סגנון חייכם ולכן כל פעולה שתעשו שתביא לחייכם אנשים חדשים תהיה מבורכת.


טלה

ימים אלו אינטנסיביים במיוחד בגלל העובדה שכוכבים כמו מארס וונוס המשפיעים עליכם במיוחד מבקרים במזל שלכם וגורמים לכם לפעול יותר מאשר בימים רגילים. בתוך כל ההמולה הזו מבצע סטורן, הכוכב המעכב, את נסיגתו בבית הבריאות שלכם, כך שזה הזמן בו עליכם להתייחס ביתר רצינות אל כל מכאוב ולהקשיב לגופכם. המנוחה היא הכרחית לכם כדי לא לאבד אנרגיה.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  13/05/2009   |   עודכן:  13/05/2009
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מרקורי ממשיך לבלבל ולהאיר
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאז ומעולם אמצעי התקשורת היוו הגורם הדומיננטי המשפיע ביותר על מהלך האירועים וההתרחשויות בזירה המקומית, הארצית והבינלאומית. במאה ה-21, אנו עדים לעוצמתה הגדולה של התקשורת. שימוש נכון ומושכל באמצעי התקשורת מאפשרת לבנות תדמית חיובית, אפשר לומר בכל תחום, וניתן לראות דוגמאות לכך ע"י התבוננות כיצד התקשורת ממתגת ומקדמת מנהיגים, פוליטיקאים, מנכ"לים, חברות וארגונים, אומנים, שחקנים, פרויקטים וכיוב'.
13/05/2009  |  איתן הרשקו  |   מאמרים
זה אולי נושא נדוש, שנראה לעיתים כאילו אבד עליו הכלח ואינו מתאים לתקופה שבה אנו חיים; אבל בימים שאנחנו נלחמים, תרתי משמע, על זכותנו להגדרת מדינת ישראל כמדינת היהודים, שתהיה בעלת רוב יהודי מובהק, חייבים לפעול להפיכתה של העברית לשפה הרשמית היחידה.
13/05/2009  |  יואב לוי  |   מאמרים
במשפט פשוט ושחוק אחד, בנימין נתניהו אוכל עכשיו את הדייסה שבישל. הוא רצה קואליציה עם מפלגת העבודה – והוא מקבל את עופר עיני כבעל זכות וטו על המהלכים הכלכליים. הוא רצה את אהוד ברק במשרד הביטחון – והוא מקבל חוסר אפשרות לטפל לעומק בתקציב הביטחון. הוא רצה ממשלה שתוכל לטפל במשבר הכלכלי – והוא מקבל ממשלה שמעמיקה אותו.
13/05/2009  |  איתמר לוין  |   מאמרים
שלום נכבדי.
13/05/2009  |  אייל זמיר  |   מאמרים
הפרסומות של ימים עברו הצטיינו בפלפולן הרב ובתחכומן. המוצלחות שבהן אף הצליחו להפוך, ברבות הימים, לנכסי צאן ברזל של הציבור. המפורסמת שבהן הייתה, מן הסתם, זו שעודדה את קריאתם של היומונים העבריים. הסיסמה שקנתה במיוחד את עולמה כללה, בנשימה אחת, את שמותיהם של שמונה עיתונים יומיים שכולם, חוץ מאחד, כבר הספיקו לעבור מן העולם:"'המשקיף' (שם עיתון) 'הצופה' (שם עיתון) 'הבוקר' (שם עיתון) 'על המשמר' (שם עיתון) 'מודיע' (שם עיתון) שאינו מבחין בשום 'דבר' (שם עיתון) חשוד ברחבי 'הארץ'" (שם עיתון).
13/05/2009  |  ראובן לייב  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
איתמר לוין
איתמר לוין
הממשלה של בנימין נתניהו, שכבר 14 חודשים יורקת בפרצוף של כל מי שאיננו שייך למחנה שלה, עושה זאת כעת ביתר שאת בכל כיוון אפשרי - ומעמידה את המדינה בסכנה קיומית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il